DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 22. vasárnap
19:16

Nagy szeretettel köszöntünk mindenkit! Megkezdődnek a történelem második Miami Nagydíjának eseményei, mi pedig igyekszünk minden fontos apróságról tájékoztatni a kedves olvasókat ebben a folyamatosan frissülő cikkben egészen a versenyhétvége végéig.

A riválisok mesterkedésének eredményeképp, a domináns csapat lassítása érdekében rövidítette az FIA a DRS-zónákat Helmut Marko gyanúja szerint. A Mercedest többször is név szerint kiemelte – ezt mondja a Red Bull tanácsadója.

Bár Nyck de Vries rajt utáni megmozdulása nem nyerte el Lando Norris tetszését, a McLaren versenyzője elismerte, nem ezen múlott az eredmény. A brit teljes nyilatkozata ide kattintva olvasható.

Mészáros Sándor kollégánk vasárnap este is bejelentkezett Miamiból a nap során látottakkal-hallottakkal – ez ide kattintva tekinthető meg.

Verstappent kifújolták a dobogón: „Rendben van, amíg én nyerek” – riposztolt a holland.

Fontos adalék volt a Miami Nagydíjon a két Red Bull eltérő stratégiája – ezzel egy külön cikkben foglalkoztunk. Nem volt kérdés a pole-pozíciós Perez számára, a közepesen kell rajtolnia – de pár kör után előjött az abroncs gyengesége. Eközben Verstappen bevállalta a keménnyel járó kockázatot, így nem kellett a gumimenedzseléssel törődnie.

Meghoztuk nap végi hírösszefoglalónkat, ezzel köszönünk el mára.

A 13. helyről a hatodikig zárkózott fel Hamilton a futamon, amit nagyon élvezett a hétszeres világbajnok. Az imolai fejlesztések kapcsán azonban visszafogott - itt olvasható a brit mercedeses nyilatkozata.

Megszületett az ítélet Perez ügyében: megrovással megúszta a mexikói, ahogy az várható volt. Részletek itt.

„Néha elcsodálkozom, hol vannak a többiek?” – tette fel a kérdést Christian Horner. A Red Bull-csapatfőnök úgy gondolja, a Red Bull fejlesztésre vonatkozó büntetése miatt az előny csökkenni fog a szezon későbbi részében. Szerinte Verstappen más taktikával is nyert volna Miamiban.

Az autó következetlen viselkedése a fő probléma a Scuderiánál: a Miami Nagydíj után arról beszélt Charles Leclerc, hogy akár egyik kanyarról a másikra is változhat a balansz, és egyetértett vele Carlos Sainz.

George Russell kedvét feldobta a vasárnapi futam Miamiban. Ugyan a britnek dobogóra nem volt valós esélye, autóját igen versenyképesnek érezte. A Mercedes-pilóta értékelése itt olvasható bővebben.

Alonso azért a lentire reagálva viccesen megjegyezte, hogy 30 másodperces büntetést kellene kapnia a mexikóinak... 

Friss hír, hogy a stewardok behívták Sergio Perezt – de nem kell tartani attól, hogy módosul a verseny eredménye, egy protokolláris kihágás történt a futam előtt, a mexikói a versenyzői parádéról késett el.

Hogy hogyan alakult át a vb-tabella állása a futam után? Ide kattints, ha meg akarod tudni!

„A szezon kezdetén a dobogó csodálatos eredménynek számított, de most négy pódium után már ennél többre vágyunk. Legalább második helyre. A Red Bullok megtörhetetlennek tűnnek, mindig rettentő gyorsak. De talán Monacóban, talán Barcelonában lesz esélyünk” – mondta Alonso. Teljes nyilatkozata itt található.

Perez szemcsésedéssel küzdött a közepes gumikon, miközben Verstappen óriási tempót diktált a keményeken: ez döntötte el már az első etap során a Red Bullok csatáját. Itt olvasható az értékelésük.

Itt a vége a futamnak: Verstappen a 9. helyről indulva nyert, Perez révén kettős győzelmet aratott a Red Bull, Alonso pedig újra a dobogón - végeredmény és beszámoló itt.

Nem akármilyen örömteli, exkluzív hírről számolhatunk be helyszíni tudósítónk, Mészáros Sándor révén: egy magyar orvos, Dr. Hetzman László teljesít szolgálatot az FIA orvosi autójában a Miami Nagydíjon! Részletek ide kattintva.

Az idő amúgy meglehetősen felhős és főleg szeles a helyszíni jelentések szerint, szóval van még sansz az esőre is. Amiből előző éjjel már jutott bőven, szóval a felgumizott réteget szépen lemosta az új aszfaltról...

Ha Miami, akkor celebcunami: a Top Gun-filmek sztárja, Tom Cruise a Mercedesnél.

Még néhány fotó a parádéról:

Magyar idő szerint így is az egyik legkésőbbi futam a Miami Nagydíj, de elképzelhető, hogy a jövőben még extrémebb időpontban kell majd bekapcsolnunk miatta a készülékeinket. Tom Garfinkel ugyanis elárulta: zajlanak az egyeztetések arról, hogy esetleg Miami is ugyanúgy esti futamot rendezzen, mint a majd novemberben debütáló Las Vegas. A szervezők szerint sok szempontot, így az időjárást és a tv-s jogokat is figyelembe kell venni a döntés meghozatalakor. Las Vegas egyébként európai idő szerint már másnap reggel fog rajtolni az időeltolódás révén, ennek is köszönhetően azt a nagydíjat szombat este rendezik - ennek eshetősége kapcsán a miami szervezők jelezték: egyelőre még nincsenek döntési helyzetben. Mivel amúgy Miami közelebb van Európához, mint Vegas, helyi idő szerint igen későn kellene startolnia a versenynek, ha az öreg kontinensen nem éjszaka közepi vagy hajnali időpontot akar az F1.

Mint a csapatok közösségi médiás fotóiból látszik, a helyszínen már zajlik a versenyzői parádé. Mármint ez még a hagyományos, nem pedig az új, amely most fog debütálni.

Egyik Red Bull a pole-ban, a másik csak a kilencedik helyen, Alonso az első sorban, Hamilton tízen kívül – itt mutatjuk a teljes rajtfelállást!

A nyolc nap alatti három autótörése ellenére is kiáll Leclerc mellett a Ferrari szakembere: Jock Clear szerint egy teljes évet tekintve így is kiemelkedő időmérőkre képes a monacói.

Lassan közeledünk a futamhoz (még szűk három óra a rajtig), és felmerülhet a kérdés, hogy az első rajtsor esélyt kínál-e Alonso és az Aston győzelmére. Nos, a spanyol szerint aligha, Mike Krack viszont szimatolja a lehetőséget: itt olvasható, hogyan vélekednek minderről.

Nem érti, hogy történt Lewis Hamiltonnal, ami történt, de nagyon elégedett a hétvégéjével – így nyilatkozott a 4. rajthelyre kvalifikáló Kevin Magnussen.

Megvédte hibázó pilótáját Fred Vasseur: inkább ez, mint hogy meg se próbáljon a pole-ba kerülni!

Fontos döntéseket hoztak az illetékesek, melyek biztosíthatják, hogy nem ismétlődik meg az életveszélyes bakui incidens.

Toto Wolff megszólalt a W14-es Mercedesről – és nem tűnt túl elégedettnek!

Christian Horner a hétvége korábbi részében azt a kérdést vetette fel, hogy vajon lesz-e egyáltalán hely az új csapatoknak a paddockban. Mármint fizikailag.

Folytatódik a nagy átszervezés a McLarennél: a korábbi sportigazgató tanácsadóként tért vissza.

Helmut Markót vicces hangulatban találta meg a Sky kamerája... A veterán osztrák tanácsadó kicsit odaszúrt Leclerc-nek, de azt is elismerte, hogy ők se csináltak mindent tökéletesen.

Sergio Perez számára kulcsfontosságú lehet ez a hétvége, ha a bajnoki címért akar küzdeni – többek között erről beszélt Jenson Button, aki sajnálatát fejezte ki, hogy nem sikerült a Ferrarihoz szerződnie.

Elfogadhatatlan, amatőr – ezekkel a szavakkal jellemezte az Alpine idei teljesítményét az istálló vezérigazgatója, Laurent Rossi. A francia teljes nyilatkozata ide kattintva olvasható.

Nico Hülkenberget dicsérte, Günther Steinernek viszont ismét beszólt Ralf Schumacher – vajon vége lesz valaha az üzengetésnek?

Természetesen a Miami Nagydíj a nap csúcseseménye, de a motorversenyzés és a NASCAR szerelmesei is megtalálják a maguk szórakozását ma. A teljes program ide kattintva érhető el.

A McLaren versenyzői szerint az MCL60-as szombati teljesítményét nagyban befolyásolta a hőség, bár a legfőbb gondot az autó hiányzó tempójában látják… Norris és Piastri értékelése ide kattintva olvasható.

A csapat nevében magára vállalta Lance Stroll Q1-es kiesését az Aston Martin csapatfőnöke, Mike Krack.

A katasztrofális bakui hétvégét követően visszatért az Alpine, ám Esteban Ocon szerint a piros zászló nélkül többet is elérhetett volna a szombati kvalifikáción. A francia pilóta teljes nyilatkozata itt olvasható.

Hoztuk a napi hírösszefoglalónkat, ezzel "mára" itt el is köszönünk - de vasárnap folytatjuk!

Christian Horner is nyilatkozott az időmérőt követően, mexikói pilótájának méltatása mellett igyekezett a Q3-as hibák kapcsán felhívni a figyelmet a megerősödő szélre, és a lassan belengetett piros zászlóra – a Red Bull csapatfőnökének összegzése itt olvasható.

Közben döntöttek a felügyelők: nincs büntetés a Magnussen-Hamilton incidens kapcsán, így a dán megtarthatja a negyedik rajthelyét! Részletek itt.

Kockázatot vállalt, mert tudta, hogy erre van szüksége, de két nap alatt másodszorra rakta falba a Ferrarit az emiatt roppant csalódott Charles Leclerc - az időmérő végi piros zászló kiváltójának nyilatkozata itt olvasható.

Verstappen dühös magára, de nem tartja lehetetlennek a győzelmet: itt olvasható a kilencedik helyre kvalifikáló vb-éllovas időmérős értékelése.

Hamilton már a Q2-ben kiesett, ezt jórészt a rossz időzítésnek tudja be, amely miatt nem tudta rendesen felkészíteni az abroncsokat az utolsó köre előtt: a hétszeres F1-es világbajnok nyilatkozata itt olvasható.

Nehézségeiről is beszélt az időmérőt követően Sergio Perez, aki először nyert időmérő edzést Szaúd-Arábián kívül, és nagy lehetőség előtt áll, hiszen csapattársa csupán a kilencedik lett szombaton – itt olvasható a pole-pozíciós nyilatkozata.

Fernando Alonso csípős megjegyzést tett korábbi csapataira, és ismét felmagasztalta az Aston Martint – a spanyol időmérő utáni nyilatkozata ide kattintva olvasható.

Bár előzetesen a harmadik helyet érezték elérhetőnek, Sainz szerint több is lehetett volna az időmérőjükben, vasárnap viszont a rövidebb DRS-zóna sem segíthet rajtuk a Red Bull ellen - itt olvasható a spanyol értékelése.

Piros zászló, újabb Leclerc-autótörés, Perez-pole, Alonso az első sorban, Verstappen csak a kilencedik helyen - hát ez nem akármilyen időmérő volt!

Következik az időmérő edzés, élő közvetítésünk itt olvasható. Hírfolyamunk a kvalifikáció után tovább frissül a hétvége minden információjával és érdekességével.

Elképesztő jelenet játszódott le magyar idő szerint ma hajnalban: miközben a hétvége egyik betétprogramja, a Porsche Carrera Cup autói köröztek a pályán, a Leclerc versenygépét szállító mentőjármű kigurult az aszfaltra – szerencsére nem lett baj az esetből...

Váltócsere Verstappennél: még nem kap büntetést a holland, de fogynak a felhasználható egységek...

Véget ért a harmadik szabadedzés, amely Verstappen sikerét hozta, de meglepően jól ment az Alpine, miközben a Mercedesek és az Astonok csak a mezőny közepén - beszámoló és végeredmény ITT.

A harmadik szabadedzés élő szöveges közvetítése itt található! Élő hírfolyamunk az edzés után folytatódik!

A pilóták már a helyszínen! Hamarosan jön az utolsó edzés az időmérőt megelőzően. 

Akárhonnan nézzük, Miami megint nagyon menő sisakfestéseket eredményezett. Ezt az alábbi összeállítás is bizonyítja. 

Nem igazán örül az új aszfaltnak Fernando Alonso, aki úgy gondolja, emiatt több hiba és kevesebb előzés lehet a hétvége főeseményein. A kétszeres világbajnok arról is beszélt, hogy a szabadedzéseken minden a tervek szerint haladt, az időmérőn pedig nem sokat vár maguktól, ám a versenyen annál inkább. A részletek itt. 

 

A paddock pedig egészen különlegesre sikeredett Miamiban. Ahogyan arról már mi is beszámoltunk még a hétvége kezdete előtt, ezt a Miami Dolphins stadionjában alakították ki, azt viszont mostanáig nem láttuk, ezt hogyan hozták össze a szervezők. A Formula-1 hivatalos Twitter-oldalán viszont feltöltöttek erről egy videót, ami bemutatja nekünk röviden. 

 

Már nem kell sokat várni a szombati események kezdetéig. A harmadik tréning 18:30-kor veszi kezdetét, az időmérő pedig 22:00-tól magyar idő szerint. Ezeket élő szöveges közvetítésünk által itt a Formula.hu weboldalán is követhetik majd, a helyszínre pedig már érkeznek a résztvevők, így például az Alfa Romeo kettőse. 

 

 

Lassan beindul az élet Miamiban is! Nemrégiben a verseny hivatalos Twitter-fiókja az alábbi lenyűgöző videót tette közzé a helyszínről. A napfelkelte jól áll ennek a helyszínnek. 

Nemrégiben az AlphaTauri csapatfőnöke úgy nyilatkozott, hogy az istállónál szolgáló mérnökök közül többekben sem tud már megbízni, a minap pedig egy érdekes mondatot ejtett el a sajtótájékoztató során, ahol megjegyezte, hogy már történtek személyi változások a csapaton belül. Bár nem erősítették meg, a sajtóban megjelent hírek alapján sejteni lehet, ki volt az a mérnök, akivel igazán problémája volt Tostnak. Úgy tudni, a tapasztalt szakember már tényleg távozott munkaköréből. 

 

Már a szezon egyharmadán sprintfutamokat rendeznének az F1-ben. Erről Stefano Domenicali beszélt, aki elárulta, nyáron határozhatnak a jövőbeli változtatásokról és az esetleges új helyszínekről. Bár a sportág vezérigazgatója szerint pozitív fogadtatása volt a Baku előtt meghozott módosításoknak a lebonyolítást illetően, Toto Wolff és Christian Horner eléggé visszafogottan nyilatkozott a témával kapcsolatban a tegnapi sajtóeseményen, ahol a Formula.hu munkatársa is jelen volt. 

 

Elégedettek a tempóval a McLaren csapatánál, ugyanakkor jól tudják, hogy van még hová javulniuk. Erről a pilóták beszéltek őszintén, de Lando Norris és Oscar Piastri véleményét a csapatfőnök, Andrea Stella is osztotta, aki úgy véli, a Q3 sem teljesen elérhetetlen számukra az időmérő edzésen. A nyilatkozatok itt érhetők el. 

A tegnapi nap is mozgalmas volt, kollégánk, Mészáros Sándor pedig összefoglalta a legfontosabbakat egy rövidke videós bejelentkezésben. Elmondja, mit hallott, mit látott a Miamiban kialakított paddockban. Ezt ide kattintva érhetik el a kedves olvasóink. 

 

Lewis Hamilton csalódottan vette tudomásul a pénteki napot követően, hogy a biztató első szabadedzés után a Mercedes délutánra ismét egy másodpercre került a Red Bulltól… A brit teljes nyilatkozata ide kattintva olvasható.

Véget is ért az FP2, méghozzá Verstappen elsőségével - itt olvasható a beszámoló és a végeredmény. Ezzel pedig egyúttal jó éjt is kívánunk itt, szombaton folytatjuk!

Nem eseménytelen az FP2: tíz perccel a vége előtt Leclerc alatt bicsaklott meg a Ferrari, amellyel aztán a falba csúszott. Piros zászló, talán azért néhány percnyi körözésre még lesz lehetőség.

Miközben mindjárt indul a második szabadedzés Miamiban, megtartották a csapatfőnökök sajtótájékoztatóját, ahol Horner reagált arra a pletykára, miszerint egyfajta „túszcsere” zajlana a Ferrari és a Red Bull között Laurent Mekies kapcsán.

Sem a Red Bull, sem a Mercedes részéről nem tulajdonítanak nagy jelentőséget annak, hogy utóbbi alakulat kettős sikerét hozta az FP1: mint arra Andrew Shovlin a Sky Sports rámutatott, ők a tréning legvégén futottak lágy gumis köröket, így ők mehettek a legjobb állapotú aszfalton.

Ha esetleg valaki lemaradt az első edzésről: íme, az eddigi egyetlen autótörés Hülkenberg jóvoltából.

Leclerc amúgy új váltót is kapott a Miami Nagydíjra, de ezért sem jár büntetés a monacóinak.

Kiadta az FIA, hogy mely pilóták vágnak neki a hétvégének friss motorkomponensekkel. Esteban Ocon Alpine-jába új belső égésű motor, turbófeltöltő, MGU-H, MGU-K és kipufogó került, nála cserélték a legtöbbet, de még egyikért sem jár büntetés. MGU-K-t kapott Charles Leclerc is a Ferrarinál, míg a mclarenes Oscar Piastri autójába friss akkumulátort és vezérlő elektronikát szereltek. Új kipufogót pedig Lando Norrisnál láthatunk még.

Az edzés majd' felét kihagyó George Russell futotta meg a leggyorsabb kört a Miami Nagydíj első szabadedzésén. A második helyen Lewis Hamilton zárt a másik Mercedesszel, a harmadik Charles Leclerc lett. Részletek a képre kattintva!

A képre kattintva követhetitek velünk élőben a Miami Nagydíj első szabadedzését.

Lewis Hamilton és korábbi fizioterapeutája, Angela Cullen a szezon elején tértek külön utakra, ám a jó viszony megmaradt a szőke hölgy és a hétszeres világbajnok között. A brit Miamiban árulta el, kik és hogyan készítik fel mostanában a versenyekre. Részletek a képre kattintva!

Lewis Hamilton hangsúlyozta: Angela Cullen most is az élete része, és mindig is az lesz – akár a Mount Everestet is megmászná vele!

A miami székhelyű Motorsport.com "hazai versenyén" számolt be arról az értesülésről, hogy 2024-ben akár már 10 hétvégén is sprintet rendezhetnek a királykategóriában, s a kiválasztott helyszínek extra összeget fizethetnek azért, hogy sprintes fordulót tarthassanak.

Miamiben kapták mikrofonvégre Felipe Massát, aki elmondta, mi motiválja arra, hogy megpróbálja megszerezni a 2008-as világbajnoki címet.

Lewis Hamilton elismerte, hogy bizony néha ő is eljátszadozik a gondolattal, milyen lenne a Ferrari versenyzőjeként pályára hajtani. A brit a szerződéshosszabbításról is beszélt, valamint a tárgyalások kulisszatitkaiba is engedett némi betekintést. 

Bár nem szorosan kapcsolódik a hétvégéhez, mégis fontos hír: megerősítették, hogy a térséget sújtó katasztrófa nem érinti az imolai futam megrendezését.

A Miami Nagydíjon nagy felhajtást kapott az új F1-es témájú, Brad Pitt nevével fémjelzett hollywoodi produkció. A film kapcsán tartott szűk körű konferenciáról egészen szürreális hírek szivárogtak ki: a világbajnokság riportere, Will Buxton posztolta, hogy a stáb a pályán felvett jelenetek érdekében „11. csapatot” hoz létre, amely Silverstone-tól a szezon végéig a mezőnnyel utazik, az 59 éves Pitt pedig F1-es autót fog vezetni a pályákon. Az ESPN pedig úgy fogalmazott, az amerikai színész a 20 másik versenyzővel együtt lesz a pályán.

A reálisabb verzió alapján Brad Pitt valóban a pályára gurul, de nem valódi F1-es autót, hanem ahhoz hasonló, F2-alapú modellt vezet, melyet a Mercedes épített – a nagydíjhétvégén belül, de nem az F1-es program etapjai során, hanem az események közti szünetekben.

Idei javulását magyarázta Sergio Perez: elsősorban tavalyi gyenge pontján, a gumikezelésen javított. A bakui futamról és a szabad versenyről is nyilatkozott.

Max Verstappen korábbi megmozdulásainak fényében kifogásolhatónak tartja riválisa viselkedését George Russell. A brit tiszteli a kétszeres világbajnokot, de hozzáállásán az ő kedvéért sem fog változtatni. A Mercedes versenyzőjének álláspontja itt olvasható.

A Hard Rock Stadiumból jelentkezett be kollégánk, Mészáros Sándor – korábban sosem látott módon a játéktéren épült fel az F1-es paddock.

A Miami Nagydíj várható nézőszáma, a street food, a kamukikötő és Perez bajnoki ambíciói is szóba kerültek a helyzetjelentésben – amely ide kattintva érhető el.

Idén sem hiányoznak a celebek Miamiból: Vin Diesel már a csütörtöki médianapon a paddockban feszített, a DPPI fotósa a McLarennél kapta lencsevégre.

Kezdjük a pénteki napot Lewis Hamiltonnal. A hétszeres világbajnok szerint nem az ő dolga meggyőzni a nézőket, de egy ötlete mégis van: ne maradjon évekig változatlan a szabályrendszer, mert akkor az erőviszonyok is változatlanok maradnak. Nyilatkozata itt olvasható.

Szintén vele kapcsolatos hír, hogy újra előveszi szivárványos sisakját: így vállal szolidaritást az LMBT-közösséggel és tiltakozik egy floridai törvényjavaslat ellen.

Bár Bakuban nagyszerűen futottak, főként az időmérőkön, Charles Leclerc nem vár csodát. A monacói annak ellenére gondolja így, hogy Miamiban új fejlesztéseket vethet be a Ferrari. A részletek itt. 

Nyilatkozott a helyszínen Pierre Gasly is, aki elárulta, ez a hétvége a bizonyításról fog szólni. A francia szerint sokkal több van bennük annál, amit eddig mutattak, a bakui kisiklás pedig egyszeri eset volt. 

A DRS-zónák rövidítéséről, a csapat gyengeségeiről, de a nyomás elkerüléséről is nyilatkozott nemrégiben Fernando Alonso. Mondanóját ide kattintva lehet elérni. 

 

A helyszínre eközben már megérkeztek a résztvevők. Ne feledjük, ma már médianap van, szóval a versenyzőknek jelenésük van a sajtó képviselői, köztük a Formula.hu újságírója előtt is. Kollégánk, Mészáros Sándor is jelen van a helyszínen Miamiban.

A hétvége krónikájához pedig hozzátartozik, hogy a Puma és az F1 megállapodtak egy több évig tartó partnerségről. A részletek itt. 

Nem volt unalmas napja szedán az Alpine kettősének sem. Pierre Gasly és Esteban Ocon ugyanis megnéztek közelről egy NASCAR-autót, de a Charlotte Motor Speedwayen tartott program során pályára is vihették, valamint a pit crew munkájába is belekóstolhattak.

A hétvégével kapcsolatban egy fontos változás, hogy az FIA a bakui fordulóhoz hasonlóan itt is lerövidítette két DRS-zóna hosszát. A Miamiban kialakított utcai pályán összesen három darab szakasz van, ahol nyitni lehet majd a hátsó szárnyat. Ezek közül a célegyenesben lévő változatlan maradt, viszont ami a 9-es és a 11-es kanyar között van, illetőleg a hátsó hosszú egyenesben lévőt 75 méterrel kurtították meg. Szintén változás még, hogy a pálya új aszfaltot kapott, ami a Pirelli szerint egy ugrást jelent az ismeretlenbe. 

A pilótákra elég sok PR-esemény vár a hétvégén, voltak olyanok is, akiknek már a szerda is mozgalmas volt. Lewis Hamilton például a szabadban kosarazott néhány hírességgel az IWC eseményén, ahol röviden a jövőjéről is elárult egy dolgot. Érdemes elolvasni, mivel a hétszeres bajnok arról is beszélt, mit gondol a három amerikai futamról.

Miamiban tavaly óriási volt a felhajtás igazi amerikai módra, ez pedig vélhetően idén sem lesz másképp. Az NFL-ben szereplő helyi csapat, vagyis a Miami Dolphins arénájában az alábbi látkép fogadja a helyszínen tartózkodókat. A rend kedvéért szögezzük le, a Hard Rock Stadiumról van szó.

A versenyhétvége az alábbi menetrend szerint zajlik majd. Erőltetett menet vár egyébként az F1-re, mivel egy héttel ezelőtt még Bakuban versenyeztek, ráadásul egy sprintfutamos hétvégén, most pedig már az Egyesült Államokban köröznek majd. Minden továbbiról az időrenddel kapcsolatban ide kattintva olvashatnak.