DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 27. szombat

Formula hírek

Így állna a mezőny az új pontrendszerben

A kiugró eredmények helyett a kiegyensúlyozott teljesítményt díjazná jobban a tervezett új F1-es pontrendszer, melyet a 2025-ös szezontól vezethetnek be.

részletek

F1Stat: Csúcsbeállítások Kínában

A spanyol a brazilok előtt, Red Bull-százas, Norris és Hülkenberg rekordot állított be, Hamilton mélyponton, az RB-vel évek óta nem történt ilyesmi. Kínai F1-es statisztikák.

részletek

„Gene tovább invesztál a csapatba” – Komatsu

Ayao Komatsu rövid idő alatt meggyőzte a Haas tulajdonosát arról, hogy érdemes további pénzt invesztálni az F1-es alakulatba.

részletek

Mit fejlesztettek a csapatok Kínára?

Csupán a mezőny fele vitt újításokat Sanghajba, de közülük is csak két istálló érkezett komolyabb csomaggal a 2024-es idény első sprinthétvégéjére.

részletek

Negyvenöt felett az F1-ben

Fernando Alonso 2026-ig hosszabbított, s annak a szezonnak a végére olyan idős lesz, mint senki az F1-ben a megelőző 50 évben – de pontosan hova kerül a spanyol a veteránok ranglistáin?

részletek

Miért az Aston volt Alonso legjobb opciója?

Egyeztetett ugyan más csapatokkal, de végül a maradás mellett döntött a spanyol – a 2026-os idény felől nézve pedig lehet, hogy a legjobb lóra tett a hőn áhított harmadik vb-címe szempontjából.

részletek

Japánban kiderült, hol tart a McLaren

Nem sikerült megoldani a 2023-as problémákat, így elkerülte a csapatot a Ferrari: a harmadik hely a realitás, de jöhetnek még nehezebb pályák is számukra.

részletek

F1Stat: Verstappen az 5. legsikeresebb ország

Hollandia beérte Finnországot, Stroll és Magnussen kellemetlen rekordra közelít, negyedszer szakították meg a Japán Nagydíjat, hazai pontszerzés, Alonso remekelt – suzukai F1-es statisztikák.

részletek

Tényleg fenyegető-e a Ferrari tempója?

A címvédő gárdánál aggódnak, szerintük nem lesz sétagalopp az F1-es Japán Nagydíj – ráadásul a stratégia is fejtörést okozhat a mezőnynek. Elemzés a futam előtt.

részletek

A Red Bull legelöl, de kisebb az előny?

A Ferrari hátránya egy körön mindössze egy tizedmásodperc az adatok alapján, a McLaren a harmadik erő, a Mercedes végre jó beállításokat talált – ez olvasható ki az F1 csonka suzukai edzésnapjából.

részletek

Az F1-es csapatok fejlesztései Suzukára

A Red Bull és az Aston Martin sokat módosított, de a Ferrari is változtatott, míg a Mercedes például nem. Mutatjuk, hogy ki mivel készült a Japán Nagydíjra.

részletek

Ezért tehet jót és rosszat a GP-nek a Liberty

Feltehetően ugyanarra a sikertörténetre készül a motoros vb-vel a Liberty Media, mint az F1-gyel – szükség is lenne hasonlóra, ez azonban „áldozatokkal” járhat.

részletek