DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 24. szerda

F1 hírek

Hivatalos: a HP a Ferrari új névadó szponzora

A maranellóiak többéves megállapodást kötöttek a technológiai céggel, így az F1-es Miami Nagydíjtól kezdődően Scuderia Ferrari HP az istálló hivatalos neve.

részletek

Továbbra is Sainz válaszára vár az Audi

Gigaajánlatot kapott a spanyol az F1-be megérkező Auditól, de a csapat tudja, hogy várnia kell, mert Sainznak lehetnek még jobb opciói is.

részletek

Csak sebtapasz, még több pont? – pilóták

Esteban Ocon szerint csak a tünetet kezelné a tervezett új F1-es pontrendszer, Kevin Magnussen viszont még radikálisabb átalakítást látna jónak.

részletek

Hároméves szerződést kért a Red Bulltól Perez

Helmut Markóék egyértelműen elzárkóztak a javaslattól: az F1-es csapat az egyéves hosszabbítás felé hajlik. A tanácsadó szerint is Sergio Perez az első számú opció 2025-re.

részletek

„Nem kötelező pilótának lenni” – mondja az F1

Túl sok a 24 futamos F1-es versenynaptár? Stefano Domenicali szerint viszont éppen ez az optimális, és akinek nem tetszik, annak nem kötelező itt versenyeznie.

részletek

Horner: 70 év a hátrányunk, azt kell behozni

Christian Horner szerint eddig jól állnak a 2026-os F1-es motorjukkal, de tudja, hogy más csapatok más helyzetben vannak hozzájuk képest. Szerinte tökös döntést hoztak.

részletek

Az FIA-elnök gyávának tartja vádlóit

Nem volt merszük Mohammed ben Sulayem szemébe nézni az FIA-elnök vádlóinak – a dubaji sportvezető tudja, kik állnak az ügy mögött, de nem nevezheti meg őket.

részletek

A McLaren egy év alatt utolérheti a Red Bullt

Andrea Stella, a McLaren F1-es csapatának első ember elmagyarázta, miért nőtt a lemaradásuk a Red Bullhoz képest – jövő viszont héten érkezik az első nagyobb fejlesztési csomag.

részletek

Óriáscég lehet a Ferrari névadó szponzora

Négy év után újra névadó szponzora lehet a Ferrarinak: a HP-vel kötött megállapodás hasonló összeget hozhat a konyhára, mint az Oracle a Red Bullnak.

részletek

Sargeant nem érti, miért nem szóltak neki

Mármint arról, hogy a büntetéshez vezető pillanatban Nico Hülkenberg egy-két arasszal előtte járt – az amerikai F1-es pilóta szerint egyszerűen szólni kellett volna, hogy adja vissza a pozíciót.

részletek

Rosberg: A főnök nem kerülheti a konfliktust

Ha nem akarja, hogy a Ferrarin belül elszabaduljon a pokol, Fred Vasseurnek meg kell regulázni a versenyzőit – erről beszélt Nico Rosberg, aki felidézte a Mercedesen belüli rossz példát is.

részletek

Bottas: Alonso egészen kimagasló versenyző

Valtteri Bottas nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy Alonsóhoz hasonlóan 40-es évei közepén is az F1-ben fog versenyezni.

részletek