DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. június 15. szombat
LEGFRISSEBB HÍREK
HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 14 órája

Antonelli elvileg jöhet – pénteki F1-es hírek

FORMULAPLUSZ | 18 órája

F1Stat: A Ferrari és Perez mélyponton

F1 | 21 órája

Változás: Indulhatnak 17 évesek az F1-ben, ha…

F1 | 21 órája

„2026-tól nem lesznek ilyen szoros csaták” – figyelmeztet Norris

WEC | 23 órája

A Le Mans-i 24 órás teljes rajtrácsa

F1 | 1 napja

„Harcban vagyunk!” – Piastri a vb-esélyről

F1 | 1 napja

Az F1-es versenyzők már nem hősök többé?

F1 | 1 napja

Marko: Furcsa, Hamiltont nem büntették…

RETRO | 1 napja

F1-Archív: Schumacher nem tart az öccsétől

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 1 napja

Sainz büszke, igazolt az Audi – csütörtöki F1-es hírek

WEC | 1 napja

Elcsente a Porsche a Cadillac pole-ját Le Mans-ban

F1 | 1 napja

Mercedes: Gyorsabbnak láttatott minket Montreal

F1 | 1 napja

Egyenlő bánásmódot ígér Oconnak az Alpine

EGYÉB | 1 napja

Az F1 bölcsőjében, legendás pályán zárja a szezon első felét Molnár Martin

F1 | 1 napja

Russell: Nem hiszem, hogy mentorálnom kell Antonellit

Exkluzív interjú Hülkenberggel, egyenlő bánásmódot ígér Oconnak az Alpine, a Porsche a pole-ban a Le Mans-i 24 óráson: egy helyen a nap hírei.

A McLaren megcélozta a Red Bullt, Marko koronavírusos volt, itt a friss Formula Podcast és Pitwall Talk, elrajtolt a Le Mans: a nap F1-es és nem F1-es hírei egy helyen.

A McLaren dicsérte, Horner beszólt az Ezüst Nyilaknak, a Ferrari nem aggódja túl a kanadai égést, a Haas komolyan számol Oconnal: egy helyen a nap hírei.

A Le Mans-i 24 órás árnyékába szorult pár napra az F1, de azért így is volt miről írni ma, mindenekelőtt arról a szabályváltozásról, melynek értelmében Antonelli bármikor bemutatkozhat.

Döntetlen az időmérőn, Verstappen 60-szor nyert, McLaren-pont tíz év után, Alonso újabb rekordja, Magnussen hűsége, Sargeant apró öröme – kanadai F1-es statisztikák és érdekességek.

A Formula.hu Monacóban készített exkluzív interjút Nico Hülkenberggel, az Audi gyári F1-es csapatának első versenyzőjével.

Néhány érdekesség, amire érdemes odafigyelni, amit érdemes magunkkal vinni az F1-es Kanadai Nagydíjról: Formula Plusz rovatunk mai cikke.

A bemutatott koncepció csak a kezdet, nem lesznek lassabbak az F2-es autóknál, sem veszélyesebbek a mostaniaknál, a súlyt pedig tovább csökkentik – reagált az FIA a 2026-os autókat illető aggodalmakra.

Graham Hill, Jochen Rindt, Mike Hawthorn, Phil Hill, Bruce McLaren, Jacky Ickx, Didier Pironi, Dan Gurney – néhány név azok közül, akik aktív F1-es pilótaként győztek a Le Mans-i 24 órás versenyen.

Ralf Schumacher szerint Michael rövidesen visszavonul, Haug állítja, nincs súrlódás a McLarennél, a Ferrari első futamgyőztese 90 évesen elhunyt: ezek voltak 1999 óta június 15. hírei.

1993-ban ezen a napon hunyt el az F1 történetének egyik legszínesebb egyénisége, az 1976-os világbajnok James Hunt – a legenda alakját ezúttal idézeteken keresztül világítjuk meg.

1993. június 15-én távozott James Hunt, aki F1-es pályafutása során egy vb-címet, tíz futamgyőzelmet, 23 dobogót és 14 pole-t szerzett. Saját megszólalásain keresztül mutatjuk be, miért vált ikonná az angol világbajnok.