DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 13. szombat
LEGFRISSEBB HÍREK
MOTOR | 3 órája

Vinales űridővel a pole-ban Acosta előtt

F1 | 8 órája

A Ferrarit és a győzelmeket célozza a fejlesztésekkel a McLaren

F1 | 10 órája

„Nem volt opció a visszavonulás” – Alonso

F1 | 11 órája

Imolában érkezhet a továbbfejlesztett F1-es Ferrari

FORMULAPLUSZ | 11 órája

Negyvenöt felett az F1-ben

F1 | 12 órája

Alonso újra Hondával: reagált a japán gyártó

F1 | 13 órája

Sajtó: Megtalálta Hamilton utódját a Mercedes?

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 1 napja

Versenynaptár, Alonso – a pénteki F1-es hírek

F1 | 1 napja

Norris: Király lenne örökre a McLarennél maradni

F1 | 1 napja

Andretti-támogatás a Red Bull-családból

MOTOR | 1 napja

„A cél a fiatalok bevonzása” – Marquezék a Libertyről

F1 | 1 napja

Hivatalos: Itt a 2025-ös F1-es versenynaptár!

F1 | 1 napja

Szavazás: Jól döntött-e Alonso az Astonnal?

FORMULAPLUSZ | 1 napja

Miért az Aston volt Alonso legjobb opciója?

F1 | 1 napja

Többszörösen visszavetik a Williamst a törések

Wolff Antonelli szerződtetésére utalt, Sainz a Ferrari autóját dicsérte, nincs döntés Vettelről: összeszedtük a nap legfontosabb híreit, eseményeit.

Megnyitott az Andretti új silverstone-i bázisa, nem dől hátra 2026-ig sem a Mercedes, Sainz szerint az autó lett jobb, nem a stratégia: egy helyen a nap hírei.

A Formula.hu napi hírösszefoglalójával nem maradtok le semmi fontos, érdekes, lényeges információról a nap eseményeivel kapcsolatban.

Megérkezett a jövő évi versenynaptár, s ma is sok szó esett Fernando Alonsóról – ez volt a péntek a két fő témája, de persze másról is szó esik esti összefoglalónkban.

Fernando Alonso 2026 végére olyan idős lesz, mint senki az F1-ben a megelőző 50 évben – de hova kerül a spanyol a veteránok ranglistáin?

Egyeztetett ugyan más csapatokkal, de végül a maradás mellett döntött a spanyol – a 2026-os idény felől nézve pedig lehet, hogy a legjobb lóra tett.

Nem sikerült megoldani a 2023-as problémákat, így elkerülte a csapatot a Ferrari: a harmadik hely a realitás, de jöhetnek még nehezebb pályák is számukra.

Hollandia beérte Finnországot, Stroll és Magnussen kellemetlen rekordra közelít, negyedszer szakították meg a Japán Nagydíjat, hazai pontszerzés, Alonso remekelt – suzukai F1-es statisztikák.

Kevés pilóta van, aki színesebb és érdekesebb karriert tudhatott magáénak, mint Dan Gurney, aki Jack Brabhamhez és Bruce McLarenhez hasonlóan saját csapatával is futamot tudott nyerni.

Az elmúlt 22 év április 13-áin a szokásosnál is több hír szólt Michael Schumacherről: siker az időmérőn és szabadedzésen, pletyka a visszavonulásról, kiesés az első kanyarban, dicséret Irvine-tól.

Schumacher és Barrichello rögtön a rajtnál ütközött 1997-ben Argentínában. Jacques Villeneuve-nek azonban így sem volt könnyű dolga: az utolsó tíz körben a másik ferraris, Irvine helyezett rá nyomást.

Csak a klasszikusok közé sorolható az 1986-as jerezi verseny: Senna és a nagyot kockáztató Mansell egymás mellett szelték át a célvonalat, szemre nem lehetett megmondani, ki nyerte a futamot.