Némi meglepetésre a kínai Zhou autózta a leggyorsabb időt a bahreini teszt második napját, aki tudja, hogy ez nem sokat jelent, de azért örömmel látta az első helyen a saját nevét – a tesztről készült délelőtti összefoglaló itt, a napvégi beszámoló itt, az egésznapos szöveges közvetítés pedig itt olvasható el. A nap legszokatlanabb eseményét az ebéd előtti rajtgyakorlat hozta, ahol nem sokon múlott egy csúnya ütközés.
Sokak számára a nap legfontosabb eseménye a Drive to Survive ötödik évadának érkezése volt, melynek epizódleírásai itt olvashatóak, ám nem mindenki elégedett a látottakkal, Esteban Ocon például kritikával illette a sorozat „valóságkezelését”. Akit viszont nem illetett kritikával, az újdonsült csapattársa, Pierre Gasly volt – míg a csapathoz frissen megérkező francia úgy érzi, hibátlan az eddigi teljesítménye. A Ferrarinak erős napja volt Bahreinben, nem is csoda, hogy Carlos Sainz éppúgy elégedetten nyilatkozott, mint a pattogás miatt a legkevésbé sem aggódó Charles Leclerc.
Ma is központi téma volt Lance Stroll balesete, akinek sajtóhírek szerint mindkét csuklója eltört, s Kevin Magnussen is megszólalt a szezonnyitót valószínűleg kihagyó pilótáról. A kanadai csapattársa, Fernando Alonso eredményes napot tudott maga mögött rengeteg körrel, az viszont felmerült egy korábbi világbajnokban, hogy nem lesz-e gond abból csapaton belül, ha túl gyors lesz a spanyol – a McLaren és az Alpine vezetői pedig arról beszéltek, félnek-e attól, hogy túl gyors lesz az Aston Martin.
A Mercedest műszaki probléma is hátráltatta ma, ami nagyon rosszul eshetett George Russellnek azt követően, hogy nem sokkal előtte még a Red Bull utoléréséről beszélt – Toto Wolff pedig azt illetően nyilatkozott, hogy mik a problémák az autóval. Persze annyi probléma talán nincs, mint a McLarennel, amelyről a csapat vezérigazgatója és újonnan kinevezett csapatfőnöke is igen keserűen nyilatkozott. Ha már új csapatfőnökök: a Claire Williamst ismét a soraiban tudó Williams új vezetője megjelölte a csapat előrelépését gátoló legfontosabb tényezőt.
Több mai hír is korábbi F1-es pilótákról szól: egyiküket a Mercedes vezetőségi posztjával hozták szóba, másik az alelnöki székből ül vissza a versenyautóba, Nico Rosberg pedig az F1-es paddockba térhet vissza, miután oltatlansága miatt távol kellett maradnia onnan.
Egy szomorú hírről is kénytelenek voltunk ma beszámolni, elhunyt az egyik legkülönlegesebb karriert befutó F1-es pilóta, az ABBA-ban is zenélő Slim Borgudd.
Végül, de nem utolsósorban egy fontos hír házunk tájáról: megjelent az Autósport és Formula Magazin legújabb száma, mely az F1-es szezonrajttal foglalkozik – pilóták, csapatok, változások, érdekességek, háttérsztorik, minden, ami lényeges.