F1
Sajtó: Egy évig maradhat a Mercedes megoldása?
Olasz sajtóértesülések szerint kompromisszumos megoldás körvonalazódhat a 2026-os szabályok jelenlegi legérzékenyebb kérdésében, amely a Mercedes állítólagos technikai előnyét érinti.
részletekAz F1 2025-ben: nyolc és fél kör a Föld körül
Melyik keverék volt a legnépszerűbb? Hol volt a legtöbb kerékcsere? Ki ment a legtovább egyetlen szetten? A Pirelli részletes statisztikái mindent megmutatnak.
részletekA Red Bull-vezér hárítja Marko vádjait
A Red Bull felsővezetése nem állt be Helmut Marko mögé: Oliver Mintzlaff szerint Marko Christian Hornerrel szembeni vádaskodó kijelentései csak a saját maga, nem a cég álláspontját képviselik.
részletekMiért költ vagyonokat a Cadillac az F1-es bemutatóra?
Soha nem látott marketinglépéssel készül első F1-es szezonjára a Cadillac: a csapat a Super Bowl reklámblokkjában mutatja be festését. De miért ér meg ez dollármilliókat?
részletekBetört az új generáció – az év F1-es újonca
Idén végre volt kikből válogatnunk, hiszen öt új pilóta érkezett a mezőnybe – és nem is akármilyen teljesítményt nyújtottak! Évértékelőnk mai felvonásában őket vettük górcső alá.
részletek„Nem hagyományos ötletek” – hétfői F1-es hírek és sztorik
Újabb unortodox megoldásokkal állhat elő az F1, kiskaput zárt be a motorszabályban az FIA, vezető versenymérnök lett Leclerc korábbi szövetségese – hétfő hírei és sztorijai.
részletekBarát, ellenség, csapattárs: Gasly és Ocon
Pierre Gasly a minap egy interjúban Esteban Oconnal való kapcsolatáról beszélt: a gyerekkori barátságtól az ádáz rivalizáláson át egészen a csapattársként töltött közös éveikig.
részletekSainz nem örült Hamilton szenvedésének
Miközben Lewis Hamilton küszködött a Ferrarinál, Carlos Sainz sikeres évet zárt a Williams színeiben. A spanyol hangsúlyozta: nincs benne káröröm utódja gyengélkedését látva.
részletekLeclerc volt mérnöke kulcsszerepben a Cadillacnél
A Ferrari korábbi versenymérnöke, Xavier Marcos Padros kulcsszerepet kapott a Cadillac bemutatkozás előtt álló Formula–1-es projektjében.
részletekPitwall: Máris érik a botrány 2026-ra!
Végre véglegesek a jövő évi szabályok, de máris kiskaput találhattak a gyártók: az elmúlt hét F1-es hírei Balogh Tamással, Gellérfi Gergővel és Gobodics Tamással.
részletekÚjabb kiskaput zárt be az F1-es motoroknál az FIA
Megváltozott egy szabályrészlet szövegezése, ezzel a Szövetség egy újabb kiskaput zárt be a trükközni vágyó gyártók előtt.
részletekVasseur: Okosnak kell lenni a fejlesztésekkel
A Ferrari F1-es főnöke szerint nem olyan lesz a következő szezon, mint az idei: komoly ütemű fejlesztéseket fogunk látni, ami boríthatja az erősorrendet.
részletek