Steward
Héjas Szilárd
2019. február 16. szombat

Németországi sajtóértesülések szerint Michael Schumacher és családja az új, mallorcai otthonukban tölthették az F1-es téli szünetet, és ott ünnepelték a bajnok 50. születésnapját is.

Baromfit tenyészt, nem szeretne az F1-ben versenyezni és élete első versenyén öt társát ütötte ki az egyes kanyarban – ő Freddie Hunt, Az F1 playboyának fia, aki rajongói kérdésekre válaszolt.

Az ötszörös bajnok legújabb szenvedélyéről Max Verstappent is megkérdezték. A fiatal holland inkább elkerüli a kockázatot, mivel egy sérülés megfoszthatja attól, hogy egyszer világbajnok legyen.

Dr. Helmut Marko, Niki Lauda barátja elmondta, hogy honfitársára nem számíthatunk sajnos sem a teszteken, sem pedig Ausztráliában, így a háromszoros világbajnok visszatérése még várat magára.

A Renault bejelentette, jelezni fogja a hatóságoknak, hogy volt elnök-vezérigazgatója Carlos Ghosn 50.000 eurós, „személyes kedvezményt” kapott a versailles-i kastélyparkban.

Az F1-es világbajnok történetesen pont egy McLaren Sennával haladt a Paul Ricard felé, amikor szemet szúrt a francia rendőröknek. Pechjére nem találta a frissen kézhez kapott modell papírjait...

Niki Lauda szenvedélye az autóversenyzésen kívül mindig is a repülés volt. Többször is kísérletezett saját légitársasággal, ám a Laudamotiont nemrég 100%-ban felvásárolta a Ryanair.

Minden korszakban megtaláljuk azt a versenyzőt, aki bár kétségtelenül a nagyok közé tartozott, sosem tudott futamot nyerni. Az 50-es években a „túl bátor”-nak nevezett Jean Behráé volt ez a szerep.

Allison a Mercedeshez szerződött, Heidfeld lesz a sérült Kubica helyettese, Mansell Button győzelméért szorít, de ferde szemmel nézi, mekkora fizetést kap, két jelölt közül választják ki Alonso csapattársát: ezek voltak 2000 óta az F1 hírei február 16-án.

Feltalálták, betiltották, újra engedélyezték, majd megint betiltották – dióhéjban ez a kipörgésgátló F1-es története, amely gyanított csalások után vált újra kívánatossá a 2001-es szezonban.

Ki más ismertetőjegyei is lehetnének ezek, mint a kilencszeres gyorsasági-motoros világbajnok Valentino Rossiéi. Ő nem csak minden idők egyik legeredményesebb motorversenyzője – sokkal több!

A Super GP elnevezésre hallgató versenygépet egy Formula-1-es és IndyCar-autóból gyúrták össze, aztán tesztelték is az iRacingben – a Nordschleifén, télen, VR-szemüveggel. Extrém.

Van, aki már megkezdte a barcelonai téli teszteket, legalábbis virtuálisan: ilyen egy kör a katalán versenypályán az idei Haasszal az Assetto Corsában.

A szimulátorosból igazi versenyzővé avanzsáló Jann Mardenborough szerint az autósport csak profitálhat a fénysebességgel növekvő esport-birodalomnak köszönhetően.

Bár Max Verstappen és Lando Norris 2019-ben egymás ellen fog versenyezni a Formula-1-ben, a hétvégére összeállnak, és csapattársak lesznek egy 12 órás szimulátor versenyen.


Olvastad már?