Motorhang, gála, FIA-elnök: a nap F1-es hírei
FIA-gála, elnökválasztás, Concorde-egyezmény, Honda-motorhang, beteg Verstappen, január eleji Audi: a nap F1-es hírei a Formula.hu összefoglalójában.
A pilóták és a vb-cím értéke – csütörtöki F1-es hírek
Kevesebb csapatot akar motorokkal ellátni a Mercedes, Marko tagad, egyszerűsítene a 2026-os elnevezéseken az FIA: a nap hírei egy helyen.
Változások az F1-ben, Piastri is bajnok lehet: a nap hírei
Egy cikkbe gyűjtöttük a nap érdekességeit, híreit, megszólalásait: a Formula.hu napi összefoglalója december 10-én, szerdán.
Újabb hír röppent fel a 2026-os szabályokról, Leclerc Le Mans-ba vágyik, Marko szerint Verstappennek nincs már szüksége rá – és elkezdtük értékelni a mögöttünk hagyott F1-es szezont.
Megbízhatóságban Russell és Piastri, a dobogós sorozatokat tekintve viszont Verstappen emelkedett ki az F1-es mezőnyből – a nagycsapatok a legtöbb mutatóban a Williams vagy a Racing Bulls következik.
Így (nem) jöttek be év eleji F1-es jóslataink
Eljött a szezon vége, szembesítettük magunkat szezon előtti tippjeinkkel – és egyúttal kiderült, ki bizonyult a legjobb jósnak szerkesztőségünkben idén!
Tsunoda helye a japán F1-es pilóták között
A legtöbb futamindulás, a legjobb átlagos rajthely – e két téren emelkedik ki Yuki Tsunoda a japán versenyzők közül, de van olyan szempont is, ahol a legjobb ötbe sem fér oda.
Így zárultak az F1-es belharcok 2025-ben
A csapaton belüli csaták végeredményei a 2025-ös szezon zárása után: a főbb statisztikai szempontok minden páros esetében.
Retro – Az első színes bőrű F1-es pilóta
.A többség számára talán nem sokat mond Willy Ribbs neve, ám az amerikai születésű autóversenyző történelmet írt azzal, hogy ő volt az első fekete, aki valaha is Formula-1-es autót vezethetett.
Retro – Akitől sokkal többet vártunk
Miután Fernando Alonso elhagyta a McLarent, az lett a pilótapiac legnagyobb kérdése, hogy ki kapja meg a wokingiak bajnokesélyes F1-es autóját – 2007-ben épp ezen a napon született meg a döntés…
Retro – Alkoholcsempészetből nemzeti sport
1947-ben történt valami, ami gyökeresen megváltoztatta az Egyesült Államok autósportját: keretek közé szorították a már akkor is nagyon népszerű stock car-versenyzést.
Az indianapolisi pálya csak néhány napig üzemelt legendás téglaborítása nélkül, mielőtt bebizonyosodott, hogy eredeti állapotában alkalmatlan a versenyzésre – tragédiák vezettek a felismeréshez.