1986 – Ayrton Senna pole-ból indult, elveszítette vezetést, majd ismét visszaszerezte, Nelson Piquet viszont egy zseniális manőverrel mutatta meg honfitársának, hol a helye.
1987 – Kesjár Csaba, hazánk egyik legnagyobb autós reménysége három kör erejéig a Zakspeed istálló autójával körözhetett, így az első magyarrá vált, aki Forma-1-es autót vezethetett.
1988 – Nigel Mansell bárányhimlősen és 41 fokos lázzal vágott neki a Magyar Nagydíjnak, így a futam elején hiába üldözte Sennát, nem bírta végig a versenyt.
1989 – 46 méterrel lerövidítették a pályát a kettes kanyar utáni sikán levágásával, ezért egy körrel nőtt a versenytáv, Ayrton Senna pedig nyolc másodpercet javított a köridőn.
1990 – Thierry Boutsen elviharzott a győzelem felé, amíg mögötte a McLarenek törtek-zúztak: előbb Senna lökte ki Nanninit, majd Berger tette ugyanezt, ugyanott Mansellel, a sikánban.
1991 – Bertrand Gachot, mielőtt még lecsukták volna londoni incidense miatt, megszerezte saját maga első és egyetlen leggyorsabb körét a Jordannel.
1992 – Utolsó versenyét teljesítette a szebb napokat is megélt Brabham csapat: a Magyar Nagydíjon 11.-ként célba érő újonc, Damon Hill mindössze a gárda harmadik befejezett futamát produkálta a szezonban – igaz, a háromból, mert a többire nem is tudták kvalifikálni magukat.
1993 – Alain Prost első számú esélyesként kezdte a versenyt, miután minden edzést megnyert az időmérőt is beleértve, de csak a 12. lett – lefulladt a rajtnál, később pedig hét körig szerelték az autóját, mivel egy szerelő túl keményen tette le a Williams hátulját.
1994 – Jos Verstappen ki sem heverte még a hockenheimi tűzeset megpróbáltatásait, már a Hungaroringen rótta a köröket – a sors most a kegyeibe fogadta, hiszen előzéseinek, megbízható vezetésének, és egy csipetnyi szerencsének köszönhetően először állhatott dobogóra az F1-ben, annak is a legalsó fokára.
1995 – Taki Inoue kiesése után nagy hévvel próbált meg egy poroltóval visszatérni lefulladt Footworkjéhez, de a helyszínre érkező személyzet autója mellé lépett, ami elütötte – a mókás jelenet tette igazán hírhedté a japánt.
1996 – A verhetetlen Williamsek nem csak a kettős győzelmet, de a konstruktőri világbajnoki címet is bezsebelték – Villeneuve győzelmével 17 pontra megközelítette Damon Hillt a pontversenyben.
1997 – Szó szerint a semmiből jött Damon Hill szárnyalása a gyengécske Arrowsszal: miután a 3. helyre kvalifikált, a 11. körtől vezette a versenyt, de egy körrel a vége előtt elveszítette a vezetést rakoncátlankodó váltója miatt.
1998 – Heinz-Harald Frentzen rettentően kemény hétvégén volt túl: bélfertőzést kapott, és állítólag a WC-ről, telefonon keresztül egyeztette mérnökével a beállításokat – vasárnapi ötödik helye után napokig a kórházi ágyat nyomta.
1999 – Az utolsó körökben David Coulthard Eddie Irvine-t üldözte a második helyért, az északír pedig nem bírta a nyomást: szélesen fordult az egyik kanyarban, így csak a harmadik lett – év végén nagyon hiányzott ez a két pont neki…
2000 – Mika Hakkinen elképesztő manőverrel vágott be Schumacher elé a rajt után a harmadik helyről – a finn pilóta bátorsága a végén győzelmet ért.
2001 – Jean Alesi és Heinz-Harald Frentzen csapatot cserélt a Magyar Nagydíj előtt – a kissé megzavarodott francia pilóta a szombati időmérő edzés során korábbi munkaadója, a Prost garázsába parkolt be.
2002 – Noha a verseny rettentően unalmasan alakult, a Magyar Nagydíj év végén megkapta az év legjobban rendezett versenye díjat az FIA-tól.
2003 – Előző évi tesztje után versenykörülmények között is bemutatkozott Magyarország első F1-es versenyzője, Baumgartner Zsolt, aki a szombat délelőtt megsérült Ralph Firmant helyettesíthette hazai közönség előtt.
2004 – A verseny egyik jelenete, ahol a minardis Gianmaria Bruni és Jarno Trulli látható, bekerült a Taplógáz – Ricky Bobby legendája című filmbe.
2005 – A McLaren megvált régi szponzorától, a West cigarettamárkától, az Európai Unióban életbe lépő dohányreklám-szabályozás miatt.
2006 – A sportág történetében eddig még nem látott büntetés sújtotta Fernando Alonsót és Michael Schumachert: a bajnoki címért harcolók legjobb idejéhez minden szakasz hozzáadtak 2-2 másodpercet az időmérő edzésen, mert a spanyol féktesztelte Robert Doornbost, a német pedig piros zászló alatt előzött a szabadedzéseken.
2007 – A McLaren versenyét belháború zavarta meg, hiszen Fernando Alonso feltartotta Lewis Hamiltont az időmérő záró szakaszában – tette miatt öt helyes rajtbüntetéssel „jutalmazták”, így a pole újonc csapattársa kezébe került.
2008 – Heikki Kovalainen fordulatos versenyt nyert, miután csapattársa defektet kapott, Felipe Massa Ferrarijában pedig a motor mondta fel a szolgálatot 3 körrel a leintés előtt.
2009 – Lewis Hamilton korábban még a pontszerzésre is alig tűnt esélyesnek, a Hungaroringen viszont először nyert címvédőként, és a sportág történetében először nyert hibrid hajtású (KERS-szel felszerelt) autó.
2010 – Sebastian Vettel egészen buta hiba miatt bukta el a győzelmet: a biztonsági autó alatt több mint 10 autónyival maradt le Bernd Maylander mögött, ezért áthajtásos büntetéssel sújtotta a versenybíróság.
2011 – A két McLaren kart karba öltve harcolhatott volna a győzelemért, de Lewis Hamilton újabb esőhullámra készült, ami nem jött meg, így végül Jenson Button másodszor nyert a Hungaroringen.
2012 – Michael Schumacher utolsó Magyar Nagydíjra a legrosszabbra sikerült: a hétszeres bajnok előbb rossz rajtkockát foglalt el, majd lefulladt, s miután csapata újraindította autóját, átlépte a bokszutcai sebességlimitet – mielőtt ezt le tudta volna tölteni, defektet kapott, végül túlmelegedés miatt állt ki az 58. körben.
2013 – Lewis Hamilton negyedik alkalommal nyert a Hungaroringen, aminek nem csak az az érdekessége, hogy így élre került holtversenyben Ayrton Sennával, hanem hogy mindannyiszor Kimi Raikkönen végzett mögötte a 2. helyen.
2014 – Daniel Riccardo elképesztő hajrával szerezte meg második F1-es győzelmét, az utolsó körökben megelőzve Lewis Hamiltont és Fernando Alonsót.