DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. június 2. vasárnap
LEGFRISSEBB HÍREK
EGYÉB | 15 órája

Magyar dobogós eredményt láthattak a Balaton Parkba kilátogatók szombaton

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 17 órája

A Ferraritól igazolnának Strollék – mai híreink

F1 | 22 órája

Norris a McLaren gyenge pontjáról beszélt

MOTOR | 22 órája

Bejelentés: Acosta a gyári KTM-nél 2025-től

MOTOR | 23 órája

Martiné a mugellói pole, Marquez bukott

F1 | 1 napja

Russell nem akadályozná meg Verstappen érkezését

F1 | 1 napja

Russell nem aggódik, Alonso a példa

F1 | 1 napja

A Ferraritól igazolna technikai vezetőt az Aston Martin?

RETRO | 1 napja

F1-Archív: Raikkönen öregszik

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 1 napja

Ocon készül Kanadára, a Mercedes cáfol – pénteki F1-es hírek

F1 | 1 napja

„Sosem mondtam, hogy a Red Bull már bajnok” – Vasseur

FORMULAPLUSZ | 1 napja

Így állnak az F1-es csapaton belüli párharcok a 2024-es szezon harmadánál

F1 | 1 napja

Mercedes: Nem szétlövés volt Antonelli és Schumacher tesztje

F1 | 1 napja

Külön keveréket fejleszt a Pirelli az utcai pályákra

F1 | 1 napja

Szavazás: Ki kellene-e rúgnia Ocont az Alpine-nak?

A francia az online kapott sértésekre reagált, húsz év után távozik egy vezető az Alpine-tól, Antonelli újra tesztel, Horner szerint a következő pályák a Red Bullnak kedveznek. Május 31. hírei.

Verstappen szerint nincs gyors megoldás, fellépne a túl hasonló autók ellen az FIA, Doohan természetesnek érzi, hogy az Alpine pilótája lesz: a nap hírei.

Russell válaszolt Hamiltonnak, Vasseur szerint három csapat harcolhat a győzelmekért, Vettel megkereste a Red Bullt, készül a megújuló Hungaroring: a nap F1-es hírei.

Lawrence Stroll csapata, az Aston Martin szemet vetett a Ferrari kasztniért és aerodinamikáért felelős technikai vezetőjére – többek között erről is beszámoltunk ma a Formula.hu-n.

Egyoldalú tarolás a Red Bullnál, a Mercedesnél és a Visa RB-nél, meglepően kiegyenlített küzdelem az Aston Martinnál: így állnak a mutatók nyolc futam után.

Az Alpine-ok monacói ütközése után újra előkerült, hogy Ocon nem a legjobb csapatjátékos: F1-es karrierje hemzseg a házon belüli balhéktól és incidensektől.

Óriási érdeklődés előzi meg Andrea Kimi Antonelli immár biztosra vehető F1-es debütálását, de ki ő, és miért övezi ekkora felhajtás azt, ami vele és körülötte történik?

Nem elég, hogy gyakorlatilag lehetetlen előzni a hercegség utcáin, néhányan még vissza is fogták a tempót vasárnap – mindezt taktikai megfontolásból, vélhetően fölöslegesen.

Egy évvel Prost, és öttel Senna előtt debütált az F1-ben, együtt versenyzett Laudával, Andrettivel, Hunttal, Villeneuve-vel, Rosberggel – persze az idősebbekkel. 2017-ben pedig ismét Le Mans-ba megy.

Szörnyű lehet úgy elveszteni egy F1-es győzelmet, mint Ricciardo 2016-ban vagy Hamilton egy évvel korábban Monacóban – de mit szóljunk ahhoz, ha valaki a nézőknek integetve dobja el a sikert két kanyarral a vége előtt?

De felszólították lemondásra a Ferrari világbajnokát a GPDA éléről, Kubica WRC2-t nyert, a BAR pedig egy nap alatt két teszten is leggyorsabb volt június 2-án. A nap hírei 1997 óta.

1970. június 2-án szenvedett végzetes balesetet az autósport egyik úttörője, a McLaren alapítója és névadója, Bruce McLaren. A csapatot letaglózta a hír, ám tagjai az új-zélandi emlékének adózva megkettőzött erővel folytatták tovább.