A nézőtérre is beesett egy törmelékdarab, mikor Kevin Magnussen balesetet szenvedett az Ausztrál Nagydíj 55. körében, ráadásul az alkatrész meg is sebesített egy nézőt – részletek az érintett szurkoló nyilatkozatával együtt itt olvashatók.
De ha már Magnussen-baleset: a dán saját bevallása szerint nem is érezte az ütközést a fallal – bővebben itt.
A verseny elején balesetező Alexander Albon is elmondta, mi vezetett a hibájához – részletek ide kattintva. Nico Hülkenberg egyébként igencsak megijedt az esetnél – hogy miért, itt olvasható.
Toto Wolff eközben arról beszélt, hogy egyik említett incidensnél sem számítottak arra a Mercedesnél, hogy meg fogják szakítani a futamot, ezért tisztázni kellene, mikor alkalmaz a versenyirányítás VSC-t, biztonsági autót vagy piros zászlót.
Voltak azért elégedettek is a vasárnapot követően. Lando Norris például úgy érezte, végre tudott versenyezni az idei McLarennel, míg Sergio Perez ugyancsak örült a bokszutcai rajt után elért ötödik helyének.
George Russell szerint a Red Bull szándékosan rejtegeti a valós tempóját, így akarják elkerülni, hogy a szabályalkotók visszalassítsák őket – a Mercedes-pilóta nyilatkozata itt olvasható.
A melbourne-i versenytől független hírek közül talán a legfontosabb az volt, hogy sajtóértesülések szerint a csapatfőnökök rábólintottak a kétidőmérős elképzelésre a sprinthétvégéket illetően – részletek itt.
A Mercedes minél előbb autóba szeretné ültetni Schumachert – egyúttal azt is kijelentették, hogy amennyiben bármelyik pilótájuk kidől, a német kap lehetőséget.
Egy kis bulvár: szakított kedvesével Fernando Alonso – akié egyébként a hónap legszebb előzése is lett a rajongók szavazatai alapján.
Végül egy kis kitekintés a nemzetközi autó-motorsportos vizekre. A NASCAR-futam beszámolója ide kattintva olvasható, míg a MotoGP Argentin Nagydíja kapcsán készült nyilatkozatcsokor pedig itt.