Marad Monaco, tévedett a Red Bull? – csütörtöki F1-es hírek
Júniusra kerül át, és legalább 2031-ig marad Monaco, Hamilton különleges festéssel búcsúzik, Sainz szerint hibázott a Red Bull, Verstappen reméli, hogy beteg lesz. Csütörtök F1-es hírei és sztorijai.
Hamilton első ferraris tesztje – szerdai F1-es hírek
Távozik a Liberty Media vezérigazgatója, döntéseket hozott az F1 Bizottság, Colapinto menedzsere hisz a 2025-ös ülésben: egy helyen a nap hírei.
Alpine–Mercedes, távozó Wittich és Fallows: keddi F1-es hírek
Lezárta a Red Bull-ügyet az FIA, közös show-n mutatják be jövőre autófestéseiket a csapatok, Hill Lawsonra tippel: egy helyen a bejelentésektől hemzsegő kedd hírei.
Már Abu Dhabiban Williamsbe ül Sainz, az Audi szerint nem eladó a csapat, fontos kinevezést jelentett be az FIA: egy helyen a nap hírei.
Milyen üzemanyag kerül 2026-tól az F1-es autókba? Miért van szükség a változásra? Az F1 szállítja a megoldást az autóipar számára? Többek között ezekre a kérdésekre válaszol Formula Plusz rovatunk legfrissebb írása.
Hét verseny, ahol Norris elbukta a bajnokságot
A Red Bull komoly visszaesése és Verstappen hosszú nyeretlenségi sorozata ellenére interlagosi győzelmével a holland gyakorlatilag eldöntötte a szezont. Hol úszott el Norris bajnoki címe?
F1Stat: Verstappen újabb rekordot döntött
Ennyire hátulról 19 éve nem nyertek, 17 éve nem volt fekete zászló, 11 éve nem volt kettős enstone-i dobogó, 10 éve nem volt Q3 Hamilton és Verstappen nélkül – Sao Pauló-i F1-es statisztikák.
Hogyan áll össze az F1-es Sao Pauló-i Nagydíj rajtrácsa, ha elmarad az időmérő?
A szakadó eső miatt vasárnapra halasztották a kvalifikációt, de mi történik, ha akkor sem tudják megrendezni? A szabályzat meglehetősen homályos ezen a téren…
F1-Archív: Csapatot vett a Mercedes
Gyári csapata lesz a német márkának, Kaltenborn dühös Maldonadóra, Glock mehet a Toyotához, Cancúnban rendezhetik a Mexikói Nagydíjat, az Internet felé nyit az F1: hírek november 16-ról.
Retro – Eltűnik egy legendás név
Évekkel ezelőtt ezen a napon cserélt tulajdonost az F1 egyik legendás istállója, amelyet egy ugyancsak nagynevű és szép reményű formáció váltott fel – amely azonban szintén nem tartott ki sokáig.
Retro – A nagyfőnök Schumacher mögött
Minden történet véget ér egyszer: Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke azonban több mint húsz évig tűnt elválaszthatatlannak az istállótól, és ő gondoskodott három nagy világbajnok leigazolásáról.
„A múlt, a jelen és a jövő legnagyobb pilótája” – mondta Ferdinand Porsche Tazio Nuvolariról, arról a versenyzőről, aki a második világháború előtt kimagaslott generációjának pilótái közül.