Az első Las Vegas-i Nagydíj (az 1981-ben és 1982-ben itt rendezett futam neve Caesars Palace Nagydíj volt) az F1 történetének 1100. világbajnoki futama volt.
A Red Bull története során először arat kettős győzelmet a világbajnokságban, s a 2. hely Sergio Perez karrierjének legjobb bajnoki eredménye.
Max Verstappen karrierje 53. futamgyőzelmével beérte Sebastian Vettelt az örökranglista 3. helyén. Saját maga idei 18., valamint a Red Bull 20. győzelme, akár csak a holland idei 20. dobogója egytől-egyig új rekordot jelentenek.
Verstappen sorozatban 40. versenyén szerzett pontot, utoljára a 2022-es melbourne-i kiesése alkalmával nem sikerült ez neki – Hamilton rekordját a 2024-es imolai futamon állíthatja be, legalábbis ha nem változik a tervezett versenynaptár. Az azóta eltelt 40 versenyből 32-t megnyert, ez idő alatt Pereznek négy, Sainznak kettő, Russellnek és Leclerc-nek pedig egy győzelem jutott.
A holland sorozatban hat győzelemnél jár, ez karrierje második, s az F1 történetének hatodik leghosszabb szériája.
A világbajnok már a 25. különböző pályán, és a 29. különböző nagydíjon aratott győzelmet (a különbség az azonos pályán rendezett Brit és 70. évfordulós, Osztrák és Stájer, Mexikói és Mexikóvárosi, illetve Brazil és Sao Pauló-i Nagydíjakból fakad). A rekordot mindkét tekintetben Hamilton tartja 31-gyel.
Az F1 történetében harmadszor rendeztek három nagydíjat egyazon országban (1982, USA; 2020, Olaszország), s Verstappen az első, aki mindhármat meg tudta nyerni – sorozatban hat amerikai győzelemnél jár, utoljára 2019-ben Bottas tudott győzni rajta kívül az Államokban.
Charles Leclerc karrierje 23. pole-pozícióját szerezte, és sorozatban 12. alkalommal nem tudta győzelemre váltani a rajtelsőséget – utóbbi téren Rene Arnoux a rekorder 13-mal. Idén ötnél jár, utoljára Juan Pablo Montoyával történt meg 2002-ben, hogy ennyire sok pole-t szerzett egy szezonban, mégis győzelem nélkül maradt. Csak Michael Schumacher szerzett nála több pole-t a Ferrari színeiben.
Sergio Perez megszakította hatversenyes dobogó nélküli sorozatát, de így sem lehet maradéktalanul elégedett, hiszen idén már 9. alkalommal maradt le a Q3-ról.
Az 5. helyen záró Lance Stroll 14 pozíciót javított a rajthelyéhez képest, az első körben pedig 10-et jött előre – mindkét mutató a második legjobb idén Perez (Ausztrália, 15 hely), illetve Magnussen (Ausztria, 11 hely) után.
Biztossá vált, hogy George Russell a 8. helyen zárja az idei szezont, Mercedes-pilóta utoljára 2012-ben végzett ennyire hátul a világbajnokságban, akkor Nico Rosberg 9., Schumacher pedig 13. lett.
Csapattársa, Lewis Hamilton a 3. helyet biztosította be, méghozzá karrierje során először – így már az 1-6. pozíciók mindegyikén zárt világbajnoki szezont.
Fernando Alonso karrierje során 300. alkalommal ért célba, ő az első versenyző, aki eléri ezt a számot – a hétvégén Hamilton is megteheti ezt.
A 6. rajthelyet megszerző Logan Sargeant sosem indult ennyire jó pozícióból, míg csapattársának, Alex Albonnak az 5. rajtkocka williamses karrierje második legjobbja volt. A Williamsnek utoljára a 2017-es Olasz Nagydíjon volt ennyire erős átlagos rajthelye, akkor Stroll a 2., Felipe Massa pedig a 7. kockából indulhatott – míg arra a 2016-os Orosz Nagydíj óta nem volt példa, hogy mindkét versenyzőjük az első három sorból indulhasson.
Oscar Piastri már másodszor érte el a verseny leggyorsabb körét – újoncnak Lewis Hamilton és 2007 óta nem sikerült egynél több leggyorsabb kört futni első szezonjában.
Csapattársa a verseny elején kiesett, ezzel megszakadt 21 versenyes célba érési sorozata, mely a második leghosszabb volt Verstappen után – így most Gaslyé a második leghosszabb, mindössze tízzel.