A dobogósok
Max Verstappen a saját maga 70., egyúttal a Red Bull 129. futamgyőzelmét szerezte, amivel az energiaitalosok már csak két sikerre vannak attól, hogy utolérjék a Mercedest, akik még 2016-ban előzték meg őket – akkor egyébként az ötödik helyért zajlott ez a „csata” az örökranglistán, míg most a harmadik pozíció a tét, hiszen időközben mindketten lehagyták a Lotust és a Williamst.
Verstappen sorozatban a 9. dobogóját szerezte, ami holtversenyben az F1 történetének 8. leghosszabb ilyen sorozata. Csak kétszer volt rá példa, hogy egy ilyen széria ne érjen világbajnoki címet: 2007-ben Hamilton és 2015-ben Rosberg számára.

Verstappen 34. alkalommal nyert úgy, hogy nem az övé volt a rajtelsőség, amivel Alain Prostot megelőzve a harmadik helyre lépett fel a vonatkozó ranglistán.
A negyedik Katari Nagydíjon először fordult elő, hogy nem ugyanaz a versenyző zárta az élen az összes kört.
Oscar Piastri karrierje hatodik rajtelsőségét szerezte (mind a hatot az idei szezonban), ezzel 50 versenyző van az F1 történetében, aki legalább hatszor került pole-pozícióba.

Ez az első szezon az F1 történetében, amikor három versenyző is legalább hat rajtelsőséget szerez, s az is először fordul elő, hogy három versenyző is legalább hét futamot nyer.
Piastri karrierje 25., míg Carlos Sainz 29. dobogós helyezését szerezte – egyúttal a spanyolnak köszönhetően a Williams 2015 óta először egy szezonban egynél többször örvendhetett pódiumnak.
A többiek
Miután Vegasban kizárták, most pedig negyedik lett, Norris pontosan egy év után kénytelen elkönyvelni két egymás utáni dobogó nélküli versenyt – tavaly Las Vegasban hatodik, Katarban pedig tizedik lett.
Verstappen mellett Leclerc, Alonso és Norris is elmondhatja magáról, hogy mind a négy Katari Nagydíjon pontot szereztek – az első három ráadásul minden versenykört is teljesített. Azzal pedig Leclerc-en kívül a másik három büszkélkedhet, hogy mind a négy Katari Nagydíjon a Q3-ba jutottak.

George Russell sorozatban 33. versenyén ért célba, ami holtversenyben már az 5. leghosszabb ilyen sorozat az F1 történetében – egyúttal zsinórban 15. versenyén szerzett pontot.
Russell egyúttal sorozatban 15. alkalommal kvalifikált az első hat közé.
A Mercedes először örvendhetett kettős pontszerzésnek Katarban, a Red Bull második csapata pedig most először szerzett itt pontot.
Lewis Hamilton sorozatban harmadik Katari Nagydíján maradt pont nélkül.
Hamilton 2009 óta először esett ki egymás után egynél többször a Q1-ben – s Ferrari-pilótával sem történt ilyesmi a 2009-es évet leszámítva, mióta 2006-ban bevezették a háromszakaszos időmérőt. Akkor egyébként Badoer mindkét versenyén kiesett az első szakaszban, Fisichellával pedig zsinórban négyszer történt meg ez.

Az Aston Martin pontosan ugyanazt az eredményt érte el a Katari Nagydíjon, mint tavaly: Alonso 7. lett, Stroll pedig kiesett.
Ha már az Aston Martin: Alonso sorozatban 34. alkalommal verte meg Strollt időmérőn.
Yuki Tsunoda a második Red Bull-pilóta, aki sorozatban háromszor esik ki a Q1-ben – az első David Coulthard volt a 2006–07-es szezon fordulóján.
Két versenyző van, aki mind a négy eddigi katari hétvégén ott voltak, és mind a négyszer kikaptak csapattársuktól az időmérőn: Lance Stroll és Esteban Ocon.
A sprint
Oscar Piastri harmadszor győzött sprinten, ezzel a műfaj második legsikeresebbje Lando Norrisszal holtversenyben – Verstappen 13-mal áll az élen. Piastri mindhárom sprintgyőzelme Katarból származik, más még nem nyert itt szombati futamot.
Az ausztrál a sprintes pole-ok tekintetében is visszazárkózott Norris mellé a Verstappen mögötti második helyre. Győzelmet csak Bottas, pole-ot csak Hamilton szerzett rajtuk kívül egynél többet.

Ezek után nem meglepő, hogy a sprintes dobogókat tekintve is övék az első három hely, Verstappen 18-nál, Norris 10-nél, Piastri 9-nél jár.
A Red Bull Verstappennek köszönhetően minden sprintes mutatóban egyeduralkodó, de a pole-okat (10–8) és a dobogókat (24–20) tekintve a McLaren közelít rájuk – pontokat illetően viszont csak harmadikak a wokingiak, a Red Bull 205-nél, a Ferrari 174-nél, a McLaren 161-nél jár.