Következik a nagy őszi maraton előtti nyári szünet utolsó hétvégéje, amire nagyon izgalmas sztorikkal hangolódunk rá. Mindenekelőtt a „Massa-ügy” legújabb fejleményével, miszerint Bernie Ecclestone nem is emlékszik arra az interjúra, ami kirobbantotta a régóta gyűrűző kártérítési ügyet.
A Ferrari háza tájáról több érdekes történetet is megoszthattunk ma. Charles Leclerc csapattársáról és csapatfőnökéről is igen pozitívan nyilatkozott: előbbivel elmondása szerint kiváló a kapcsolata, még ha mást is akarnak láttatni egyesek, míg utóbbiról azt mondta, hogy kezd látszani a munkájának hatása. A monacói azt is elárulta, hogy szíve szerint kikkel indulna el Le Mans-ban, míg Sainz a saját teljesítményét értékelte meglehetősen sommásan: a spanyol úgy érzi, hogy jól vezet.
A Mercedes és a Red Bull jó szokása szerint egymással foglalkozott: Toto Wolff Sergio Perez számára nem túl hízelgő módon úgy nyilatkozott, hogy a Red Bull második autója velük egy szinten van, míg a másik táborból Peter Bayer arra intette Wolffot, hogy adjon versenyzői ülést Mick Schumachernek. A nagy riválisok kapcsán megszólalt Eddie Jordan is, aki szerint a Mercedes vezérpilótája, Lewis Hamilton már „túl öreg” Max Verstappen legyőzéséhez – akinek autója egyébként a csapat technikai igazgatója szerint „nem nagyon jó”.
Az Aston Martin mindkét versenyzőjétől izgalmas nyilatkozatokat olvashattunk: Fernando Alonso elmondása szerint két dolgot bán hosszúra nyúlt karrierje történései közül, míg csapattársa, Lance Stroll arról beszélt, hogy a spanyol gyakran „picit gyorsabb” nála, és bízik az istálló felzárkózásában. A McLaren viszont aligha bízik abban, hogy az Astonnak ez sikerül, hiszen Zak Brown azt tűzte ki célul, hogy az erősorrend második helyén zárják az évet.
További híreink a mai napról: Hülkenberg arról beszélt, hogy a magassága miatt nem kapott élcsapatnál ülést; az Alpine-nál állítják, hogy sosem voltak ilyen közel a Ferrarihoz és a Mercedeshez; Giancarlo Fisichella lesújtó véleményt fogalmazott meg egykori csapattársáról; az Audinál azon dolgoznak, hogy erősödjön a Sauber; taxistüntetés zavarhatja meg a Holland Nagydíj hétvégéjét.
Az F1 még pihen, a MotoGP viszont folytatja a száguldást, méghozzá a Formula.hu kétkerekű-specialistája, Balogh Tamás jelenlétében. Spielbergben pénteken a VR46 pilótája, Marco Bezzecchi pályacsúccsal kezdett, míg Marc Marquez Q1-re kényszerült – a spanyol arról is beszélt, hogyan nem oldódtak meg a Honda problémái.