Kezdjük Daniel Ricciardóval, aki Silverstone-ban vezetheti először a Red Bull idei autóját. Az ausztrál hangsúlyozta: vissza akar térni, de nem Sergio Perez helyére pályázik, bár kereknek érezné, ha a bikákkal nyerhetne újra futamokat – bővebben itt.
Ha már Red Bull: Max Verstappen úgy érzi, különösen versenytempó terén rendelkeznek nagyon komoly előnnyel, amely a riválisok fejlesztései ellenére is kitarthat. Pedig az eddig fő üldözőnek tűnő Fernando Alonso szeretne lecsapni az adódó lehetőségekre.
„Hülyeség lett volna, ha összeütköznek” – ezt Helmut Marko mondta Verstappen és Perez Miamiban folytatott csatájáról.
Mindeközben a Ferrarinál Carlos Sainz elhintette, hogy Barcelonában érkezhet olyan fejlesztés, amellyel más irányba mehetnek el – a pletykák a Red Bull koncepciója felé való elmozdulást emlegetnek. Részletek ide kattintva olvashatók.
Maradva még a Ferrarinál: Ralf Schumacher szerint a Scuderiánál a pilóták jelentik a gondot. Magát Ralf Schumachert pedig bántalmazták Miamiban.
Az Alpine is bekerült a napi hírekbe: egyfelől azzal, hogy Otmar Szafnauer szerint nem Laurent Rossi kritikájának eredménye a csapat jó szereplése a Miami Nagydíjon, mivel csak utólag hallott róla; másfelől pedig azzal, hogy Pierre Gasly Miami után úgy érzi, hogy a Mercedes sincs tőlük messze. Pedig Jenson Buttonék pedig épp a Mercedes felzárkózását dicsérték.
Frusztráló versenyen van túl az AlphaTauri, miután Nyck de Vries újból gyenge teljesítményt nyújtott, Yuki Tsunodát pedig nagyon kevés választotta el a pontszerzéstől Miamiban.
A pilóták kritikái ellenére hat-hét versenyen tartanak még idén versenyzőbemutatást – részletek itt.
Kitekintve az F1-en kívüli autó-motorsportokra: a MotoGP Fellebbviteli Bírósága végre döntött Marc Marquez fellebbezésének ügyében, s visszavonta a spanyol büntetésének utólagos módosítását, így az letöltöttnek minősül. A Formula-E pedig eközben óriásvárosokban terjeszkedne.