A dobogósok
Oscar Piastri idei hetedik, és pályafutása kilencedik győzelmét aratta, amivel utolérte menedzserét, Mark Webbert, valamint ismét beérte csapattársát, Lando Norrist az örökranglistán.
Piastri a pole-pozícióból indulva, a leggyorsabb kört megfutva és minden egyes körben vezetve szerezte meg a győzelmet, ezzel karrierje során először ért el Grand Slamet. Ez az első alkalom, hogy McLaren-versenyző Grand Slamet szerzett Mika Hakkinen 1998-as monacói sikere óta – Piastri összesen a 27. az F1 történetében, akinek ez sikerül.

Piastri zsinórban a 33. versenyén is pontot szerzett, ez a sportág történetének harmadik leghosszabb pontszerző sorozata Lewis Hamiltonnal holtversenyben. Egyúttal ez volt sorozatban Piastri 43. célba érkezése, amivel beérte Max Verstappent az örökranglista második helyén.
Max Verstappen másodikként végzett a 2025-ös Holland Nagydíjon, ami az első dobogós helyezése volt a Kanadai Nagydíj óta, ezzel pedig véget vetett a 2018-as idény kezdete óta tartó leghosszabb dobogó nélküli sorozatának.

Verstappen megőrizte sorozatát, miszerint 2021 óta minden Holland Nagydíjon az első két hely valamelyikén végzett. Ez volt az első alkalom, hogy nem ugyanabban a pozícióban ért célba, mint ahonnan rajtolt ezen a versenyen.
A 2025-ös Holland Nagydíj volt a 188. alkalom, hogy Verstappen pontot szerzett egy futamon. Ezzel beérte korábbi csapattársát, Sergio Perezt azon a listán, amely a legtöbbször pontot szerző pilótákat rangsorolja – holtversenyben a hatodik helyen állnak.
Isack Hadjar pályafutása első dobogós eredményét érte el, és ő lett a sportág történetének ötödik legfiatalabb dobogósa Max Verstappen, Lance Stroll, Kimi Antonelli és Lando Norris mögött.

Hadjar a világbajnokság történetének 219. olyan versenyzője, aki dobogón végzett, egyúttal a Red Bull juniorcsapatának hatodik dobogós eredményét szerezte meg. Ez volt a csapat első dobogója azóta, hogy Pierre Gasly harmadik lett az AlphaTaurival a 2021-es Azerbajdzsáni Nagydíjon.
A többiek
Alex Albon az ötödik hellyel beállította idei legjobb eredményét. Ez volt a negyedik alkalom, hogy az első ötben végzett az idény során – korábban az Ausztrál, a Miami és az Emilia Romagna-i Nagydíjon sikerült ez neki.
119. versenyén Albon megelőzte Pierluigi Martinit azon a listán, amely azokat a versenyzőket sorolja fel, akik a legtöbb rajtot teljesítették győzelem, pole pozíció vagy leggyorsabb kör nélkül. Már csak Martin Brundle és Eddie Cheever áll előtte.

Ollie Bearman karrierje eddigi legjobb eredményét érte el a hatodik hellyel. Ez egy helyezéssel jobb, mint a korábbi legjobbja, amelyet a 2024-es Szaúd-arábiai Nagydíjon ért el, amikor Ferrarival debütált és hetedik lett.
A 2025-ös Holland Nagydíjon hét különböző csapat versenyzője zárt az első hét helyen. Egyedül az Aston Martin tudta mindkét pilótáját a legjobb nyolc közé juttatni.

Yuki Tsunoda kilencedik helyen ért célba, ezzel beállította idei legjobb eredményét, amit legutóbb a Bahreini Nagydíjon ért el. Ez volt az első alkalom, hogy vasárnapi futamon pontot szerzett Imola óta.
Franco Colapinto eddigi legjobb idénybeli eredményét érte el a 11. hellyel, mindössze fél másodperccel elmaradva a tizedikként célba érő Esteban Ocontól.
Ez volt a hetedik alkalom az elmúlt kilenc verseny során, hogy Kimi Antonelli nem szerzett pontot.
Az eddigi nyolc európai versenyen csak Colapinto (0) szerzett kevesebb pontot Antonellinél (1).
A kiesők
Ez volt Norris második kiesése az évben, a Kanadai Nagydíj végi balesete után. Az elmúlt tíz futamon Norris vagy nyert (négyszer), második lett (négyszer), vagy kiesett (kétszer).
Norrist ellenben hivatalosan célba érőként rangsorolták, mivel teljesítette a versenytáv 90 százalékát – ahogyan a két legutóbbi kiesésekor is: idén Kanadában és tavaly Ausztriában. Ezzel Norris sorozatban 40. alkalommal került be a végeredménybe, ami az F1 történetének ötödik leghosszabb szériája.
Ez volt a McLaren első technikai hiba miatti kiesése a 2023-as szezonnyitó óta.

A Holland Nagydíj előtt a 2025-ös Magyar Nagydíj utolsó köre volt az egyetlen, amelyet a Ferrari egyik versenyzője sem teljesített. Zandvoortban azonban a csapat mindkét pilótája kiesett, ráadásul ugyanazon a pályaszakaszon, külön balesetekben.
A Ferrari első kettős kiesését könyvelte el a 2024-es Kanadai Nagydíj óta, és az idei kínai kettős kizárás óta először nem szerzett pontot a csapat. Lewis Hamilton és Charles Leclerc is első kiesését jegyezte a szezonban.
Miután legutóbb a 12. helyen végzett, ez volt az első alkalom a 2023-as Katari és USA Nagydíjak óta, hogy Hamilton két egymást követő versenyen nem szerzett pontot. Ezt megelőzően utoljára 2010-ben fordult elő vele, hogy zsinórban kétszer nullázott.