ÉLŐ KÖZVETÍTÉSÜNK A VERSENYRŐL IDE KATTINTVA ÉRHETŐ EL!
Borzasztóan kezdődött a Le Mans-i 24 órás a háromszoros győztes Lotterer, Treluyer, Fässler trió számára, hiszen az élről kényszerültek kiállni a bokszba, ahol több mint húsz percet vesztegelt a #7-es Audi turbócsere miatt. Az autó azt követően került az élre, hogy a rajttól kezdődő mintegy 50 perces eső miatti safety car-periódus után elsőként álltak ki száraz abroncsokért, ám nem sokáig élvezhették a vezetést...
Beigazolódtak viszont azok a várakozások, hogy a három nagy gyártó nagyon egy szinten van, a verseny egészében egymással küzdöttek a vezetésért, sőt nagyon rövid idő alatt az Audi, a Toyota és a Porsche is megfordult az első helyen. A második órában az #1-es Porsche, a #8-as Audi és a #6-os Toyota csatázott az első helyért, Hartley-val, Duvallal, illetve Conway-jel a volánnál.
Nem a #7-es Audi volt az egyetlen, akiknek nagyon rosszul kezdődött a verseny, a #67-es Ford GT el sem tudott rajtolni, s csak több kör hátránnyal eredhettek a mezőny után, s a privát LMP1-es különverseny esélyese, a Heidfeld-Prost-Piquet-féle #12-es Rebelliont is hamar be kellett tolni szerelésre. Mivel a ByKollesnek is komoly gondjai voltak, a privátok közül csak a #13-as Rebellion áll a P2-esek előtt.
A P2-esek versenyét a Manor vezeti egyelőre, a GTE Próban a Ford #69-ese Richard Westbrookkal a második óra végén vette át a vezetést a Porsche #91-esétől, míg az amatőrök közt egyelőre a Porschék vannak fölényben.