Steward
Vaszilykó Péter
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2019. december 10. kedd

Audi

Még karakteresebb, még markánsabb – Az Audi R8 V10 RWD és az Audi R8 LMS GT4

Különleges sorozatból az alapprogramba: a hátsókerék-hajtású Audi R8 V10 (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 13,1 - 12,9; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 299 – 293) a modellpaletta állandó tagjává lép elő, amely során külső dizájnja még markánsabbá válik, s ugyanazon fejlesztéseket kapja, mint az R8 V10 quattro változatok**. Az itt 397 kW (540 LE) teljesítményű, V10-es középmotor, valamint a hátsókerék-hajtás a vezetés színtiszta élvezetét kínálja. Ezzel párhuzamosan érkezik a szériaközeli, ugyancsak hátsókerék-hajtású Audi R8 LMS GT4 versenyautó, mégpedig szintén új dizájnnal és jól érzékelhető menetdinamikai fejlesztésekkel. A nemzetközi GT4-kategória ügyfélsport-versenygépe a jövőben még finomabb hangolási lehetőségeket kínál a privát pilóták számára.

részletek

Audi A8 L 60 TFSI: A luxus és a hatékonyság találkozása

Az új A8 L 60 TFSI e quattro (üzemanyag-fogyasztás l/100 km*: 2,7 -2,5 (kombinált), energiafogyasztás kWh/100 km*: 21,2 – 20,9 (kombinált); CO2-kibocsátás g/km*: 61 - 57 (kombinált)) modellel az Audi most először kínálja ügyfeleinek az elektromos hajtás élményét a luxus kategóriában. A hálózatról tölthető (plug-in) hibrid hajtás és az intelligens hajtásvezérlés kombinációja – a WLTP ciklus alapján - akár 46 kilométeres, tisztán elektromos üzemmódban megtett hatótávolságot is lehetővé tesz, ezzel biztosítva, hogy az ügyfelek napi autóhasználatuk nagy részét károsanyag kibocsátástól mentesen és közel hangtalanul teljesíthessék. A 330 kW (449 LE) rendszerteljesítmény és a 700 Nm rendszernyomaték elismerésre méltó dinamikát biztosít a modell számára.

részletek

A nagyméretű limuzin elektromos változata: az Audi A6 55 TFSI e quattro

Az Audi következetesen bővíti elektromos modelljeinek kínálatát: egyedül 2019. második félévében öt erőteljes, hálózatról tölthető (plug-in) hibrid modell mutatkozik be a márka választékában. Az A6 55 TFSI e quattro előértékesítése (üzemanyag-fogyasztás l/100 km*: 2,1 -1,9 (kombinált), energiafogyasztás kWh/100 km*: 17,9 – 17,4 (kombinált); CO2-kibocsátás g/km*: 47 - 43 (kombinált) Németországban indul majd. Az újdonság 270 kW (367 LE) rendszerteljesítményével meggyőző teljesítményre képes.

részletek

A sportkombi megújulása: az új Audi RS 4 Avant

Az Audi Sport GmbH finomhangolta a 2017. szeptemberében bemutatott új RS 4 Avant számos részletét (üzemanyag-fogyasztás, kombinált: 9,2 l/100 km; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált: 211 - 210 g/km). Az orr rész megújult formavilága és az új MMI touch kezelési koncepciót magába foglaló sportos belső tér kiemeli a legendás elődöket felvonultató sikermodell atletikus karakterét. A kiemelkedő nyomatékkal rendelkező, két turbófeltöltős V6 erőforrás teljesítménye 331 kW (450 metrikus lóerő), elképesztő, 600 Nm nyomatéka pedig igen széles, 1 900 és 5 000 percenkénti fordulatszám közötti tartományban folyamatosan biztosított. Az RS 4 Avant a DTM hockenheimringi záróhétvégéjén mutatkozott be október 4. és 6. között. A modell értékesítése Németországban és más európai országokban 2019. októberében indul. Az új RS 4 Avant 2019. decemberében érkezik a kereskedésekbe, a nagy teljesítményű kombi modell ára 81 400 eurótól indul majd.

részletek

Rast a DTM-ben látja a jövőjét, de az F1-et is kipróbálná

Az Audi idei DTM-es bajnoka, René Rast arról mesélt, milyen rekordok érdeklik, mi a sikerének titka és hogyan töltötte napjait, miután három futammal a vége előtt megszerezte a címet.

részletek

Gran Turismo a hálózatról tölthető hibridek között

Az Audi a terveknek megfelelően folytatja elektromos autó stratégiáját, amelynek keretében már nagyméretű, négyajtós kupé modellje is elérhető erőteljes és hatékony hálózatról tölthető hibrid (PHEV) változatban. A prediktíven működő intelligens hajtásvezérlés hosszabb elektromos hatótávolságot tesz lehetővé, ezzel párhuzamosan pedig alacsony üzemanyag-fogyasztást és dinamikus teljesítményt biztosít. Az új Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro mindezt egyben kínálja 270 kW (367 LE) rendszerteljesítmény mellett (üzemanyag-fogyasztás, kombinált*: 2,1-1,9 l/100 km; elektromosáram-fogyasztás, kombinált*: 18,1-17,5 kWh/100 km; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált*: 48-44 g/km). Az alapfelszereltség átfogó listája mellett az S line külső csomag és a sportfutómű teszi teljessé a sportos megjelenést.

részletek

Menetpróba - Audi A1 30 TFSI S Line

Első pillantásra talán érthetetlen a túlárazott négykarikás kisautó. De ha kicsit tágítjuk a horizontot, akkor gyorsan feltűnnek a vásárlók, és azt is megérthetjük, miért választják ezt a különleges modellt.

részletek

Látványos formatervvel érkezik az új Audi e-tron FE06

Daniel Abt és Lucas di Grassi látványos új külsővel vág neki a novemberben elrajtoló új Formula-E szezonnak. Az új színeket és forradalmi technológiát felvonultató Audi e-tron FE06 versenyautó a múlt héten kezdődött Frankfurti Nemzetközi Autószalonon mutatkozott be először a nagyközönség előtt.

részletek

Technológia, amely nem marad rejtve – a külső megjelenés

4,15 méteres külső hosszával és 2,15 méteres szélességével a robusztus Audi AI:TRAIL tanulmány terepjáró képességei első pillantásra feltűnnek. 1,67 méteres magassága és elképesztő, 22 col peremátmérőjű, 850 milliméteres abroncsokkal szerelt keréktárcsái már álló helyzetben is sejtetik, hogy a tanulmány kitűnően boldogul az aszfaltozott utaktól távol is. Rendkívüli, 34 centiméteres hasmagassága lehetővé teszi, hogy fél méternél is mélyebb vízen haladjon át.

részletek

Kubica a DTM körül szaglászik

Mivel még jelenleg is erősen kérdéses, hogy a nagy visszatérést bemutató Robert Kubicának jut-e 2020-ra is versenyzői ülés a Formula-1-ben, a lengyel más sorozatokban is elkezdett nézelődni – derült ki az Audi főnökétől.

részletek

Egyre közelebb Rast újabb DTM-bajnoki címe

René Rast már hatodik futamát tudta idén megnyerni, ezzel óriási lépést tett újabb bajnoki címe felé, köszönhetően annak is, hogy legfőbb riválisának, Nico Müllernek borzalmasan alakult az első nürburgringi futam.

részletek

Csúcsteljesítmény és innovatív dizájn: az új Audi RS 7 Sportback

Az új Audi RS 7 Sportback - melynek kombinált üzemanyag-fogyasztása 11,4 - 11,6 l / 100 km, kombinált CO2-kibocsátása 261-265 g / km - a modell második generációjaként mutatkozott be, és sokkal egyedibb, mint valaha. A Frankfurti Autószalonon (IAA) az Audi Sport GmbH először mutatta be a szélesített karosszériás ötüléses RS 7 Sportback-et, és a továbbfejlesztett teljesítményű és hatékonyságú mild hibrid rendszert. Az RS 7 Sportback 2019. végén érkezik márkakereskedésekbe Németországban és más európai országokban.

részletek
Olvastad már?