Steward
Admin
DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak JOHNNYBET
2022. január 20. csütörtök

Audi

Dakar: Peterhansel is nyert az Audival, kiesett a motoros címvédő

A 10. szakasz a 14-szeres bajnokról szólt Szaúd-Arábiában, aki Sainz és Terranova előtt végzett. Benavides kiszállt, Walkner hátracsúszott, Van Beveren személyében új éllovas van a motorosoknál, a quadok között viszont Giroud fél keze már a trófeán.

részletek

Dakar: Négyes csatában Ekström szakaszgyőzelmet szerzett

A három elektromos Audi és Loeb 395 kilométeren át küzdöttek az első helyért a Dakar 8. szakaszán. Három másodpercen múlt, hogy a német márka ne sajátítsa ki az első három pozíciót. Két keréken Sunderland visszavette a vezetést, miközben újabb gyári motoros és quados élmenő adta fel.

részletek

Jön a McLaren–Audi és a Red Bull–Porsche?

A hírek szerint a Volkswagen két motorgyártóval is megérkezik az F1-be, de az Audival ennél mélyebbre is merülhet - 2026-tól kicsit felpezsdülhet a sportág erőforráspiaca.

részletek

Dakar: Először nyert szakaszt az elektromos Audi

Carlos Sainz révén történelmi részsikert aratott az Audi RS Q e-tron, összetettben viszont a felfüggesztett eltiltást kapó Nasser Al-Attiyah növelte az előnyét. A motorosoknál új győztest avattak.

részletek

Az Audi RS Q e-tron megkezdte első Dakar Raliját

Az új Audi RS Q e-tron 2022. január 1-14. között részt vesz első Dakar Rali versenyén. A quattro, a TFSI, az ultra, az e-tron és számos más jövőbemutató, a motorsportban használt technológia fejlesztőjeként az Audi számára ez egy új korszak kezdetét jelenti az országokon átnyúló raliversenyek tekintetében.

részletek

Győzhet-e az elektromos Audi a Dakaron? – előzetes

Az év első napján már startol is a Dakar Rali 2022-es kiírása: két hét alatt 12 szakaszt teljesít a mezőny, ahol az autósoknál és a motorosoknál is izgalmas és érdekes küzdelemre van kilátás.

részletek

Menetpróba - Audi Q5 40 TDI quattro S-tronic

A ráncfelvarráson átesett közepes méretű szabadidő-autó napfénytető és több más fényűzést biztosító extra nélkül is élvezhető. Sőt, turbódízel motorral is.

részletek

McLaren: Az Audi-hír teljes egészében pontatlan

A brit vállalat egy harcias hangvételű közleményben cáfolta a mai sajtóhírt, miszerint az Audi megvásárolja a cégcsoportot. A McLaren a sztori eltávolításával is megpróbálkozott.

részletek

Az Audi megveszi a McLarent és jönne az F1-be?

A Volkswagen Csoport bevásárolhatja magát az F1-be: sajtóértesülés szerint a német vállalat a McLarenen keresztül biztosíthatja útját a száguldó cirkuszba.

részletek

Wolff reagált az új gyártók érkezésére

A Porsche és az Audi révén néhány éven belül új márkák tűnhetnek fel a Formula-1-ben, a Mercedes csapatfőnöke viszont nem aggódik amiatt, hogy az újonnan belépők hamar az élre kerülnének.

részletek

Peterhansel: Semmihez sem hasonlítható vezetési élmény

Stephane Peterhansel 14 győzelemmel a Dakar egyedüli csúcstartója, aki 2022-ben az Audi volánja mögött tűnik majd fel. A francia versenyző betekintést nyújt a felkészülési folyamatokba.

részletek

Versenyhangulat: Audi R8 V10 performance RWD

Még nagyobb teljesítmény, még élvezetesebb vezetés: ezt jelzi a „performance” kiegészítés az Audi Sportnál. Az új R8 V10 performance RWD (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: 13,0 - 12,9; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 298-294) 30 lóerővel erősebben teszi teljessé Coupé és Spyder változatában az R8 V10 performance quattro kínálatát. A középmotoros, hátsókerékhajtású sportkocsi bőséges, 419 kW (570 LE) teljesítménnyel nyújtja a vezetés élvezetes élményét, miközben olyan műszaki különlegességeket sorakoztat fel, mint a kagylóülések, a dinamikus kormányzás, a szénszálerősítésű műanyag (CFRP) stabilizátor és a kerámiafékek.

részletek