Lewis Hamilton például úgy érzi, hogy ha nem is tartanak ott, ahol szeretnének, mindenképpen jobb helyzetben vannak, mint 12 hónappal ezelőtt, míg a Ferrarinál elsősorban az autó kiszámíthatóbb viselkedésének örülnek.
Természetesen a figyelem középpontjában a világbajnoki címvédő Red Bull radikális változáson átesett autója, az RB20-as állt, melytől Andrea Stella McLaren-vezérnek leesett az álla, amikor először meglátta, míg a csapathoz visszavágyó Daniel Ricciardo úgy nyilatkozott, hogy az energiaitalosok láthatóan szét akarják zúzni a riválisokat.
Formula+ rovatunkban azzal a kérdéssel foglalkoztunk, hogy vajon a Ferrarinak be kell érnie azzal, hogy a Red Bull első számú üldözője lesz, vagy kihívóvá is előléphetnek. Ez a cikk ide kattintva olvasható, alant pedig a Formula Podcast legújabb adása érhető el, melyben felállítottuk a csapatok erősorrendjét a teszten látottak alapján.
A középmezőny tagjai közül ki így, ki úgy értékelte a történteket: az Aston Martinnál arra készülnek, hogy rendkívül szoros versenyben kell majd megküzdeniük a minél jobb helyezésekért, s míg az ő hozzáállásuk alapvetően pozitív, az Alpine-ról aligha mondható el ugyanez, hiszen a csapat legfontosabb tagjai egyaránt nehéz rajtra számítanak.
És még mindig a teszt: Verstappen, Hamilton és Leclerc is egyetértettek abban, hogy az illetékeseknek foglalkozniuk kell a meglazult csatornafedők problémájával, mert félő, hogy megismétlődik az az eset, ami Carlos Sainzcal történt Las Vegasban.
Hogy egy kicsit eltávolodjunk a teszttől: kiderült, hogy jövő héten Günther Steiner is ott lesz a Bahreini Nagydíj hétvégéjén, ugyanis az RTL szakkommentátoraként követi majd végig az eseményeket, míg a Horner-ügy kapcsán ezúttal arról esett szó, hogy a Ford adott esetben ki is hátrálhat a Red Bull-lal való együttműködésből.
Még néhány sztori a többi csapat háza tájáról: az RB első embere megerősítette, hogy megszüntetik jelenlegi angliai bázisukat; a Williams hangsúlyozta, hogy nem másolnak másokat; Kevin Magnussen pedig elmondta, hogy került a kalapács az autóba!
Ami pedig az F1-en kívüli világot illeti: elkezdődött a Superbike idei szezonja, ahol doppingeltiltása után Andrea Iannone dobogóval tért vissza; a Puma festését viseli az egyik autó az F1 Academy idei szezonjában; Jenson Button pedig arról beszélt, hogy több éven át szeretne a WEC-ben szerepelni.