Nem kőbe vésett Nico Hülkenberg maradása a Haasnál. Günther Steiner döntése azon múlik, elégedett-e a versenyzővel – de beismeri, az állandóság is fontos szempont.
Lapértesülések szerint Lawrence Strollék alakulata, az Aston Martin lehet a Honda első számú kiszemeltje az F1-ben 2026-tól kezdődően.
Kiderült, mi okozta George Rusell Mercedesének látványos kigyulladását és kiesését az F1-es Ausztrál Nagydíjon – csak az elektromos komponensek menthetők.
Elégedett az eddig mutatott teljesítményével Logan Sargeant, az amerikai azonban belátja, bőven van még mit tanulnia a szezon hátralévő részében.
Hat évvel visszavonulását követően beszélt arról Nico Rosberg, hogy mi késztette őt a visszavonulásra, miután 2016-ban megnyerte a világbajnokságot.
Fernando Alonso nem zárja ki annak lehetőségét, hogy újra csapattársak legyenek Lewis Hamiltonnal, bár kettejük kapcsolata viharosan kezdődött. Azt is elmondta, mikor döntötte el, hogy távozik a McLarentől.
Láttunk három pályát különböző erősségekkel, gyengeségekkel, igényekkel, mindenki más korlátai jól látszottak. Az RB19 viszont mindenhez alkalmazkodott eddig. A Toyota most is simán nyer, akkor miért ilyen érdekes a WEC és miért lehet jó a Le Mans-i 24 órás? Ezeknek jártunk utána Formula+ rovatunkban.
Csalódott Carlos Sainz, hogy az FIA visszadobta a Ferrari kérelmét: szerinte minimum felül kellett volna vizsgálni az ügyet. A következetességen javítani kell a spanyol szerint.
Az olasz sportsajtó az egyik legnagyobb kritikusa a Ferrarinak, az istállóra helyezett nyomás pedig komolyan megnehezíti a versenyzők és az olasz csapattagok dolgát.
„Charles talán a legtökéletesebb versenyző” - ezt állítja a Sauber sportigazgatója, aki főként a Ferrari F1-es pilótájának önkritikáját tartja figyelemre méltónak. Raikkönen pedig bármibe ült, gyors volt.
Másfél éve, órákkal a 2021-es Abu Dhabi Nagydíj után írtak ki egy kérelmet a Change.org petíciós oldalra arról, hogy módosítsák a verseny végeredményét, amelyet azóta már százezren támogattak.
Kihúzta a gyufát a német Die Aktuelle bulvárlap szerkesztősége Németországban. A lap ugyanis címlapsztoriként közölt egy „exkluzív” interjút a 2013-ban síbalesetet szenvedett Michael Schumacherrel. A cikket azonban a mesterséges intelligencia írta.