A nap fő híre a Ferrari felülvizsgálati kérelmének elbírálása volt. Az illetékesek úgy ítélték meg, hogy a Ferrari nem tudott olyan szignifikáns új bizonyítékot bemutatni az igazával kapcsolatban, ami nem állt rendelkezésre az eredeti döntés meghozatalakor, emiatt nem nyitották meg újra az ügyet. Az említett feltétel teljesülése nélkül ugyanis ez a szabályszerű eljárás. Az FIA részletes indoklása a döntéssel kapcsolatban itt található.
A tavaszi szünetben a korábbi Toszkán Nagydíj helyszínére szervezett tesztet a Ferrari SF21-es modelljével. A 2021-es autót kézről kézre adták a tesztpilóták: a két tartalék, Robert Svarcman és Antonio Giovinazzi, valamint a két fejlesztőpilóta, Antonio Fuoco és Davide Rigon. Erről itt írtunk.
Sanghajban osztott meg friss részleteket a 2026-ban a Sauber gyári motorpartnereként érkező Audi: zajlanak a fejlesztések minden téren, a gyártó már idén teszteli első prototípus motorját – részletek.
Nem hivatalos hír, hanem egy pletyka a németek háza tájáról: Mick Schumacher helyett most már a Ferrari spanyolját emlegetik a 2026-ban beszálló Audi esélyesének.
Hová menekülhetne Leclerc a Ferraritól? Leclerc világbajnoki esélyei idén három verseny után elszálltak, és hosszabb távon sem látszik, hogy mikor adhatna neki a Ferrari erre alkalmas autót. Ezt fejtegettük a Formula+ rovatban.
Gerhard Berger nem tulajdonít nagy jelentőséget Lewis Hamilton Mercedeshez fűződő hűségesküjének, szerinte ugyanis az F1-ben másképp működnek a dolgok – így érvel az egykori versenyző.
Bár szemmel láthatóan hatalmas előnnyel kezdte a Red Bull csapata 2023-at, Christian Horner mégsem dől hátra. Tart a Ferrari és a Mercedes fejlesztéseitől – részletek itt.
Nem győzte dicsérni kétszeres F1-es világbajnok pilótáját az Aston Martin csapatfőnöke: szerinte rengeteg adott az istállónak az érkezése, a kiegyensúlyozottsága pedig elképesztő.
Andrea Stella McLaren-csapatfőnök szerint a patinás wokingi alakulat a jövőbeli céloknak köszönhetően továbbra is izgalmas lehetőséget jelent a szakemberek körében. Részletek.
Ausztrál kitérő és Baku–Miami dupla: ezek csak az F1-es menetrend első felének logisztikailag problémás pontjai. A GPDA elnöke, George Russell arról beszélt, felső szinten meghallgatták szavukat.
Az indycaros Callum Ilott tettét nem bírták elviselni az argentin szurkolók, akik megrohamozták a pilótát: a versenytársak és a sorozat is kiállt mellette, míg Ilott egy kommentátor viselkedését is kiemelte. Részletek itt.
Speciális fényezést kap a Peugeot 9x8 hypercar a Le Mans-i 24 órás versenyre: erről mutatott fotókat a csapat.