Az Aston Martin F1-es csapatfőnöke szerint karrierje utolsó futamain is égett a tűz Sebastian Vettelben, aki a nehéz időszakok során is támogatta alakulatát. Eközben szemügyre vettük az F1-ben valaha szerepelt, vagy éppn még odáig sem jutó motorokat. Ide kattintva megnézhetitek, hogy melyik volt a valaha gyártott legrosszabb F1-es motor.
Stefano Domenicali állítja: mindig lehetőséget fognak adni a versenyzőknek a véleményük kifejtésére – újabb törésvonal a sportág és az FIA között? Mohammed ben Sulayem pedig kiszáll az F1 napi ügyeiből, Nikolas Tombazisnak átadva a stafétát – viszont az elnöki posztról nem mond le.
Az F1-es csapat új főszponzorának logója felkerült a C43-ra – csakhogy a szóban forgó, szerencsejátékban utazó céget tilos reklámozni Svájcban, ahol az eseményt tartották. Bajban lenne az Alfa Romeo? Emellett arról is beszámoltunk, hogy bárki megveheti a kedden bemutatott Alfa Romeót! Az Alfa Romeo 2023-as F1-es versenygépe után második idényére készülő pilótájuk, Guanyu Zhou új bukósisakdizánjáról is lehullt a lepel.
A 2022-es pilótapiac egyik legkeresettebb versenyzője, egyben az AlphaTauri újonca, Nyck de Vries bevallása szerint legnagyobb erőssége akár még hátráltathatja is, ha nem kezeli okosan.
Rövid idő alatt szeretne a legmagasabb szintre jutni az Audi 2026-ban érkező F1-es csapata, mely számára a megbízhatóság jelent abszolút prioritást. Mindeközben nagyon határozott oka van annak, hogy miért nem kíván német riválisaihoz hasonlóan az F1-ben szerepelni a BMW, ahogy a Cosworth sem tervezi a visszatérést.
Christian Horner hízelgőnek tartja a Ferrari megkeresését, de nem fordult meg fejében a távozás gondolata, ugyanis felelősséget érez a Red Bull iránt.
Az andorrai Altaveu értesülései szerint vizsgálat indult a korábban a MotoGP-t is megjárt Hector Barbera ellen. A vád szerint a spanyol versenyző 2020 júniusában egy 13 500 eurós furgont vásárolt, a másik fél azonban állítja: a pénzösszeg sosem érkezett meg a számlájára.
A Formula-1 tavaly jelentette be, hogy 2023-ban újra versenyt fognak rendezni Las Vegasban, méghozzá egy olyan új utcai pályán, amelynek nyomvonala többek között a legendás Stripet is érinti. Az F1 elsőre hároméves megállapodást kötött a promóterrel, de a sportág vezetősége és a helyiek is a kezdetektől hangsúlyozták, hogy hosszabb távú együttműködésre készülnek.