A dobogósok
Lando Norris karrierje 9. futamgyőzelmével immár egyedül a negyedik a jelenlegi mezőnyben a három világbajnok mögött. Az örökranglistán ez a 36. helyre elég, míg ebben az évezredben a 12. helyen áll ezzel.
A McLaren az F1 történetében második csapatként érte el a 200 futamgyőzelmet – a Ferrari 2007-ben, a Raikkönen vb-címe szempontjából kulcsfontosságú Kínai Nagydíjon húzta be a kétszázadikat.

Itt egy másik kétszázas is: a mindenkori 4-es rajtszámú autó 200. dobogós helyezése volt a mogyoródi, ez az ötödik rajtszám, mely ilyen sok pódiumot szerez.
Norris pedig 38 dobogójával jelenleg 26. az örökranglistán, még hét pódium kell ahhoz, hogy az első 20-ba kerüljön.
Ausztrália után idén másodszor futott be az első két helyezett egy másodpercnél kisebb különbséggel úgy, hogy nem safety car mögött ért véget a futam.
A McLaren sorozatban negyedik kettős győzelmét aratta, ezzel beállította az 1988-ból származó csapatrekordot. Az F1 történetében 11. alkalommal ér el egy csapat zsinórban négy kettős győzelmet, az esetleges ötödik abszolút csúcsbeállítás lesz.
A wokingiak 26. és 27. magyarországi dobogójukkal megelőzték a Ferrarit a pálya örökranglistájának élén.
A melbourne-i betli óta Oscar Piastri a 13 futamból és három sprintből 12+3-at az első három között zárt, egyedül Kanada jelenti a kivételt, ahol negyedik lett.
Piastri jelenleg az egyetlen versenyző a Magyar Nagydíjak történetében, aki egynél többször indult a Hungaroringen, és mindig pontot szerzett.
Az F1 történetében 38. alkalommal fordul elő, hogy egy versenyző sorozatban 10 futamon át vezeti a világbajnokságot. Ha viszont Piastrinak még két hétvégén keresztül sikerül megőriznie a vezetést, azzal az első húszba kerül ebben a tekintetben.
És ha már Piastri sorozatai: sorozatban ez volt az ausztrál 42. célba érése és 32. pontszerzése. Ha Hollandiában is pontot szerez, előbbi téren a második, utóbbi szempontból a harmadik helyre lép előre az örökranglistán.

Egyébként a harmadik helyezett Russell is szép szériában van, ha neki sikerül Zandvoortban célba érnie, azzal már az első 20-ban lesz minden idők leghosszabb sorozatai között.
Piastri 22, Russell 21 dobogónál jár karrierje során, előbbinek egy, utóbbinak kettő kell még a top50-hez az örökranglistán.
A pontszerzők
Charles Leclerc karrierje 27. rajtelsőségével megelőzte Mika Hakkinent, és már csak két pole-ra van attól, hogy a top10-be kerüljön az örökranglistán. A jelenlegi mezőnyben harmadik Hamilton és Verstappen mögött.
Leclerc a legutóbbi 16 rajtelsőségéből egyet váltott győzelemre, a Magyar Nagydíjon pedig 2020 óta nem nyert a pole-pozíciós.

A monacói eddigi rajtelsőségeinek 18,52 százalékát tudta győzelemre váltani, ennél rosszabb aránya csak Coulthardnak és Arnoux-nak van a legalább tíz pole-t szerző pilóták közül.
Leclerc pole-köre és Hadjar 10. helyet érő köre között 0,543 másodperc volt a különbség, ez minden idők legszorosabb top10-e az F1 történetében.
Fernando Alonso több mint egy éve, a 2024-es dzsiddai futam óta nem végzett olyan előkelő helyen, mint a mostani ötödik pozíció.
Gabriel Bortoleto rövid F1-es karrierje legjobbját érte el a hatodik hellyel, a Sauber pedig 2007 óta először végett az első hatban Magyarországon – brazil pilóta a 2017-es bahreini futam óta először zárt az első hatban.

A Kanada és a nyári szünet közötti európai négyesen csak Piastri, Norris és Russell tudott mind a négy alkalommal pontot szerezni, míg Verstappen, Leclerc, Hamilton, Alonso, Lawson és Bortoleto három alkalommal ünnepelhetett pontszerzést.
Lance Stroll hetedik helyezése holtversenyben idei második legjobb eredménye, valamint a 2023-as interlagosi hétvége óta legjobb rajthelyét szerezte. Ez volt a kanadai 179. futama, amivel immár az ötödik helyen áll a győzelem nélküli pilótákat tekintve.
Max Verstappen 200. nagydíján indult a Red Bull színeiben, s ezen a versenyen „ünnepelhette” 2018 eleje óta leghosszabb dobogó nélküli sorozatát, miután zsinórban negyedszer maradt le a pódiumról.
Andrea Kimi Antonelli az előző nyolc futamon mindössze másodszor szerzett pontot a kanadai dobogója után.
A többiek
Lewis Hamilton karrierje során először ért célba pontszerző helyen kívül a Hungaroringen, s összesen másodszor nem szerzett pontot itt 2010-es kiesése után – 2015 óta ez volt az első Magyar Nagydíja, ahol a legjobb négyen kívül végzett.
Carlos Sainz 2015-ös kiesése óta először, azaz összesen másodszor maradt pont nélkül Magyarországon – a Williams viszont a csodaszámba menő 2021-es sikerük óta zsinórban negyedszer nem szerzett pontot.
Alexander Albonnal karrierje során másodszor fordult elő, hogy teljesített mért kört egy időmérőn és utolsó lett – az első alkalom a 2022-es imolai hétvége volt.

Ocon 16. lett, Bearman pedig kiesett, a Haasnak ez volt a legrosszabb magyarországi szereplése, hiszen eddig még nem fordult elő velük, hogy a legjobb 14-be se kerül be egyik autójuk sem.
Yuki Tsunoda sorozatban hetedszer maradt pont nélkül, ennél hosszabb ponttalan szériája csak Kliennek és Coulthardnak volt a Red Bull színeiben 2006-ban és 2007-ben.
A japánnál többször senki nem esett ki a Q1-ben Magyarországon, eddigi öt fellépéséből negyedszer búcsúzott az időmérő első szakasza után.
Sorozatban harmadszor nem volt Alpine a Magyar Nagydíj első 17 helyezettje között.

Pierre Gasly karrierje során először lett 19. helyezett, ezzel az első 19 hely mindegyikén végzett már legalább egyszer.
Oliver Bearman végül kiesett, pedig a futam elején nagy esély mutatkozott rá, hogy sorozatban ötödször is 11. lesz, ami rekordot jelentett volna, ugyanis az első helyet kivéve egyik pozícióban sem zárt pilóta zsinórban ennél többször.