A nap egyik legérdekesebb híre volt, hogy az F1 mégsem fogadta tárt karokkal az Andrettit a minap tett bejelentése után. Tegnap ugyanis kiderült, hogy a Cadillac partnereként érkeznének meg a királykategóriába, erre azonban egészen eltérő hangnemben reagált az FIA és a Formula-1, hiszen Mohammed ben Sulayem, a Nemzekzözi Automobil Szövetség elnöke üdvözölte az új projektet, a sportág részéről viszont csak egy rövidke, távolságtartó közleményt adtak ki. A további részletekért ide kell kattintani.
Szintén ehhez a történethez kapcsolódik, hogy megindultak a találgatások arról, kik versenyezhetnének az amerikai alakulatnál, amennyiben sikerrel járnak és esélyt kapnak az indulásra. Egy konkrét név is elhangzott már, de minden másról itt lehet olvasni.
Drámai történésekkel folytatódott a Dakar. Az autósoknál az Audi veszített sokat, mivel két rutinos pilótájuk is megtörte autóját, ráadásul ugyanazon a helyen. Stephane Peterhansel számára véget ért a verseny, miután a technika mellett navigátora is megsérült, míg Carlos Sainz szintén balesetet szenvedett, de ő talán még folytatni tudja. Ez Nasszer Al-Attiyah számára jött jól, aki megnyerte a szakaszt és nagy előnybe került, de ezen kívül is volt mire figyelni a viadal legutóbbi etapján. A motorosoknál Kevin Benavides, a kamionos mezőnyben pedig Mitchel van der Brink volt ma a leggyorsabb.
Egyértelműen élvezetesebbé vált a versenyzés Lando Norris szerint. A brit versenyző az új aerodinamikai szabályokról beszélt, amikor ezt mondta, de a McLaren pilótája ezen túlmenően azt is elmagyarázta, miben lettek rosszabbak az új F1-es autók.
Helmut Marko is nyilatkozott nemrégiben. A Red Bull szakembere arról beszélt, hogy a Mercedes jövőre közelebb lehet hozzájuk, mint a Ferrari, így véleménye szerint a német márkától jobban kell tartaniuk 2023-ban. Az általa mondottakat ide kattintva lehet megtalálni.
Fontos dolgot jelentett be a McLaren. A wokingiak közzétették autóbemutatójuknak dátumát, közleményükből pedig hivatalosan is kiderült, hogy az idei F1-es versenygépük az Aston Martin autójával egy napon érkezik. A részletek itt.
Ugyancsak ma vált hivatalossá az is, hogy a Lynk & Co visszatér a túraautózás nemzetközi színterére. A márka korábban egyszer már kiszállt az azóta már megszűnő WTCR-ből, idén azonban jelen lesznek a széria örökébe lépő TCR Világsorozatban, amely nem önálló bajnokság lesz, hanem különböző regionális sorozatok nyolc versenyéből áll össze, köztük a TCR Europe hungaroringi állomásából.
Őszintén beszélt az F1-es pilóták edzéseiről Max Verstappen. A címvédő elárulta, mindenkinek másfajta munkát kell végeznie a felkészülés során, de amíg sokan az izomvesztéssel küzdenek, neki inkább a súlyára kell jobban odafigyelnie. Minden további itt.
Mark Webber sem rejtette véka alá véleményét, igaz ő már Oscar Piastrival kapcsolatban beszélt a sajtónak. Az ausztrálok korábbi Formula-1-es versenyzője nem értett egyet az Alpine csapatfőnökének véleményével, mivel szerinte a fiatal tehetség igenis lojális maradt a francia istállóhoz.