Az idei szezonban is tíz istálló képviselteti magát a száguldó cirkuszban, ahogy ez az utóbbi két évben megszokott volt. Az állandó üléssel rendelkező pilóták mögött a háttérben találjuk a tartalékokat, vannak olyan istállók, ahol adott esetben többen is kapva kapnának az alkalmon, hogy beülhessenek az autóba egy-egy versenyhétvégén, de találunk olyat is, aki inkább a fejlesztés miatt van csak jelen.
A Mercedesnél az egyik legélesebb a helyzet, a két és fél évnyi tapasztalattal rendelkező, tehetséges Esteban Ocon került a kispadra a Force India – Racing Point változás miatt, ám teljesen egyértelmű, hogy ugrásra készen várja, hogy elfoglalhassa Valtteri Bottas helyét, legkésőbb 2020-ban. A kötelékhez tartozik Esteban Gutierrez és Stoffel Vandoorne is.
A Ferrari hivatalosan nem nevezett meg „elsőszámú” tartalékot, de azonnal bevethető lenne az Alfa Romeóhoz szerződő Antonio Giovinazzi, a szintén némi tapasztalattal rendelkező Pascal Wehrlein, valamint a Toro Rossótól elűzött Brendon Hartley is. Szintén az olaszokhoz tartozik a fiatal Antonio Fuoco és Davide Rigon is. Ne feledkezzünk el a Ferrari akadémiájához frissen csatlakozott F3-as bajnokról, Mick Schumacherről sem, aki egyébként már rendelkezik elegendő licencponttal ahhoz, hogy akár F1-es futamon is indulhatna.
A Red Bull tesztpilótája hivatalosan, hosszú évek óta változatlanul Sebastien Buemi, bár 2014 óta nem ült F1-es autóban. A juniorprogramban részt vevők közül a legtöbbre Dan Ticktumot tartják, neki azonban még nincs elég licencpontja (egyelőre). A fiatal korosztályban sokan pallérozódnak a bikák szárnyai alatt, Lucas Auer, Jack Doohan, Jonny Edgar, Dennis Hauger, Liam Lawson, Harry Thopson, Yuki Tsunoda és Juri Vips, ők azonban még nem vehetnének részt a száguldó cirkusz versenyhétvégéin.
A Renault-nál is egy ismert név, Szergej Szirotkin tűnik fel, aki a korábbi években már betöltötte ezt a szerepkört, a fejlesztésben még az ifjú Jack Aitken segíti a franciákat. A Haasnál egyértelmű a helyzet, a kétszeres világbajnok Emerson Fittipaldi unokája, Pietro Fittipaldi a tesztpilóta, aki a barcelonai teszteken is szerepet kapott, nem is vallott szégyent.
A McLarennél Lando Norris állandó pilótává lépett elő, az F1-ből távozó Fernando Alonso azonban nem távolodott el a wokingiaktól. Szükség esetén akár be is ugorhat egy-egy versenyre, ha az nem üti a WEC-ben, vagy az Indy 500-on levő kötelezettségeit. Alonso ugyan nem zárja ki a visszatérés gondolatát, de nem vágyik a két fiatal (Carlos Sainz és Lando Norris) helyére. A szimulátornál leginkább Oliver Turvey szolgálataira számít a McLaren.
A Racing Point egyelőre nem nevezett meg tartalékpilótát. Az Alfa Romeónál hivatalosan Marcus Ericsson tölti be a tartalékpilótai szerepkört, ám mivel az IndyCarban teljes szezont fut, ritkán lenne bevethető. Tatiana Calderon szintén az Alfát szolgálja, de licencpont-problémák miatt versenyen nem indulhatna.
A Toro Rosso sem nevezett meg tartalékpilótát. A Hondával való együttműködés miatt viszont vélhetően számíthatnak a kiugrási lehetőségre váró Noboharu Matsushitára. A Williams megszerezte Nicholas Latifit 2019-re tartalékversenyzőnek és a tervek között szerepel, hogy néhány tesztnapon, illetve hat szabadedzésen is beülhet a grove-iak versenyautójába, ezzel párhuzamosan pedig az F2-ben teljes szezont teljesít.