DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 25. hétfő

Szabályok

Melyik volt Ecclestone legőrültebb ötlete?

Eljátszott dráma, fellocsolt pálya, átvágható kanyarok, érmek, sorsolás, büntetőkiállások, két futam… Röviden felidézzük Bernie Ecclestone elvetemült F1-reformjait, te pedig szavazz: melyik volt a legdurvább?

részletek

Már 2018-tól megszűnhet a DRS az F1-ben?

Legalábbis erre utal Ross Brawn egyik legfrissebb nyilatkozata, amelyben arról beszélt, hogy a mesterséges megoldások ártanak a sportágnak, és hogy milyen változások léphetnek életbe a közeljövőben.

részletek

Tényleg nehezebb lesz előzni 2017-ben?

Ha már ennyien így vélekednek, kezdhetünk megijedni: F1-es mérnökök után most egy pilóta is úgy látja, hogy az új autók nemhogy javítani, hanem rontani fognak a show minőségén.

részletek

Ross Brawn feladata: Újra naggyá tenni az F1-et

Az F1 új vezetőségi tagjaként a sportba visszatérő Ross Brawn számára egyértelmű feladatot tűztek ki: vissza kell csalogatni az embereket a Formula-1-hez, méghozzá a pályán nyújtott jobb műsorral.

részletek

Pirelli: Az új szabályok fordítva sülhetnek el

Az olasz gumigyártó minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy látványos F1-es versenyeket láthassunk idén, de úgy vélik, hogy az aerodinamikai változások a show minőségének rovására fognak menni.

részletek

Newey elárulta az új szabályok előnyét és hátrányát

Bár a rajongók izgalmasabb versenyeket várnak 2017-től, a Red Bull szakembere nem az első, aki úgy véli, hogy a szabályváltozásoknak nem csak pozitív vonulata lesz idén.

részletek

Brutálisak lesznek a 2017-es autók

Már csak kevesebb, mint másfél hónapot kell várnunk arra, hogy az F1-es csapatok leleplezzék 2017-es gépeiket, melyek Martin Brundle szerint nagyon komoly kihívást jelentenek majd.

részletek

Newey nagy kavarodást jósol 2017-re

A Red Bull F1-es csapatánál félállásban dolgozó szakember szerint biztosan új csapatok is szóhoz juthatnak az élmezőnyben, ám megkérdőjelezi a sportág követendő irányát.

részletek

Neweyt is lázba hozták az új szabályok

A Red Bull tervezőzsenije takaréklángon dolgozva működött közre a Red Bull 2015-ös és idei autójának tervezésében, a következő évre viszont jobban odateszi magát, hiszen nagy kihívásnak érzi a szabályváltozásokat.

részletek

Jövőre ismét cápauszonyt növeszthetnek az autók

Újabb részletre derült fény a 2017-re alaposan átalakuló F1-es modellek kinézetével kapcsolatban, amelyekre visszatérhet egy olyan elem, amit 2010-ben elsősorban kinézete miatt tiltottak be.

részletek

Eltűnhetnek-e a csúnya orrkúpok 2017-ben?

2014-ben igencsak nehéz volt hozzászoknunk a szemnek cseppet sem kedves orrkúpok látványához - egy volt F1-es mérnöknek rossz híre van azok számára, akik változásban reménykednek.

részletek

Jövőre még nehezebb lesz rajtolni

A 2017-es szezonban újra megváltoznak a kuplungra vonatkozó szabályok: egyetlen fül kerülhet csak fel a kormányra, így jóval szétszórtabbá válnak majd a startok.

részletek