DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. január 15. szerda

Szabályok

Brawn nem sietteti a DRS eltörlését

A január óta hivatalosan az F1 kötelékében dolgozó szakember többször kifejtette már ellenkezését az előzést segítő rendszer iránt, ám úgy véli, itt sem szabad reaktív módon fellépniük.

részletek

Rosberg: Győzelmek múlhatnak a pilóták fáradtságán

A visszavonult 2016-os F1-es világbajnok egy beköszönés, és néhány nyilatkozat erejéig leugrott a barcelonai gyakorlásra, ahol nagy benyomást tettek rá az új autók.

részletek

Tényleg nehezebb lesz előzni 2017-ben

Az első barcelonai tesztnap után beigazolódni látszanak az F1-es rajongók és szakemberek félelmei, ugyanis a pilóták nagyon nehezen tudták követni egymást a pályán.

részletek

Newey a Flúgos Futamhoz hasonlítja a 2017-es autókat

A Red Bull RB13-as tervezésében a korábbiaknál nagyobb szerepet vállaló Adrian Newey egyáltalán nincs kibékülve a 2017-es autók kinézetével.

részletek

Alonso lesújtó véleménnyel van a pilóták 2017-es szerepéről

Bár a hétfői napon nem sok időt tölthetett az autóban, a kétszeres F1-es bajnok annyit meg tudott állapítani, hogy a pilóták szerepe nem hogy nőtt volna, hanem inkább csökkent a szabályváltozások után.

részletek

Ricciardo a maga módján magyarázta el az új szabályokat

A technikai szabályváltozások értelmezése és gyakorlatba ültetése az F1-es mérnökök feladata, ezért mindig érdekes, ha egy pilóta próbálja meg elmondani azokat - különösen, ha Daniel Ricciardóról van szó.

részletek

Kevesebb lesz az előzés, de több az igazi

Ezzel vigasztalják a Pirelli vezetői az F1 rajongóit. A gyorsabb autók számos előzési lehetőséget elvesznek, ugyanakkor előtérbe fognak kerülni a „valódi” pozícióváltások.

részletek

Rossz hírrel szolgált a korábbi F1-es mérnök

Lassan tényleg kezdhetjük elhinni, hogy a 2017-es Forma-1-es szezont megelőző szabályváltozások az ellenkező hatást fogják elérni.

részletek

Újabb mérnök aggódik az idei F1-es szezon miatt

Kezdhetünk megijedni? A 2017-es szabályok, melyek elvben a versenyzés izgalmait lettek volna hivatottak elősegíteni, újabb szakember szerint fognak ellenkező hatást elérni.

részletek

Emlékszünk az F1 legdurvább hátsószárny-tervére?

Az előzések nem csak ma, de a sportág történetében mindig terítéken voltak: a Nemzetközi Automobil Szövetség 2005-ben minden korábbinál radikálisabb koncepcióval állt elő.

részletek

Tényleg több állórajt is lehet idén az F1-es futamokon?

A tesztek közeledtével rádióműsorunk legújabb adásában már a Formula-1-be idén érkező új szabályokat tekintettük át részletesen. Az autók jelentősen átalakulnak, de van olyan rész, amit még mindig bizonytalanság övez.

részletek

Jó esély van az erősorrend felborulására az F1-ben

Pat Symonds 2017-ben már külső szemlélőként fogja figyelni, hogyan válnak be (avagy sem) az új szabályok, s mivel végigkövette a Williams új autójának megalkotását, némi étvágygerjesztővel is szolgált a rajongóknak az új szezon előtt.

részletek