Green
Schumachernek öt körébe telt megismerni az F1-es autót
Andy Green szerint az első teszt első körei után egyértelmű volt, hogy micsoda kincset találtak - Michael Schumacher már ennyi idő után olyan visszajelzéseket adott nekik, hogy leesett az álluk.
részletekEnnyit változhatnak az autók jövőre
Szigorú szabályok korlátozzák a 2021-es F1-es autók fejlesztését, de ez nem azt jelenti, hogy a csapatok a következő szezonban is az idei konstrukciók másolatát fogják használni.
részletekAz FIA megvizsgálta a „rózsaszín Mercedest”
Hiába zúgolódnak a rivális csapatok, a Racing Point idei autóját az FIA egy alapos átvizsgálást követően szabályosnak minősítette, így az ellenfeleiknek maximum az elégedetlenkedés marad.
részletekA Racing Point nem érti, a többiek miért nem másolnak
A rózsaszín csapat szerint mindenkinek megvan a lehetősége arra, hogy az élcsapatoktól vásároljon alkatrészeket, ezért feleslegesnek tartják a kritizálást és a panaszkodást.
részletekRené Rast másodszor lett DTM-bajnok
A vasárnapi futam utolsó perceiben mind a győzelmet, mind a bajnoki címet illetően izgalmas fordulatok történtek a Nürburgringen. A napot Green nyerte a nagyot felzárkózó Frijns előtt, a 2019-es szezon Rasté lett.
részletekAz F1 előtt az egyetlen út a zöld
Mostantól minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektet a sorozat vezetősége a környezettudatosságra, amire reagálva a Mercedes csapatvezetője elmondta, ez 2019-ben nem is lehetne másképp.
részletekStroll eddig 100%-ban kiesik a Q1-ben
A Racing Point kanadai versenyzője elképesztő negatív sorozatot tudhat magáénak, immáron egymás után tizenháromszor képtelen volt továbbjutni az időmérő első szakaszából. Mégis nagy tehetség lenne?
részletekCsapatvezetők a hibrid erőforrások ellen
Egyszerű, magas fordulatszámú szívó motorokat vagy összetett hibrid rendszerrel szerelt erőforrásokat használjon az F1 2020 után? Egyáltalán muszáj ezek közül választani, vagy van harmadik út is? Szakemberek taglalják, mit hozhat a jövő.
részletekHamarosan gyors fejlődésnek indulhat a Racing Point
A szezon előtt pontosan tudták, hogy a 2019-es év eleje nehéz lesz, így is kihozták a legtöbbet a pontszerzésekkel. Baku után azonban sűrűn és gyorsan érkeznek majd fejlesztések az autóra.
részletekA Mercedes nem másolja a Ferrari-modellt
Egyértelműen szorosabbra fűzi a viszonyt a Mercedes és a Racing Point istálló, ám Toto Wolff szerint teljesen különbözik attól, ahogy a Ferrari láthatóan B-csapatként kezeli a Haast.
részletekTöbb csapat folyamatosan elszigetelődik
A Formula-1 jelenlegi egyik nagy problémája, hogy az úgynevezett B-csapatok fokozatosan elhúznak az egyedül próbálkozó privát istállóktól, ám ezt nem igazán önerőből érik el.
részletekSokkal könnyebben törnek az új első szárnyak
Akár meg is kell majd duplázniuk az F1-es csapatoknak az egyes versenyhétvégékre szállított tartalékszárnyak számát, mivel az új szabályok miatt azok nagyobb eséllyel fognak sérülni a csaták során – vagy akár anélkül is.
részletek