Green
Egyelőre nem másolja a Ferrarit a Mercedes
Toto Wolff szerint több hónapnyi munkát jelentene megváltoztatni az első szárnnyal kapcsolatos koncepciójukat és olyanná alakítani, mint a Ferrarié, de nyitottak mindenre, amit a többiek csinálnak.
részletekEzért szerepeltek eddig gyengén Strollék
A Racing Point néven újjászervezett istálló egyelőre visszafogottan és gyengén szerepelt a tesztelésen. Ennek meg is van az oka, de már látják a fényt az alagút végén, hamarosan javulhatnak.
részletekA Racing Point drámai ütemben fejlődhet
Bár tavaly nyáron egy időre leálltak a fejlesztésekkel, a Racing Point istálló technikai igazgatója biztos abban, hogy az óriási befektetések miatt elképesztő ütemben törnek majd előre 2019-ben.
részletekTervező: Alapjaiban változik meg az F1 2021-ben
A nyolcvanas évek óta nem ment át akkora változásokon az F1, mint amire 2021-ben készül – állítja a Force India technikai igazgatója, aki alig várja, hogy tiszta lapról kezdjék a tervezést.
részletekLassú F1-es autók, ugyanaz a probléma?
A Racing Point szakembere szerint az új szabályok miatt másodpercekkel lassabb, bizonytalanabb autókat láthatunk majd idén, ráadásul egymás követése sem lesz jelentősen könnyebb.
részletekNem csak a Renault támadja a Haast
Monzában hiába végzett hatodikként Romain Grosjean, utólag kizárták, mert autóját szabálytalannak találták. A Renault mellé állt az ügyben a Force India is, szerintük a Haas sumákolt.
részletekLeálltak a Force India fejlesztésével
A Sauber két évvel ezelőtti helyzetéhez hasonló problémával szembesül a Force India, a bizonytalan jövő miatt ugyanis kénytelenek szüneteltetni a fejlesztést, a pénzügyi háttér nincs meg.
részletekIsmét csúnyábbak lesznek az F1-es autók?
A száguldó cirkusz 2019-es aerodinamikai szabályai ismét felboríthatják a jelenlegi F1-es autók arányosságát. Van olyan szakember, aki már a 2009 utáni „hótoló” időszakot emlegeti.
részletekÚjabb vagyont ver el a szűkölködő Force India
A már jó ideje pénzügyi problémákkal küszködő csapat újra mélyen a zsebébe kell, hogy nyúljon: egy szabálymódosítás miatt a 2019-es szezonra kb. egymillió dollárt kénytelen elkölteni.
részletekJól járhat, aki mellőzi a hiperlágyat
A Force India technikai igazgatója, Andy Green szerint óriási előnyre tehetnek szert azok a versenyzők, akik nem a hiperlágy gumin fognak rajtolni a vasárnapi futamon.
részletekA bokszhibák oka: lehetetlen tovább javulni?
Elkerülhetetlen, hogy időről időre történjenek bokszutcai hibák a Formula-1-ben, de miután a 2018-as szezon első három hétvégéjén egyaránt előfordultak ilyen esetek, egyre többekben merül fel, hogy ez már nem lehet véletlen.
részletekAlapvető problémái vannak a Force Indiának
Az F1-es csapat idei autója önálló életet élve máshogy reagál a módosításokra, mint ahogy arra számítani lehet, ezzel jelentősen megnehezítve a fejlesztéseket. Megoldás egyelőre nincs.
részletek