Érdekes dolgot elevenített fel Andy Green, a Racing Point mai mérnöke: a szakember 1991-ben a Jordannél dolgozott, amikor jött a hír, hogy Bertrand Gachot nem lesz bevethető a következő futamon, Spában, így az ismeretlen Michael Schumacher ülhet be a helyére. Green a Beyond the Grid podcastben beszélt arról a tesztről, amikor Schumacher először beülhetett az autóba Silverstone-ban: rögtön lenyűgözte a csapatot.
Green szerint Schumacher már két-három kör alatt is alaposan próbára tette az autót, a féktávokon látszott, hogy nem finomkodik - szóltak neki, hogy kicsit vegyen vissza, míg ő azt válaszolta, hogy de hát még nem is nyomta, csak simán felmérte az autót és hogy mire hogyan reagál. Öt-hat kör után aztán megkérdezték a visszajelzéseit, Schumacher pedig rendkívül pontosan jellemezte az autó viselkedését, éppen úgy, ahogy a csapat akkori pilótái hónapok, évek után tették.
Green szerint itt mindent elmondott nekik Schumacher, hogy hogyan fordul az autó, hogyan mozog, ezt hogyan lehet használni a versenyen, hogyan kellene ezek alapján beállítani, illetve hogy mi az, ami nem jó így és javítani kell rajta - leesett az álluk, egymásra néztek és tudták, hogy különleges pilótával találkoztak. A többi már történelem...