A Cadillacről szólt az Endurance-világbajnokság Le Mans utáni első fordulója, a Sao Pauló-i 6 órás verseny: az Alex Lynn, Norman Nato, Will Stevens összeállítású #12-es egység az amerikai márka első győzelmét jegyezte a sorozatban a 2023-as beszállásuk óta (eddig a harmadik hely volt a legjobbjuk).

Lynnék már a pole-t is megszerezték, a versenyen pedig csaknem egyperces előnnyel futottak be a Jenson Button-féle #38-as testvérautó előtt – annak ellenére, hogy büntetést is kaptak a guminyomással kapcsolatos kihágás miatt –, azaz a Cadillac egyből kettős diadalnak örülhetett.
Az egyetlen érdemi fenyegetést rájuk az #5-ös Porsche jelentette, amely Julien Andlauer révén a start után vezetett is, de végül be kellett érnie az egységnek a dobogó alsó fokával, nem sokkal a #38-as mögött befutva.

Őket a másik gyári Penske Porsche, a tavalyi világbajnok #6-os követte a célban, majd jött a #20-as BMW, amely a fináléban vadászta le a #94-es Peugeot-t. A hetedik hely a #93-as testvérautóé lett.
A Ferrari és a Toyota ugyanakkor leszerepelt Interlagosban: az összesen öt egységük közül egyedül a Le Mans-győztes #83-as AF Corse tudott pontot szerezni Robert Kubicáékkal a nyolcadik helyen.

A Ferrari esetén ebbe belejátszhatott a Balance of Performance változása, ugyanis amellett, hogy először kellett a minimum teljesítménnyel menniük, még a tömegüket is megemelték a spái fordulóhoz képest. A két gyári egység így 11. és 12. lett, a Toyoták viszont úgy végeztek a 14. és 15. helyeken, hogy még növelték is az energiaszintjüket.
A top 10-be amúgy a Mick Schumacher-féle #36-os Alpine, valamint a #99-es Proton Porsche fért még be a Hypercar kategóriában.
A világbajnokságban továbbra is a James Calado, Antonio Giovinazzi, Alessandro Pier Guidi fémjelezte #51-es Ferrari vezet, de Kubicáék 12 pontra felzárkóztak, az #50-est pedig már át is lépte a #12-es Cadillac legénysége.
LMGT3: Először nyert a Lexus

Az LMGT3-as géposztályban is először diadalmaskodott egy márka: itt a Lexus könyvelhette első sikerét a WEC-ben. Az Akkodis ASP Team #87-es egysége Jose Maria Lopezzel, Clemens Schmiddel és Razvan Umbrarescuval a volánnál bő félperces fórral győzött, pedig ők is kaptak büntetést bokszutcai sebességtúllépés miatt.
A további dobogós helyek a hajrában dőltek el, miután a női csapat, az Iron Dames az utolsó körökben bukott pozíciókat: a #81-es TF Sport Corvette és a #10-es Racing Spirit of LeMan – utóbbi a hazai Eduardo Barrichellóval – egyaránt megelőzte Michelle Gattingékat.
A Sao Pauló-i 6 órás verseny végeredménye:
| Hely | Kategória | Kat. hely. | Autó | Versenyzők |
| 1. | Hypercar | 1. | #12 Cadillac Hertz Team Jota | A Lynn, N Nato, W Stevens |
| 2. | Hypercar | 2. | #38 Cadillac Hertz Team Jota | E Bamber, S Bourdais, J Button |
| 3. | Hypercar | 3. | #5 Porsche Penske | J Andlauer, M Christensen |
| 4. | Hypercar | 4. | #6 Porsche Penske | K Estre, L Vanthoor |
| 5. | Hypercar | 5. | #20 BMW Team WRT | R Rast, M Wittmann, S van der Linde |
| 6. | Hypercar | 6. | #94 Peugeot | L Duval, M Jakobsen |
| 7. | Hypercar | 7. | #93 Peugeot | P di Resta, M Jensen |
| 8. | Hypercar | 8. | #83 AF Corse | R Kubica, Y Ye, P Hanson |
| 9. | Hypercar | 9. | #36 Alpine | J Gounon, F Makowiecki, M Schumacher |
| 10. | Hypercar | 10. | #99 Proton | N Jani, N Pino, N Varrone |
| 11. | Hypercar | 11. | #51 Ferrari AF Corse | A Pier Guidi, J Calado, A Giovinazzi |
| 12. | Hypercar | 12. | #50 Ferrari AF Corse | A Fuoco, M Molina, N Nielsen |
| 13. | Hypercar | 13. | #009 Aston Martin | A Rivieras, M Sorenson |
| 14. | Hypercar | 14. | #7 Toyota Gazoo Racing | M Conway, K Kobayashi, N de Vries |
| 15. | Hypercar | 15. | #8 Toyota Gazoo Racing | B Hartley, R Hirakawa, |
| 16. | Hypercar | 16. | #007 Aston Martin | H Tincknell, T Gamble |
| 17. | Hypercar | 17. | #15 BMW Team WRT | D Vanthoor, R Marciello, K Magnussen |
| 18. | LMGT3 | 1. | #87 Akkodis ASP | P Umbrarescu, C Schmid, JM Lopez |
| 19. | LMGT3 | 2 | #81 TF Sport | T van Rompuy, R Andrade, C Eastwood |
| 20. | LMGT3 | 3. | #10 Racing Spirit of LeMan | A McIntosh, E Barrichello, V Hasse Clot |
| 21. | LMGT3 | 4. | #85 Iron Dames | C Martin, R Frey, M Gatting |
| 22. | LMGT3 | 5. | #78 Akkodis ASP | A Robin, F Ghersitz, Y Nakayama |
| 23. | LMGT3 | 6. | #92 Manthey | R Hardwick, R Pera, R Lietz |
| 24. | LMGT3 | 7. | #33 TF Sport | B Keating, J Edgar, D Juncadella |
| 25. | LMGT3 | 8. | #59 United Autosports | J Cottingham, S Baud, G Saucy |
| 26. | LMGT3 | 9. | #95 United Autosports | D Leung, S Gelael, M Sato |
| 27. | LMGT3 | 10. | #46 Team WRT | A Al Harthy, V Rossi, K van der Linde |
| 28. | LMGT3 | 11. | #54 Vista AF Corse | T Flohr, F Castellacci, D Rigon |
| 29. | LMGT3 | 12. | #31 The Bend Team WRT | Y Shahin, T Boguslavskiy, A Farfus |
| 30. | LMGT3 | 13. | #21 Vista AF Corse | F Heriau, S Mann, A Rovera |
| 31. | LMGT3 | 14. | #27 Heart of Racing | I James, Z Robichon, M Drudi |
| 32. | LMGT3 | 15. | #60 Iron Lynx | A Gilbert, L Hanafin, F Rueda |
| 33. | Hypercar | 18. | #35 Alpine | P Chatin, F Habsburg, C Milesi |
| Kiesett: | ||||
| LMGT3 | #61 Iron Lynx | M Berry, L Hodenius, M Martin | ||
| LMGT3 | #77 Proton | B Sousa, B Tuck, B Barker | ||
| LMGT3 | #88 Proton | S Gattuso, G Levorato, D Olsen |