KÖVESD ÉLŐBEN A VERSENYT A FORMULA.HU 24 ÓRÁS KÖZVETÍTÉSÉBEN!
A hajnali/kora reggeli órák sem teltek eseménytelenül a 88. Le Mans-i 24 óráson, ám ez nem elsősorban az LMP1-nek volt köszönhető, hiszen ott a #7-es Toyota turbógondjai óta simán vezet a #8-as egység: Sebastien Buemiék előnye masszív két kör az #1-es Rebellionnal szemben. Annyi változás történt csupán, hogy Lopezék egy kört visszavettek a #3-assal szembeni hátrányukból, de az éllovas testvérautótól így is hat körre vannak.
Az utóbbi órákban az LMP2 hozta a legnagyobb drámai fordulatot: a United Autosport egymást gyepáló autói közül a #32-es ugyanis olajat folyatott, így több rövidebb stint után végül betolták őket a bokszba, ahonnan csak bő fél óra után térhettek vissza. A #22-es így simán vezet, a Jota viszont még egy perc környéki hátránnyal üldözi őket, míg a kategória dobogójáért a Panis Racing és a G-Drive csatázik nagyot.
Az igazán nagy csatát viszont a GTE Próban láthatjuk, ahol továbbra is üti-vágja egymást a #97-es Aston Martin és az #51-es AF Corse Ferrari, közöttük több oda-vissza előzés is történt már, s a bokszkiállások során is gyakran változik a sorrend. A #95-ös Aston még a pódiumon, míg a Porschét tovább húzza az ág: a #92-es után a #91-es szervóprobléma, majd elektronikai gond miatt kényszerült szervizre. Ami pedig az amatőröket illeti: a #90-es TF Sport Aston vezetése is megszilárdult azután, hogy a #98-ast hosszú percekig a bokszban kellett bütykölni.
Hat órával a vége előtt az 59 egységből 48 van még versenyben: az utóbbi órákban a #70-es MR Racing, a korábban karambolozó #63-as Weathertech Racing, valamint a Juan Pablo Montoyát is a soraiban tudó #21-es Dragonspeed USA kényszerült kiállni.
KÖVESD ÉLŐBEN A VERSENYT A FORMULA.HU 24 ÓRÁS KÖZVETÍTÉSÉBEN!