A tavaly még az F1-ben szereplő „eredeti” Manor-istálló két autóval képviselteti magát az idei endurance-világbajnokság LMP2-es kategóriájában, Le Mans-ban azonban csak az egyik egység, a #44-es rajtszámú Oreca-Nissan indul, melynek versenyzői az F1-ből ismert Will Stevens, a korábban a tengerentúlon próbálkozó James Jakes és a veterán thaiföldi Tor Graves. Az eredeti tervek szerint Stevens és Graves mellett a Le Mans-i helyet nem kapó #45-ös egység versenyzője Matt Rao vezette volna az autót, ám a mai napon ez megváltozott.
Will Stevenst ugyanis a Manor (csak erre az egy versenyre) elengedte a G-Drive-hoz, miután az orosz csapat megvált Nathanael Berthontól – mindenfajta indoklás nélkül, bár az tény, hogy az eddigi két idei WEC-futamon a francia egyaránt balesetekbe keveredett, amelyek időveszteséggel sújtották a csapatot.
Stevens helyére a Manor másik tavalyi F1-es versenyzőjét ülteti, Roberto Merhit, aki természetesen nagyon örül, hogy mégis ott lehet a legendás versenyen: „Izgatottan várom, hogy részt vehessek ezen a gazdag történelmű, nagyszerű versenyen, ahogy azt is, hogy Matt-tel és Torral együtt versenyezhessek. Meglátjuk, mire lehetünk képesek.”
Mivel Stevens a G-Drive-nál, Richard Bradley pedig a KCMG-nél indul Le Mans-ban, a Manor hat pilótája közül csak James Jakes maradt hoppon.