A dobogósok
Mióta Lando Norris a McLarennél vezet, a csapat hatodszor arat kettős győzelmet, de először fordul elő, hogy Norris vezetésével – a brit hetedik győzelmével ismét beérte Piastrit az örökranglistán, és egy következő sikerrel már az első negyvenbe kerül, míg a 12 pole-lal Bergert és Coulthardot érte utol minden idők 34. legjobbjának pozíciójában.

Norris lett a 35. pilóta az F1 történetében, aki eléri a 35 dobogót – tudománymetriai nyelven azt mondhatnánk, az F1 elérte a 35-ös Hirsch-indexet a dobogók terén!
Először fordult elő 2000 óta a Red Bull Ringen, hogy az első három rajthely tulajdonosai mind dobogón zártak.
Piastri sorozatban hetedik versenyén vezeti a világbajnokságot, az utolsó ausztrál, akinek ez sikerült, Jack Brabham volt 1966-ban.

Az ausztrál sorozatban 39 célba érésnél és 29 pontszerzésnél jár, előbbi széria a harmadik, utóbbi az ötödik leghosszabb az F1 történetében – és immár mindkettő a leghosszabb az aktuális sorozatok közül.
Charles Leclerc ötödik dobogóját szerezte a Red Bull Ringen, ezzel Verstappen, Bottas, Hamilton és Coulthard után az ötödik pilóta, akinek ez összejött – a régi Österreichringet is beleértve!
A pontszerzők
Lewis Hamilton 34. alkalommal lett negyedik egy futamon, ami Sebastian Vettellel holtversenyben a legtöbb az F1 történetében – míg Alonso 31. alkalommal lett hetedik, amivel megelőzte Sergio Perezt ennek a listának az élén.

Liam Lawson karrierje legjobb eredményét érte el a hatodik hellyel, ő volt az egyetlen a Red Bull négy versenyzője közül, aki pontot szerzett a csapat hazai futamán. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy a Red Bull-pilóták közül Yuki Tsunoda az utolsó a világbajnokságban. Az 1976-os Spanyol Nagydíj óta nem végzett új-zélandi pilóta ilyen jó pozícióban.
Gabriel Bortoleto karrierje első pontjait szerezte a nyolcadik hellyel, a Sauber pedig a 2023-as Katari Nagydíj óta első kettős pontszerzésének örvendhetett – brazil pilóta a 2017-es szezonzáró óta először szerzett pontot az F1-ben.
Hülkenberg a Sauber történetében 8. alkalommal a 20. vagy rosszabb rajthelyről rajtolva beért az első kilencbe, ezzel 2022 eleje óta első Sauber-pilótaként zsinórban három futamon szerzett pontot – s ennek köszönhetően egyébként a Sauber a legutóbbi három futamon több pontot szerzett, mint a Red Bull.

Ez volt az ezredik nagydíj francia pilótával a mezőnyben, az ország az Egyesült Királyság után másodikként éri el ezt a számot – Esteban Ocon pontszerzéssel ünnepelte a jubileumot.
Ocon és Isack Hadjar csak eggyel kevesebb alkalommal szereztek pontot, mint Andrea Kimi Antonelli – Sainz eközben ugyanannyiszor, Albon pedig eggyel többször.
A többiek
Max Verstappen kiesésével véget ért az F1 történetének negyedik leghosszabb pontszerzési szériája. A holland a tavalyi melbourne-i futam óta 31-szer szerzett pontot, ami 12-vel kevesebb egyéni rekordjánál, és 17-tel kevesebb Hamilton abszolút csúcsánál.
A holland a 2021-es Olasz Nagydíj óta először esett ki baleset miatt, azóta két hivatalos kiesése volt, valamint egy olyan, amikor a 90 százalék teljesítésének köszönhetően bekerült a végeredménybe – egytől-egyig műszaki hiba miatt. Immár a legutóbbi három balesetes kiesése alkalmával mindig egy Mercedesszel ütközött.

Nem csak Verstappen nullázott, hanem a Red Bull is, ezzel a csapatokat tekintve véget ért minden idők második leghosszabb pontszerzési sorozata – utoljára a ground effect-éra első versenyén, a 2022-es Bahreini Nagydíjon nem szereztek pontot az energiaitalosok. A 77 versenyes széria a második leghosszabb az F1 történetében, néggyel rövidebb a Ferrari rekordot jelentő 2010 és 2014 közötti sorozatánál.
Yuki Tsunoda teljesítménye újabb mélységeket ért el: az előző öt hétvégén 16,2 volt az átlagos rajthelye, ami a legrosszabb a 2007-es szezon eleje óta, amikor David Coulthard (egy 22 tagú mezőnyben) 17,8-as átlagot futott öt verseny alatt.
Arra, hogy egy Red Bull-pilóta négy versenyen át ne szerezzen pontot, 2009 óta nem volt példa, akkor Mark Webber öt versenyen át nullázott sorozatban – igaz, a széria előtti négy és az azt követő két futamot egyaránt dobogón zárta, benne két győzelemmel, szóval a „körülmények” meglehetősen eltérőek voltak.
Lance Stroll a 14. helyével a Kínai Nagydíj, azaz március óta a legjobb eredményét érte el!