Olasz sajtóértesülések szerint a Ferrari új csapatfőnöke, Frederic Vasseur nem élvez majd akkora szabadságot, mint elődje, Mattia Binotto, a vezérigazgató, Benedetto Vigna ugyanis szorosabb ellenőrzést akar gyakorolni az istálló felett – minderről bővebben itt írtunk.
A csapatfőnökök összeállították a legjobb tíz versenyző 2022-es rangsorát: természetesen náluk is Max Verstappen végzett az élen, de hogy mi volt mögötte a sorrend, azt itt mutatjuk.
A Formula.hu szerkesztősége eközben az év F1-es legnagyobb baleseteit vette sorra – a listánk itt böngészhető át videókkal együtt!
Annak ellenére, hogy jövőre nem is lesz a mezőny tagja, mégis Daniel Ricciardo fog az egyik legjobban keresni – részletek ITT.
Pat Symonds elismerte: előzetesen nem számoltak a pattogás jelenségével, amelyet aztán az FIA pedig túlreagált a bakui kellemetlenségeket követően – itt olvasható az F1 technikai igazgatónak értékelése.
Adrian Newey elárulta: a hibrid korszak elején a Renault versenyképtelensége és főleg fejlődni nem akarása kis híján a Ferrarihoz üldözte őt a Red Bullhoz – részletek itt.
Sebastian Vettel eközben arról rántotta le a leplet, hogy pár éve egyeztetett Niki Laudával arról, hogy a Mercedeshez igazoljon Lewis Hamilton mellé – hogy ez miért nem valósult meg, arról itt beszélt a német.
Volt főnöke szerint kevesen veszik észre, mennyire gyorsan tud egy új autóhoz alkalmazkodni Lando Norris: https://formula.hu/f1/2022/12/27/ez-norris-nagy-erossege-volt-fonoke-szerint
A Piastri-fiaskó ellenére is elkötelezett a versenyzői akadémiája mellett az Alpine – erről itt írtunk.
Az utolsó női F1-es pilóta autóját vezethette a hölgyversenyző: https://formula.hu/parc-ferme/34418
Végezetül arról is hírt adtunk, hogy egy korhatáros oldal szponzorál egy amerikai csapatot – itt mutatjuk a részleteket.