Szabályváltoztatás
Visszatérhet az egykörös időmérő az F1-be?
Paddy Lowe, a Williams technikai igazgatója szerint erről is zajlanak egyeztetések az F1 döntéshozói között – annak ellenére, hogy annak idején rengeteg kritikát kapott ez a kvalifikációs rendszer.
részletekA csapatok kíváncsiak a veszélyesebb F1-re
2021-től betiltják a gumimelegítőket az F1-ben, ami egy vitatott döntés az FIA részéről: bár a mérnököket és a pilótákat kihívások elé állítja, de ugyanígy veszélynek is teszi ki őket.
részletekEzért változnak jövőre az F1-es szárnyak
Kiderült, miért váltanak néhány éven belül ismét irányt az F1 aerodinamikai szabályai. Az FIA az előzések további csökkenésétől tartott, ezért hozott döntést az utolsó pillanatban.
részletekA csapatok ellenzik, de jönnek az előzéseket segítő változtatások
Szinte az utolsó utáni pillanatban, április 30-án fogadta el az F1-es Bizottság a jövő évi aerodinamikai csomagot érintő módosításokat, noha a hírek szerint több istálló is ellene szavazott.
részletekOcon: A Force India komoly meglepetést okozna
A francia szerint lenyűgöző, hogy milyen eredményeket képesek szállítani az F1-ben a jóval nagyobb költségvetésű alakulatokhoz képest, így a felső határ egyértelműen még jobb helyzetbe hozná őket.
részletekEgyesülhet jövőre a WTCC és a TCR
Sajtóhírek szerint folyamatosan zajlanak a tárgyalások az FIA és a TCR tulajdonosai között arról, hogy a következő két szezon során utóbbi szabályrendszerének megfelelő autók induljanak a világbajnokságon.
részletekVáltozás az F1-ben Monger balesete miatt
A Formula–1 is reagált a múlt hónapban történt borzalmas F4-es balesetre, melyben Billy Monger mindkét lábát elveszítette – biztosítani akarják, hogy a királykategóriában ez ne történhessen meg.
részletekKína után változtathatnak a DRS-szabályokon
Hiába a gyorsabb és agresszívebb kinézetű autók, sokan attól tartanak, hogy előzni viszont jóval nehezebb lesz idén az F1-ben. Az FIA kész változtatni, ha az első két futam képe alapján szükséges.
részletekStílust kellett váltaniuk idén a pilótáknak
A két barcelonai teszten végre a valóságban is megtapasztalhatták a versenyzők, milyenek lettek a 2017-es F1-es autók – a nagyobb fizikai kihívás mellett kiderült, hogy másképp is kell vezetni őket.
részletekEsőben is lehetséges az állórajt
Úgy fest, teljesült a rajongók vágya. Az új Formula 1-es szabályok között találjuk az esőversenyek rajtjára vonatkozó változtatást. Most már tarthatnak állórajtot esős körülmények között is, bár extrém esőben még mindig marad a biztonsági autó mögül való indulás.
részletekRetro – Bemutatkozik egy őrült időmérő
Az új évezredben több alkalommal is átalakították az F1 kvalifikációs rendszerét, ám a 2005-ös idény első futamain használt szisztémáról már az első hétvégén kiderült, hogy halálra van ítélve.
részletekAz ájulás szélére kerülhetnek idén a pilóták?
Az idén életbe lépő szabályoknak köszönhetően jóval nagyobb kihívás lett vezetni az F1-es autókat, van azonban olyan szakértő is, aki szerint ez már veszélyes lehet a versenyzőkre nézve.
részletek