Szabályváltoztatás
Egyszerűsítheti az új elnevezéseket az F1
Még meg sem jelentek, máris búcsút inthetünk az X-, Y- és Override-módoknak: az FIA szeretné megkönnyíteni a rajongók dolgát a 2026-ban induló új érában.
részletekVersenynaptár, rajtrács, szabályok: minden a 2026-os F1-es szezonról
Sok minden változik a következő F1-es szezonra, egy cikkbe szedtünk minden fontos tudnivalót a 2026-os idénnyel kapcsolatban.
részletek„Nem F2-es szint lesz” – mennyit lassulnak az F1-es autók 2026-ra?
Merthogy lesz lassulás, de az FIA szakembere szerint ez a normális, a mértéke pedig mindössze „egy vagy két másodperc” lesz a köridők tekintetében.
részletek„Nem fognak hiányozni” – Alonso és Verstappen a ground effect autókról
A szabályváltozások előtti utolsó versenyeken több pilóta is nemtetszését fejezte ki a ground effect autókkal kapcsolatban – a holland bajnok szerint fizikálisan is megterhelő őket vezetni.
részletek„A pilóták elkezdték élvezni a 2026-os F1-es autókat”
Az Audi-projektet irányító Mattia Binotto szerint a versenyzők visszajelzései már pozitívabbak: biztos benne, hogy javítani fog a show-n az új szabályrendszer.
részletekAlonso reméli, előnyt kovácsolhat az új autókból 2026-ban
A kétszeres F1-es világbajnok úgy érzi, a tapasztalata és a ravaszsága is előnyt jelenthet számára a jövőre érkező új szabályrendszer elején.
részletekFIA: Öngyilkosság lenne a csapatoknak kiskapukat titkolni előlünk
Nikolas Tombazis egyértelművé tette: nem fogják tolerálni a szürke zónás megoldásokat az új F1-es érában, ha előzetesen nem egyeztettek róla az FIA-val.
részletek„Toto motorja talán képes rá!” – pilóták a 400 km/h-ról
A többség szkeptikusan fogadja, hogy a 2026-os F1-es autók elérhetik a 400 km/h-s végtempót – és az FIA is jelezte: korai még jóslatokba bocsátkozni.
részletekMég mindig csiszol a 2026-os szabályokon az FIA
Az FIA elismerte: lesznek „kihívások” az energiamenedzsmenttel, de azt cáfolják, hogy a pilótáknak el kell majd venniük a gázt az egyenesekben.
részletekÍgy gátolná meg az FIA a Mercedes-uralom megismétlődését
Nem tart a 2014-es helyzet megismétlődésétől az FIA az F1 új érájában – de ha mégis ellógna egy gyártó, arra is megvannak a módszereik.
részletekFIA: Ennyivel lesznek lassabbak a 2026-os F1-es autók
A Szövetség szakemberét meglepi, mennyire fontos ez a téma sokaknak – de egyúttal mindenkit megnyugtatott: „nem fogunk F2-es szinte visszasüllyedni”.
részletekBinotto elismerte: nem az Audié lesz a legjobb F1-es motor jövőre
Az újonnan beszálló gyártót és a Saubert irányító szakember elmondta: minden eddiginél összetettebbek a 2026-os F1-es erőforrások, de biztos benne, hogy jó irányt választottak.
részletek