Lóerő
Binotto: A Ferrari száz lóerőt vert a Mercedesre
A hibridéra kezdetén a német gyártó motorja óriási erőfölényben volt, ezt sikerült látványosan megfordítania a Ferrarinak. A csapatfőnök elismeri az előnyt, de szerinte kevesebb, mint amit híresztelnek.
részletekA Renault már jó ideje átlépte az 1000 lóerőt
Monzában végképp bizonyított a Renault-erőforrás, a korábbi években csak szenvedő egység az egyik legerősebb volt a mezőnyben. A csapatfőnök szerint nem vicc az ezer lóerő, már rég elérték.
részletekRenault: Egyértelműen bizonyított a korábban sokat kritizált motor
Monzai teljesítményével végképp megmutatta a Renault, mennyire erős is az idei motorja. A futamon simán került a középmezőny élére a két pilóta, az erőforrás pedig kifejezetten remekelt.
részletekEz a Renault ennyi pontot még sosem szerzett
Nagyot villantott Monzában az idén eddig szenvedő francia istálló, Nico Hülkenberg kiemelte, ilyen sok pontot még nem szerzett a csapat, ráadásul egyértelmű, hogy a Renault-motor erős.
részletekWolff: A Ferrari gyenge versenytempója reményt ad a győzelemre
A Mercedes csapatfőnöke jól tudja, hogy Monzában nem ők az esélyesek, ugyanakkor végsebesség ide vagy oda, a Ferrarik vasárnapra mindig lelassulnak, így győzelmi reményeket táplál.
részletekA Honda már nem fél az ilyen pályáktól sem
Éveken át tudta a Red Bull, hogy az igazi, sok lóerőt igénylő pályákon semmi reményük nem lehet. Max Verstappen úgy véli, most már a Hondával Spa és Monza sem fog fájni nekik.
részletekVilleneuve: A Honda még most is csak négy versenyt bír ki
A Honda a hírek szerint Monzában egy 25 lóerős pluszt hozó, fejlesztett erőforrással áll elő, ám az 1997-es világbajnok szerint a japán egység közel sem bír ki annyi futamot, mint a legjobbak.
részletekSajtó: 10-15 extra lóerő a Renault-nál
Úgy tűnik, elkészült a francia gyártó idei harmadik specifikációjú erőforrása, amivel értékes lóerőkkel gazdagodik a McLaren és a gyári istálló. Valószínűleg már Belgiumban is láthatjuk élesben.
részletekWolff: Spában és Monzában nehéz lesz legyőzni a Ferrarit
A Mercedes csapatfőnöke biztos abban, hogy a nyári szünet után következő két nagydíjon a pálya nagyon fekszik majd az olasz riválisnak és egészen más erőviszonyokkal találkozhatunk.
részletekSajtó: 18 lóerő pluszt kapott a Mercedes
A Magyar Nagydíjat ugyan elsősorban a Mercedes kiváló gumikezelése döntötte el, a fejlesztett üzemanyag a motorteljesítményen dobott nagyot. A Petronas újítása Hamilton segítségére volt.
részletekA Renault már eléri az 1000 lóerőt
A francia gyártó főmérnöke szerint a Renault-erőforrás az időmérőkön már megcsípi az 1000 lóerős teljesítményt. A Mercedesnél nem így gondolják, a Honda pedig szintén csattanós választ ad erre.
részletekMarko: A Honda vállaljon több kockázatot
Idén folyamatosan és tartósan megbízhatónak bizonyul a Honda-erőforrás, amit a Red Bullnál is kiemelnek, a főtanácsadó viszont azt szeretné, ha inkább a nyers sebességben javulnának többet.
részletek