Költségek
Arrivabene: Folyamatosan nőnek a költségek
A Ferrari csapatfőnöke figyelmeztet arra, hogy a Formula-1-ben nemhogy csökkennének, de még jelentősen növekednek is a kiadások. A folyamatos szabályváltozások sem segítenek ilyen téren.
részletekRenault: A Mercedes 60%-kal többet költ, mint mi
A francia gyári istálló főnöke elismerte, hogy a jelenlegi szabályozás mellett lehetetlen felzárkózniuk a három topcsapatra, a költségvetési sapkával viszont hirtelen fordulna a kocka.
részletekMarko: 15 millió eurót dobtunk ki a semmire
A Red Bull főtanácsadója szerint teljesen hasztalan lesz a jövőre használatos új első vezetőszárny, azonban a költségvetésből azonnal súlyos milliókat felemésztett, az előzés viszont nem lesz könnyebb.
részletekTost: Nincs kiskapu a költségvetési sapkán
A kis- és középcsapatok érdekeit szolgálná a kiadások maximalizálása a Formula-1-ben, ám sokan aggódnak annak ellenőrizhetősége miatt. Franz Tost nem tartozik közéjük, szerinte minden rendben lesz.
részletekA Renault-t túlköltekezi a Honda, így előzhetett
A Renault attól tart, hogy a Honda által befektetett óriási pénzösszeg miatt továbbra is jobban fejlődhet a japán erőforrás, mint a francia gyártó egysége. A Honda iszonyatos összegekkel fejleszt.
részletekHaas: Jó verseny a költségek korlátozásával lesz
A tervek szerint legkésőbb 2021-től teljesen új szabályokat vezetnének be a Formula-1-ben. Egyesek szerint viszont az autók kinézeténél sokkal fontosabb, hogy a pénzügyi lehetőségek változzanak.
részletekMegosztottság a harmadik autó lehetőségében
A Formula-1-ben az elmúlt hetekben többször is felmerült a csapatonkénti harmadik autó lehetősége. Van, aki támogatja, de van, aki szerint a nézőket is megzavarná és torzítaná a bajnokságot.
részletekKöltségplafon: Az élmezőny majd a fűnyíráson spórol?
Vegyes érzésekkel várja Otmar Szafnauer az F1-es költségplafon bevezetését, ugyanis szerinte a leggazdagabb istállók olyan területeken fognak sokat spórolni, amelyeknek semmi hatása a teljesítményre.
részletekVisszatérhet a Lamborghini az F1-be
Az elmúlt években nem igazán mutatott érdeklődést a Formula-1 iránt a Lamborghini. Ám a gyártó hozzáállása a szabálytervezetek miatt nagy fordulatot vett és fontolgatják a visszatérést.
részletekA Williams a legrosszabb adós
Melyik F1-es istálló milyen gyorsan egyenlíti ki számláit? A Williams idén a leglassabban fizető istálló, ami a számlákat illeti. De melyik a leggyorsabb és hogy állnak a többiek ilyen téren?
részletekSzigorú megszorítások jönnek az F1-ben
Pénteken a Liberty Media és a Formula-1-es istállók képviselői tárgyalásokat folytattak Monte Carlóban a sportág jövőjével kapcsolatban. A legnagyobb változást a költségvetési sapka jelenti majd.
részletekHamilton: Lakótelepről lehetetlen bekerülni
Az autósport rendkívüli költségeket kíván a résztvevőktől. Ez azonban nem kizárólag a résztvevő istállókra igaz, hanem a bekerülni kívánó fiatalok is ezzel találkoznak a kisebb kategóriákban.
részletek