Költségek
Irvine nem is nézi az F1-et, mert unalmas
Az 1999-es ezüstérmes nem követi rendszeresen a Formula-1 történéseit? A jelek szerint így van, Eddie Irvine-t ugyanis halálosan untatja az egysíkú, kiszámítható sorozat, ami nem bünteti a hibákat.
részletekEnnyit fizetnek a csapatok csak az indulásért
A Formula-1 sosem volt olcsó sport az elmúlt évtizedekben. Az egyébként is hatalmas pénzeket még megfejeli az FIA a nem éppen kicsi nevezési díjjal, ami a sikerrel együtt növekszik.
részletekA Formula-E-t is elrontják a gyártók?
A Red Bull világosan kinyilvánította, hogy nem érdekli az elektromos sorozat. A tiszta versenyzés hívei, ám a nagy gyártók máris egyre csak drágábbá teszik az FE-t, költekezési versennyé fajulhat.
részletekEnnyibe kerül a Formula-1 az élen
Évtizedek óta tudjuk, hogy a száguldó cirkusz sosem volt olcsó mulatság, de az utóbbi években még inkább elszabadultak a költségek. Hogyan alakult az idei öt legjobb istálló költségvetése?
részletekArrivabene: Folyamatosan nőnek a költségek
A Ferrari csapatfőnöke figyelmeztet arra, hogy a Formula-1-ben nemhogy csökkennének, de még jelentősen növekednek is a kiadások. A folyamatos szabályváltozások sem segítenek ilyen téren.
részletekRenault: A Mercedes 60%-kal többet költ, mint mi
A francia gyári istálló főnöke elismerte, hogy a jelenlegi szabályozás mellett lehetetlen felzárkózniuk a három topcsapatra, a költségvetési sapkával viszont hirtelen fordulna a kocka.
részletekMarko: 15 millió eurót dobtunk ki a semmire
A Red Bull főtanácsadója szerint teljesen hasztalan lesz a jövőre használatos új első vezetőszárny, azonban a költségvetésből azonnal súlyos milliókat felemésztett, az előzés viszont nem lesz könnyebb.
részletekTost: Nincs kiskapu a költségvetési sapkán
A kis- és középcsapatok érdekeit szolgálná a kiadások maximalizálása a Formula-1-ben, ám sokan aggódnak annak ellenőrizhetősége miatt. Franz Tost nem tartozik közéjük, szerinte minden rendben lesz.
részletekA Renault-t túlköltekezi a Honda, így előzhetett
A Renault attól tart, hogy a Honda által befektetett óriási pénzösszeg miatt továbbra is jobban fejlődhet a japán erőforrás, mint a francia gyártó egysége. A Honda iszonyatos összegekkel fejleszt.
részletekHaas: Jó verseny a költségek korlátozásával lesz
A tervek szerint legkésőbb 2021-től teljesen új szabályokat vezetnének be a Formula-1-ben. Egyesek szerint viszont az autók kinézeténél sokkal fontosabb, hogy a pénzügyi lehetőségek változzanak.
részletekMegosztottság a harmadik autó lehetőségében
A Formula-1-ben az elmúlt hetekben többször is felmerült a csapatonkénti harmadik autó lehetősége. Van, aki támogatja, de van, aki szerint a nézőket is megzavarná és torzítaná a bajnokságot.
részletekKöltségplafon: Az élmezőny majd a fűnyíráson spórol?
Vegyes érzésekkel várja Otmar Szafnauer az F1-es költségplafon bevezetését, ugyanis szerinte a leggazdagabb istállók olyan területeken fognak sokat spórolni, amelyeknek semmi hatása a teljesítményre.
részletek