Költségek
A Williams a legrosszabb adós
Melyik F1-es istálló milyen gyorsan egyenlíti ki számláit? A Williams idén a leglassabban fizető istálló, ami a számlákat illeti. De melyik a leggyorsabb és hogy állnak a többiek ilyen téren?
részletekSzigorú megszorítások jönnek az F1-ben
Pénteken a Liberty Media és a Formula-1-es istállók képviselői tárgyalásokat folytattak Monte Carlóban a sportág jövőjével kapcsolatban. A legnagyobb változást a költségvetési sapka jelenti majd.
részletekHamilton: Lakótelepről lehetetlen bekerülni
Az autósport rendkívüli költségeket kíván a résztvevőktől. Ez azonban nem kizárólag a résztvevő istállókra igaz, hanem a bekerülni kívánó fiatalok is ezzel találkoznak a kisebb kategóriákban.
részletekTost: Több balesetre lenne szükség
Ahány ember, annyi magyarázat arra, hogy miért veszít a Formula-1 a népszerűségéből az utóbbi években. Van, aki úgy véli, hogy a túl nagy költségek és a túl kevés baleset az egyik fő ok.
részletekA költségvetési sapka önmagában nem megoldás
Jean Todt, az FIA elnöke úgy véli, a kiadások mesterséges korlátozása önmagában még nem oldja meg a Formula-1 túl magas költségeinek problémáját, más lépésekre is szükség van.
részletekTovábbra sem biztos a brit F1-es futam jövője
Hozzászokhattunk, hogy egyre több versenyt rendeznek Európán kívül, az viszont nagy baj lenne, ha Nagy-Britannia is kiszállna, pedig erre egyre nő az esély.
részletekOcon: A Force India komoly meglepetést okozna
A francia szerint lenyűgöző, hogy milyen eredményeket képesek szállítani az F1-ben a jóval nagyobb költségvetésű alakulatokhoz képest, így a felső határ egyértelműen még jobb helyzetbe hozná őket.
részletek„Három-négy vb-esélyes csapat kellene”
Nem először hangzik el olyan vélemény, ami azt taglalja, hogy 3-4 istállónak kellene a világbajnoki címért harcolnia, hogy sokkal izgalmasabb legyen a Formula-1.
részletekBrawn nem akarja beárazni az F1-et, de...
A sportág szakmai kérdéseiért felelős egykori csapatvezető a költségcsökkentés elszánt harcosa, azonban szeretné megtartani az F1 exkluzív jellegét is - nem lesz könnyű dolga.
részletek„Ne várjunk 2020-ig a pénz-újraelosztással!”
A Sauber csapatfőnöke, tekintettel a kiscsapatok anyagi helyzetére, úgy véli, az F1-nek a lehető leghamarabb gazdaságosabbá válnia, és hogy ez az a terület, ahol a rövidtávú tervezés is sokat segíthet.
részletekBrawn: Az F1-nek változtatnia kell
Ross Brawn szerint a Formula-1-nek az lenne a feladata, hogy a kicsapatok számára is járhatóvá tegye a sikerhez vezető utat – jelenleg ugyanis minden a pénzen múlik.
részletek„Csökkentenünk kell a költségeket az F1-ben!”
„Nevetséges, hogy nem lehet kordában tartani a költségeket és a fejlesztést” – állítja a Toro Rosso főnöke, aki szerint a Liberty Media által vázolt elképzelés tökéletes megoldás lenne a problémákra.
részletek