Költségek
Monza: Közel egy hétéves szerződés aláírása
Az Olasz Autóklub elnöke, Angelo Sticchi Damiani úgy véli, a legendás pálya túljutott az anyagi nehézségeken, s hamarosan aláírhatják az új megállapodást az F1-et irányító Bernie Ecclestone-nal.
részletekA McLaren főnöke szerint újra kell gondolni az F1 költségeit
A McLaren versenyigazgatója úgy látja, hogy az F1 költségeinek teljes reformjára van szükség, mert a jelenlegi helyzet csak a status quót segíti, nem pedig a szorosabb versenyzést.
részletekRekordot döntött a Red Bull
Új F1-es csúcsot állított fel a Red Bull Racing – bár nem feltétlenül olyat, amilyet szerettek volna. Tudtad, hogy Christian Horner körülbelül egymilliárd forintot tesz zsebre évente?
részletekA Ferrari magyarázatot adott a vétóra
Az FIA néhány napja közleményben árulta el, hogy a Ferrari szavazta le a hajtásláncokat érintő költségszabályozást az F1-ben. Maurizio Arrivabene megvédte a maranellói motorgyártó döntését.
részletekHaas nem érti, miért költekeznek a csapatok
Új szemléletet igyekszik meghonosítani az F1 istállói között a mezőnyhöz való 2016-os csatlakozásra javában készülő Haas. A tulajdonos szerint nem minden igaz, amit a nehéz fennmaradásról mondanak neki.
részletekRon Dennis elmélete: A költségcsökkentés csak növeli a költségeket
A McLaren vezérigazgatóját nem csak azért frusztrálja a szabályok szigorítása, mert így kisebb az esélye csapatának a felzárkózásra, hanem azért is, mert a kiadásaik nem hogy csökkentek volna, inkább nőttek.
részletekNem érte meg a Mercedesnek a bajnoki cím
Legalábbis pénzügyileg: az istálló rengeteg veszteséget könyvelt el a 2014-es naptári év folyamán. Emelkedtek a kiadások, ugyanakkor csökkent a pontokra fordított költség értéke.
részletekDöntöttek a szélcsatorna használatának tilalmáról
2017-től újabb mérföldkőhöz érkezhet az F1 költségcsökkentési hadjárata, a Stratégiai Csoport tagjai ugyanis többségi szavazással jóváhagyták a szélcsatornák használatának tilalmát és egyéb korlátozásokat.
részletekMelyik csapat költi a legtöbbet 2015-ben?
Nyilvánosságra hozták a csapatok idei költségvetési listáját, amelyből többek között az is kiderül, hogy a négy legtöbbet költő gárda egyaránt 400 millió euró feletti összeget áldoz idén az F1-re.
részletekÖtlet: Költséglimit szabad teszteléssel
Az FIA továbbra is elkötelezett, hogy a kiadások csökkentésével biztosítsa az F1-es kiscsapatok fennmaradását – ehhez pedig épp a szervezet korábbi elnöke, Max Mosley javaslatait használnák fel.
részletekLemondóan beszél az F1-ről a volt McLaren-főnök
Martin Whitmarsh pár éve még a csapatok szövetségének vezetőjeként törekedett élhetővé tenni a sportot minden résztvevő számára, ma azonban már kívülállóként figyeli, ahogy a helyzet egyre kiábrándítóbbá válik.
részletekA Sauber francia forradalmat akar az F1-be
Érdekes hasonlattal írta le az egyenlőségre való törekvést Monisha Kaltenborn, aki teljes mértékben támogatja Max Mosley újraélesztett költségsapkás tervezetét.
részletek