DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. március 28. csütörtök

FOM

Itt a válasz: az F1 akarja Mugellót!

Ha nincs a pandémia, talán fel sem merül az F1 mugellói vizitje, ám a próba olyan jól sikerült, hogy a versenyzők zöme hangsúlyozza: a Ferrari főként MotoGP-futamokra használt pályája állandó helyet érdemelne a menetrendben.

részletek

Sainz: Vettel helyében kezdenék aggódni

Carlos Sainz szinte mindent és mindenkit értékel a hétvégi Belga Nagydíjon. Szerinte Verstappen már majdnem olyan jó, mint Hamilton, Ocon érkezésével tisztában volt és nem hiányzik neki a Red Bull.

részletek

Nem segít az állam Hollandia F1-es terveiben

Felmerült Assen és Zandvoort is, mint az újjáélesztett Holland Nagydíj esetleges jövőbeli helyszíne, de akármelyik is valósul meg, egy dolog biztos: a szervezőknek állami segítség nélkül kell tető alá hozniuk a futamot.

részletek

Vétójogával is élt a Ferrari a tegnapi ülésen

Tegnap ülésezett az F1 Stratégiai Csoportja, ennek során pedig számos téma terítékre került. Több aerodinamikai változásra is számíthatunk 2019-ben, ám nem ment minden beszélgetés zökkenőmentesen.

részletek

Mercedes/Renault: Kockázatosak az új motorok

Nemrég végleg eldőlt, milyenek lesznek az új erőforrások 2021-től az F1-ben. Toto Wolff és Cyril Abiteboul is elmondta véleményét a váltás előnyeiről és hátrányairól.

részletek

F1-es mérnököket vett maga mellé Ross Brawn

Úgy néz ki, a Formula-1 sportszakmai részlegén átveszik az irányítást a korábbi technikai szakemberek: Ross Brawn több korábbi beosztottját nevezte ki segítőinek.

részletek

Barcelonában számos újdonságot kapnak a nézők

A Liberty Media levonta a mérleget az irányításuk mellett lezajlott első négy futamot követően: máris érzékelhető a megnövekedett érdeklődés, aminek részben eddigi döntéseik az okozói, ráadásul további újításokat ígérnek az F1-es rajongók számára.

részletek

Ennyit keresnek az F1-es csapatok: A Ferrarit mindenki fölé repíti a bónusza

Nyilvánosságra kerültek az F1-es csapatok 2016-os bevételeinek összegei: az adatokból kiderül, hogy annak ellenére is a Ferrari kereste a legtöbbet, hogy csak a harmadik helyen zárta az előző szezont.

részletek

Brawn arra is találna megoldást, amire nincs

Egy ideális Formula-1-ben az autók nehezen vezethetőek, nagy aerodinamikai tapadással rendelkeznek és szoros csatákba is tudnak bonyolódni egymással. Ilyen F1 ma még nem létezik, de Ross Brawn saját szakmai csapata segítségével létrehozná.

részletek

Ennyit költöttek az F1-es csapatok idén

A leggazdagabb istálló 330, a legszegényebb 85 millió fontból gazdálkodott: egymás mellé helyeztük az összes alakulat 2016-os költségvetését. A Force India hatékonysága így még megdöbbentőbb.

részletek

Kiderült: Ennyit fizetünk idén Ecclestone-nak

Fény derült az F1-es helyszínek által 2016-ban kifizetett jogdíjak összegére: Magyarország egészen kedvező helyzetben, az oroszoknak több mint háromszor annyiba kerül – egy pályának viszont semmibe sem.

részletek

Még meg sem jöttek az F1-be, máris dühösek a Heinekennél

Egy hete szivárgott ki az információ, miszerint a holland sörmárka júniustól a Formula-1 egyik globális szponzorává válik. A cég szerint azonban ezt még nem kellett volna világgá kürtölni...

részletek