DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. december 6. szombat

Audi

Tett a piros lámpára, ráfázott az audis

Figyelmen kívül hagyta az útépítések miatt kitelepített ideiglenes lámpát a videón látható lengyel autós, akit aztán rendesen móresre tanított a szemből érkező kamionos. A videót a Budapesti Autósok Közössége osztotta meg.

részletek

Paddock-pletyka: Tényleg az F1-be készül az Audi?

Erős a gyanú, hogy a színfalak mögött egy újabb lépést tett az F1-es szerepvállalás felé a Volkswagen – tudta meg a formula.hu a Magyar Nagydíj helyszínén, erős paddock-forrásokból.

részletek

A Q4 e-tron sorozat új összkerékhajtású modellel bővül

Az Audi Q4 e-tron és Q4 Sportback e-tron modellek a márka első kompakt elektromos SUV járművei. Áprilisi bemutatkozásukat követően két új változattal bővült a kínálat: a sorozat leghosszabb hatótávját kínáló Q4 Sportback 40 e-tron modellre illetve a Q4 45 e-tron quattro összkerékhajtású változatra mostantól adhatnak le rendelést az ügyfelek.

részletek

Élsportoló mindennapos használatra – Az új Audi RS 3

Álló helyzetből 3,8 másodperc alatt gyorsul 100 kilométer/órára, akár 290 kilométer/óra végsebesség, RS Torque Splitter, fél-slick gumiabroncsok és RS-specifikus menetüzemmódok – az új Audi RS 3 (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: 8,8 – 8,2; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 201 – 188) a legmagasabb szinten kínálja menetdinamikáját, piaci szegmensének csúcsértékeivel. A 294 kW (400 LE) teljesítményű öthengeres aggregát révén valódi sikermotor gondoskodik dinamikus gyorsulásról és érzelemdús hangról. Az átdolgozott erőforrás most 500 newtonméter forgatónyomatékot produkál, mégpedig a korábbiaknál is érzékenyebb gázadási reakciók mentén. Az RS 3** egyebek mellett szélesített karosszériával, RS sportkipufogó-rendszerrel és a versenysportban használatos cockpit-kijelzőkkel juttatja kifejezésre sportos génjeit.

részletek

WTCR: Biztonsági autó, Audi-siker és Michelisz-defekt

Vervisch a márka idei első futamgyőzelemre fordította a pole-pozíciót. A negyedik rajtkockából Michelisz Norbert a dobogóra is esélyesnek tűnt, végül azonban pontot sem szerzett, miközben Huff és Azcona parádésan zárkózott fel a Zengő Cuprával.

részletek

Jön az Audi elektromos korszaka

Négy éven belül kezdetét veszi az Audi utolsó teljes egészében új fejlesztésű belsőégésű motorjának gyártása, 2026-tól pedig a prémiummárka kizárólag tisztán elektromos hajtásrendszerű új modellekkel jelenik meg a világpiacon. Ezt Markus Duesmann, az Audi AG igazgatótanácsának elnöke a Klímasemlegesség Alapítvány (Climate Neutrality Foundation) klímakonferenciáján jelentette be. Stratégiai átalakulása keretében a vállalat gyorsítani tervezi átállását az elektromos mobilitásra, s 2033-ig fokozatosan beszünteti belsőégésű motorjai gyártását. Legkésőbb 2050-re az Audi már szén-dioxid-semleges mérleg mentén kíván működni.

részletek

EL1: egy legendás Audi szellemi utódja

Magával ragadó formatervvel állt elő az E-Legend, aminek célja egy olyan dizájn megalkotása volt, ami az ikonikus Audi Quattro S1 hangulatát ülteti át XXI. századi formába.

részletek

Sajtó: A Porsche és az Audi is egyeztet az új motorokról

Sajtóértesülések szerint az F1-es Osztrák Nagydíj szombatján egyeztetnek a 2025-ben érkező új erőforrásokról, a tárgyaláson viszont a jelenlegi négy gyártó mellett két másik is asztalhoz ül.

részletek

DTM: Esélytelenből futamgyőztes lett az Audi

A teljesítménykiegyenlítés révén könnyű autóval versenyző Kelvin van der Linde magabiztos győzelmet aratott a monzai szezonnyitó vasárnapi felvonásán. Müller és Auer végeztek az első háromban, Lawson eldobta az újabb dobogót.

részletek

Wehrleint a befutónál zárták ki, Di Grassi nyert

A leintésig úgy tűnt, hogy a Porsche megszerzi első győzelmét, de jött a dráma. Őrült végkifejletet hozott a Formula-E mexikói fordulójának első futama, melyből az Audi jött ki a legjobban.

részletek

Már bemutatkozásakor megszerezte első trófeáit az Audi RS 3 LMS

Mindjárt bemutatkozó versenyén megszerezte első világkupa-trófeáit az Audi RS 3 LMS új, második generációja. Az első futam során Tom Coronel privátversenyző nyerte a Trophy-értékelést a 2021-es FIA WTCR szezon nürburgringi nyitányán, míg Gilles Magnus a második futamon döntötte el a maga javára ezt a kategóriát. Kemény üldözőversenyt követően a francia Nathanaël Berthon az Audi Sport customer racing legjobb eredményeként végül a hatodik helyre zárkózott fel a versenyhétvége második futamán.

részletek

Menetpróba - Audi RS5 Sportback quattro

Bár a cím egy Skoda Octavia RS tesztjére is vonatkozhatna, a fenti jelzők jól illenek a négykarikás sportmodellre is.

részletek