Audi
Reagált a Red Bull-pletykákra az Audi
Nemrég azt híresztelték, hogy némileg hátráltatta az energiaitalosok Honda-projekt átvételéről folytatott tárgyalásait az Audi érdeklődése az F1 iránt – most a négykarikás márka cáfolta ezt.
részletekAz Audi e-tron GT online világpremierje
Egy energiától duzzadó menetbemutató és egy igazán elismerésre méltó résztvevőket felvonultató világpremier: az Audi bemutatta új elektromos zászlóshajóját, az Audi e-tron GT modellt. A digitális „Haladás napja” rendezvény két eseményén a négykarikás márka prezentálta tisztán elektromos gran turismo modelljének legfontosabb vonásait: a dinamikus teljesítményt, az érzelemgazdag formavilágot és a fenntarthatóságot.
részletekAz Audi érdeklődése hátráltatta a Red Bull terveit?
Sajtóhírek szerint a négykarikás márka F1 iránti érdeklődése is szerepet játszott abban, hogy nem alakultak zökkenőmentesen az energiaitalosok és a Honda között zajló egyeztetések.
részletekEuro 6d: Az Audi már átállította modellpalettáját
A 2021-es naptári év kezdetével az Audi az Euro 6d kipufogógáz-szabvány új szintjére állította át modellválasztékát, így jelenlegi értékesítési programjában szereplő minden gépkocsija megfelel az Euro 6d-ISC-FCM szabvány szigorú határértékeinek.
részletekIntelligens megoldással a túlterhelés ellen
Ha sok elektromos autó töltődik egyszerre, kialszanak az utcai lámpák – ilyen komor jövőkép formájában festik le félelmeiket az elektromos mobilitás szkeptikusai. Egy modelltesztje során azonban az Audi egyértelmű választ ad erre: az intelligens és hálózat-optimalizált töltés tehermentesítheti az elektromos hálózatot, így segítve elő az elektromos mobilitás elfogadottságát. Az Audi e-tron modellek és a connect töltőrendszer már ma is készen állnak erre.
részletekMegkezdődik az Audi e-tron GT sorozatgyártása
Böllinger Höfe üzemében a szenvedély egyesül a precizitással, innovációval és fenntarthatósággal: itt zajlik ugyanis a tisztán elektromos Audi e-tron GT sorozatgyártásának előkészítése. A kiemelkedő teljesítmény és a környezettudatosság itt kéz a kézben jár. A 100 százalékban öko áramot és megújuló forrásból származó hőt használó gyártás nettó szénsemleges. Az erőforráskímélő járműgyártási folyamat a papír és a csomagolás használatát is kerüli, zárt alumínium és műanyag láncokat alkalmaz és ez az első új Audi modell, amelyet fizikai prototípus létrehozása nélkül terveztek.
részletekSportos, erős és gazdaságos – Az Audi bemutatja az SQ5 TDI új generációját
Még karakteresebb, sportosabb és gazdaságosabb: a továbbfejlesztett Audi SQ5 TDI (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: 7,0 - 7,0; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: 185 - 185) még magabiztosabbá és meggyőzőbbé vált. Háromliteres, V6-os dízelmotorja 251 kW (341 LE) teljesítményt produkál, s mindvégig harmonikusan és dinamikusan fejti ki tekintélyes erejét. Tovább „élesített” dizájnja a sportos SUV-modell erőteljes karakterét emeli ki. A Q5-sorozat csúcsmodelljéhez** extrafelszerelésként az új, digitális OLED-technikával működő hátsó lámpák is rendelhetők.
részletekAz Audi tovább tökéletesíti az e-tron modellcsaládot
Gyorsabb töltés és még nagyobb kényelem a kormány mögött: az Audi következetesen tökéletesíti e-tron modelljeit. A tisztán elektromos SUV és az e-tron Sportback SUV kupé modellek felszereltsége számos út tétellel bővült.
részletekAudi: Formula-E helyett Dakar és Le Mans
Átalakítja a közeljövőben a motorsportos programját a négykarikás márka: a 2021-es évad végén távozik gyári szinten a Formula-E-ből, viszont elindulnak a Dakar ralin és LMDh-projektet is indítanak.
részletekTovább „élesíti” SQ2 modelljét az Audi
Megújult a kompakt szegmens sportos SUV-tagja: az Audi felfrissítette SQ2 modelljét (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,7 - 7,7*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 176 - 176*). Megjelenése az új fényszóróknak és lökhárítóknak is köszönhetően még sportosabbá és markánsabbá vált, vezetését pedig új Audi connect szolgáltatások és vezetői segédrendszerek teszik még kényelmesebbé és élvezetesebbé. Nemkülönben színvonalasak menetteljesítményei, 221 kilowattos (300 LE) 2.0 TFSI aggregátjával ugyanis az SQ2** álló helyzetből mindössze 4,9 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, quattro összkerékhajtásának és S sportfutóművének köszönhetően pedig mindenkor magabiztosan továbbítja erejét az útfelületre.
részletekAz igazság pillanata – Lucas di Grassi teszteli a szériaközeli RS e-tron GT prototípust
Késő nyári nap, Neuburg an der Donau: az Audi Versenysport-kompetenciaközpontjának épülete előtt négy férfi gyűrűjében egy szériaközeli RS e-tron GT áll...
részletekBúcsú a rekorder Audi RS 5 DTM-től
28 győzelem, 95 dobogó, 29 pole pozíció, 28 leggyorsabb kör és mind a hat bajnoki cím: az Audi RS 5 DTM, amely múlt vasárnap teljesítette utolsó versenyét a Hockenheimringen, mindössze két év alatt számos rekordot megdöntött vagy állított fel. Részben hatékonyságának köszönhetően az egyik legsikeresebb versenyautó a DTM történetében, amelyet 2021-től GT3-as autókkal rendeznek.
részletek