AktívAerodinamika
Egyszerűsítheti az új elnevezéseket az F1
Még meg sem jelentek, máris búcsút inthetünk az X-, Y- és Override-módoknak: az FIA szeretné megkönnyíteni a rajongók dolgát a 2026-ban induló új érában.
részletekÍgy szimulálják az állítható első szárnyat a teszten
A Mercedesen jelent meg egy eléggé nyers megoldás a teszten Abu Dhabiban – ahol Norris arany sisakban, Hadjar pedig már a Red Bullban köröz.
részletekMi változott a 2026-os F1-es autókon?
Módosítottak és pontosítottak a hátsó szárnyakra és az aktív aerodinamikára, valamint a padlólemezekre vonatkozó előírásokon: néhány az FIA új fotóin is látszik.
részletekVideó: Ilyenek lesznek 2026-tól az F1-es autók
Közzétette az FIA a Formula-1 új, 2026-os technikai szabályrendszerét – összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat.
részletekDRS helyett: így működik majd az Override mód
A 2026-os F1-es technikai szabályok révén gyakorlatilag megszűnik a DRS az aktív aerodinamikával: ezentúl plusz elektromos energia segíti majd az előzéseket.
részletekOverride mód, aktív aero: itt vannak a 2026-os F1-es szabályok
Könnyebb és kisebb autók, előzést segítő motormód, aktív aerodinamika: az FIA közzétette a 2026-os F1-es technikai szabályzat legfőbb részleteit.
részletekEgyenesben pörgő autók? Változtatni kell a 2026-os F1-es szabályokon
Aggasztó jelenséget tapasztaltak a 2026-ban bevezetni kívánt aktív aerodinamika kapcsán a szimulátorokban: mégsem működik az eredetileg tervezett koncepció.
részletekAktív aerodinamikával fognák vissza az elöl haladót az F1-ben?
Ross Brawn szerint nem elképzelhetetlen, hogy a 2026-ban érkező új szabályokban olyan aktív aerodinamikával lássák el az F1-es autókat, amely révén visszafoghatják a versenyben vezető autót.
részletek