Aerodinamika
Miért ilyen kövér az Alpine, és miért örül neki a csapat?
Az Alpine egy érdekes technikai megoldása vált egyértelművé az előszezoni tesztek során a többi autóval összehasonlítva: a csapat szerint azonban a vastag motorborítás jelentette hátrány csak a látszat.
részletekA Ferrari nem bíbelődik sokat a 2021-es autóval
A Scuderia első számú embere nem kertelt és nyíltan megmondta, hogy nem tervezik sokáig fejleszteni a 2021-es versenygépet. Ha az elején nem versenyképes, egész évben úgy is marad.
részletekA McLaren is visszaesésre számít 2021-ben
Az idei szabálymódosítások komoly kihívások elé állították a McLaren technikai részlegét. Az igazgatójuk szerint az idei autók eleinte kétségkívül lassabbak lesznek a tavalyiaknál.
részletekÉrdekes részletek az Audi e-tron S modellekről
Az aerodinamika kulcsfontosságú tényező, különösképpen a tisztán elektromos hajtású autók világában. Intelligens technológiai újdonságaival az Audi sportos SUV kupéja figyelemreméltóan alacsony értékű, 0,26-os légellenállási együtthatót tudhat magáénak. A kifinomult aerodinamikai koncepció számos innovatív, részletesen kidolgozott megoldást vonultat fel.
részletekIlyen apróságon múlt a Ferrari hirtelen javulása
Az év elején óriási fölényben nyerte sorra a futamokat a Mercedes, a Ferrari azonban a nyári szünet után feltámadt. A csapatfőnök most meg is osztotta, minek volt köszönhető a drasztikus javulás.
részletekA Renault azonnali hatállyal menesztette aerodinamikai vezetőjét
Az istálló csapatfőnöke, Cyril Abiteboul mondta el, hogy a Renault menesztette az aerodinamikai részleg eddigi vezetőjét, helyére pedig a Williamstől érkezik egy szakember.
részletekVilleneuve: A McLaren már most a Red Bull szintjén lenne Mercedes-motorral
A középmezőnyben a fejlesztési verseny győztese kétségkívül a McLaren, amely a tavalyi mélyrepülés után szárnyalni kezdett. A ’97-es világbajnok szerint Mercedesszel már az élmezőnyben lenne.
részletekA Ferrari nem véletlenül fejlesztette ilyen intenzíven az idei autót is
A 2019-es év első fele totális bukással ért fel a Scuderia számára, miközben a Mercedes szárnyalt. A Ferrari néhány új fejlesztéssel nagyon magára talált, pedig ezek 2020-ra készültek volna.
részletekA Ferrari már jóval kevesebbet veszít a kanyarokban
Zsinórban a negyedik pole-pozíció és esély a negyedik futamgyőzelemre is. Ez a Scuderia mérlege a nyári szünet óta. A csapatfőnök tudja, hogy az autó hatalmasat fejlődött aerodinamikailag.
részletekDrasztikus, de elegáns autók 2021-től
Az F1 szabályalkotói szerint az eddig sem visszafogottra tervezett autók még agresszívabb kinézetet kaptak, ahogy egyre konkrétabbá válnak a 2021-re szánt aerodinamikai előírások.
részletekNem mindenkinek tetszenek a 2021-es tervek
Sokaknak elnyerte a tetszését az F1-es autók 2021-re tervezett formája, ám a Racing Point csapatvezetője szerint van ezeknek egy nagy hátránya: "alig" lesznek gyorsabbak az F2-es gépeknél.
részletekRenault: Jobbak vagyunk, mint a McLaren
A 2019-es évad zömében a McLarenek sokkal előrébb jártak, mint az azonos motorral futó gyári Renault-k. A franciák főnöke azonban egyértelműen kijelentette, hogy jobbak, mint a rivális csapat.
részletek