24 ÓRÁS FOLYAMATOS ÉLŐ SZÖVEGES KÖZVETÍTÉSÜNK IDE KATTINTVA ÉRHETŐ EL!
A Toyota 14 körös etapjai a 13 körös Porsche-stintekhez képest aranyat érhet hosszú távon, hiszen hamarosan elérkeznek arra a pillanatra, amikor a Toyota megspórol egy tankolást a #2-es Porschéhoz képest, így a jelenleg Kobayashi által terelgetett #6-os autó egy kiállásnyi időnek megfelelő előnybe kerülhet, ha addig nem jön közbe semmi váratlan. Az #5-ös Toyota lőtávolon belül van, a negyedik helyen álló #8-as Audi viszont körhátrányban van.
A P2-esek közt az éjszaka során némi műszaki problémákkal küzdő Thiriet-autó visszaküzdötte magát a második helyre, s miután szerencsésen is jött ki a legutóbbi safety car-szakaszból, egy percen belül van az élen álló Signatech-hez képest. Harmadik helyezett a G-Drive Oreca-egysége, Will Stevensék, mögötte pedig a csapat ELMS-autója, a Gibson-Nissan következik, többek közt Giedo van der Gardével a volánnál.
A Pro-kategóriában az amerikai Ferrari, a Risi szűk egyperces előnyben van a legjobb Fordhoz képest, mely jelenleg a Dixon-Briscoe-Westbrook összeállítású #69-es autó. A harmadik helyen a #68-as Ford, majd jön a #95-ös Aston Martin, a #64-es Corvette és a Dempsey Porsche – a gyári 911-esek már sehol nincsenek, a #91-es autó már a versenyt is feladta.
Az amatőr kategóriában a #98-as Aston hibája után sokáig vezetett magabiztosan a #88-as Proton Porsche, azonban a Scuderia Corsa Ferrarija – jelenleg épp Townsend Bell-lel a kormánynál – nagyon megközelítette őket, s rövidesen a vezetést is átvehetik.
Jelenleg 56 autó van még versenyben, a #89-es Proton Porsche baleset, a #47-es KCMG, a #91-es Porsche és a #71-es AF Corse Ferrari pedig műszaki hiba miatt esett ki.
24 ÓRÁS FOLYAMATOS ÉLŐ SZÖVEGES KÖZVETÍTÉSÜNK IDE KATTINTVA ÉRHETŐ EL!