KÖVESD ÉLŐBEN A VERSENYT A FORMULA.HU 24 ÓRÁS KÖZVETÍTÉSÉBEN!
Épp csak túljutottunk a táv felén a 88. Le Mans-i 24 óráson, amikor jött a dráma az összetett élén: az addig vezető #7-es Toyotánál turbógondok jelentkeztek, emiatt csaknem fél órát vesztegeltek a bokszban. A vezetést így a testvérautó, a #8-as örökölte meg, Kazuki Nakajimáék előnye pedig egy kör az #1-es Rebellionnal, további kettő a #3-assal szemben, míg a #7-es a rajtszámához méltó hét kör lemaradással folytathatta a körözést.
A többi kategóriában viszont elképesztően szoros a küzdelem. Az LMP2-ben a United Autosport két autója gyepálja egymást az élen: általában a bokszot is együtt látogatja meg a #32-es és a #22-es egység, közülük előbbi tűnik egyelőre gyorsabbnak, Filipe Albuquerque nem sokkal fél 6 előtt a pályán előzte meg a testvérautót. Körön belül még a Jota is Antonio Felix da Costával, míg az elmúlt órák legfőbb balesete is ehhez a géposztályhoz köthető félig, hiszen a #29-es Racing Team Nederland ütközött össze a #63-as Weathertech Racinggel (Nyck de Vries és Toni Vilander ültek az autóban).
Ezzel rá is térhetünk a GTE Próra, ahol pedig elsősorban a #97-es Aston Martin és az #51-es AF Corse vív ádáz csatát: az elmúlt órákban többször is változott közöttük a sorrend a bokszkiállások függvényében, de a pályán is többször összecsaptak már. Az amatőröknél is jó esély lehet egy Aston-sikerre a #90-es autó révén, amely a Paul Dalla Lana-féle #98-ast előzi nagyjából két perccel.
15 óra elteltével összesen 51 egység van még versenyben: hét autó esett ki, Jackie Chanéket pedig még korábban kizárták tiltott segítség igénybe vétele miatt.
KÖVESD ÉLŐBEN A VERSENYT A FORMULA.HU 24 ÓRÁS KÖZVETÍTÉSÉBEN!